Dit geldverspilling noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef gerbenp het volgende:
Godsiemijn, wat wordt er teveel geld verspild bij de publieke omroep...
jammer dat de camerakabel te kort is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef CindieY het volgende:
ZomerliedjeDat kan ik wel gebruiken na het koude weer van buiten.
Je kon geen groter plaatje vindenquote:
net of die plee iedere week anders isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Briggy het volgende:
Leuk wekelijks item: De Henk Westbroek plee-inspectie
Nee, hier is het gewoon normaal formaat hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je kon geen groter plaatje vinden
Niet of de plee nog hetzelfde is, maar hoe de staat isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net of die plee iedere week anders is
ah ja....een wekelijks verslag van de uitwerpselen en andere toilet-gerelateerde zaken van Roosmarijn, Annemieke, Miranda en Domien. klinkt goed....;)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Niet of de plee nog hetzelfde is, maar hoe de staat is
Oh verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
had het over die uitspreek van Henk.
forum.3fmfan.nl is niet goed ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi
http://3fmforum.trooperz.nl/
Doei.
Je moet eerst alle topics gaan toevoegen in het lijstje op de site, voordat die link werkt, deze werkt gewoon altijd.quote:
Werkt prima hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, die werkt niet meer, heb ik gemerkt.
Mja, maar jij doet dan dus tig requests naar de FOK!-server, ook niet handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet eerst alle topics gaan toevoegen in het lijstje op de site, voordat die link werkt, deze werkt gewoon altijd.
Wat, tig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar jij doet dan dus tig requests naar de FOK!-server, ook niet handig.
VIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
Zet ik de TV aan zet hem op 7 hoor ik het volgende.
"Wat is dat ding in zijn hand?"
"Daar geeft de vierde man seintjes mee"
"Nee joh dat is 3FM dat is voor muziek
Dit kan geen toeval zijn.
wat een plaat is ditquote:
Pino! ouwe trekmus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |