Ik moest googelen wat het wasquote:
op je baas pijpen???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moest googelen wat het was
Het lijkt wel op een basepipe
Niet weten wat een kazoo is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moest googelen wat het was
Het lijkt wel op een basepipe
Zoiets, maar dan net wat andersquote:
Dus ? Er zijn al zoveel bedreiging die op internet stonden waargemaakt. Uitzoeken duurt te lang, gewoon het zekere voor het onzekere nemen.quote:
Het lijkt op Kazaa. Dat was voor muziek.quote:
Na ja we kunnen wel dooretteren maar eruit komen gaan we nooit dus:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus ? Er zijn al zoveel bedreiging die op internet stonden waargemaakt. Uitzoeken duurt te lang, gewoon het zekere voor het onzekere nemen.
Maar genoeg serieus gelul, ik ga het weekend vieren.
das beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het lijkt op Kazaa. Dat was voor virussen.
Ik weet wel wat Kazaa is, zo 2004quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het lijkt op Kazaa. Dat was voor muziek.
In het begin niet, jongequote:
Nee, dan Napsterquote:
Dat waren nog es tijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het begin niet, jonge
[..]
Nee, dan Napster2,5 uur wachten tot je je liedje binnen had, 2,5 uur onbereikbaar zijn met je 56K inbelverbinding
Ik had ook een inbelverbinding.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het begin niet, jonge
[..]
Nee, dan Napster2,5 uur wachten tot je je liedje binnen had, 2,5 uur onbereikbaar zijn met je 56K inbelverbinding
fijne avond!quote:
Hadden wij ook, mocht ik alleen na 8 uur 's avonds ofzo op het internetquote:
loser, ik had isdn!quote:
en Tieten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
tja, 3fm-geraleteerd dus dan mag hetquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Tieten!SiliconenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
je hoeft er niet aan te zitten hoor!quote:
bij stenders zekerquote:
Denk 't wel, maar dat gaat dus vast en zeker een praat-confrontatie tussen Ekdom en Henk opleveren.quote:
Tjitse is ook bezig hem een keer bij EW te halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk 't wel, maar dat gaat dus vast en zeker een confrontatie tussen Ekdom en Henk opleveren.
Stuur WT maar weer naar huis. Kan Henk Westbroek nu mooi aanschuiven bij EW, en dan door naar Stenders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tjitse is ook bezig hem een keer bij EW te halen
Kun je de cameraschakelaar ook net zogoed ontslaan, Tjibbe kan het ook welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zit Edwin de cameraman op de bank met een iPad de camera's te schakelen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
michielveenstra Michiel Veenstra
Super: dubbele boeking. We hebben naast Within Temptation zo NOG een gast. Haiiii jochie!
3 minutes ago
quote:
Dit geldverspilling noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef gerbenp het volgende:
Godsiemijn, wat wordt er teveel geld verspild bij de publieke omroep...
jammer dat de camerakabel te kort is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef CindieY het volgende:
ZomerliedjeDat kan ik wel gebruiken na het koude weer van buiten.
Je kon geen groter plaatje vindenquote:
net of die plee iedere week anders isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Briggy het volgende:
Leuk wekelijks item: De Henk Westbroek plee-inspectie
Nee, hier is het gewoon normaal formaat hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je kon geen groter plaatje vinden
Niet of de plee nog hetzelfde is, maar hoe de staat isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net of die plee iedere week anders is
ah ja....een wekelijks verslag van de uitwerpselen en andere toilet-gerelateerde zaken van Roosmarijn, Annemieke, Miranda en Domien. klinkt goed....;)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Niet of de plee nog hetzelfde is, maar hoe de staat is
Oh verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
had het over die uitspreek van Henk.
forum.3fmfan.nl is niet goed ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi
http://3fmforum.trooperz.nl/
Doei.
Je moet eerst alle topics gaan toevoegen in het lijstje op de site, voordat die link werkt, deze werkt gewoon altijd.quote:
Werkt prima hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, die werkt niet meer, heb ik gemerkt.
Mja, maar jij doet dan dus tig requests naar de FOK!-server, ook niet handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet eerst alle topics gaan toevoegen in het lijstje op de site, voordat die link werkt, deze werkt gewoon altijd.
Wat, tig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar jij doet dan dus tig requests naar de FOK!-server, ook niet handig.
VIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
Zet ik de TV aan zet hem op 7 hoor ik het volgende.
"Wat is dat ding in zijn hand?"
"Daar geeft de vierde man seintjes mee"
"Nee joh dat is 3FM dat is voor muziek
Dit kan geen toeval zijn.
wat een plaat is ditquote:
Pino! ouwe trekmus!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een plaat is dit![]()
[..]
Pino! ouwe trekmus!
vind die 3 Einsteins eigenlijk beter bij me passenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind die 3 Einsteins eigenlijk beter bij me passen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef g30n het volgende:
geweldige radio dit. als dit geen radioring wordt...
kekke bontmuts heb je op zoon!quote:
NOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
"Oude" tijden herlevenSR
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Againzender het volgende:
Gerard, Michiel, Henk en Rob, heerlijk !
Rob weet ook donders goed dat hij dat niet kan, zie vanmiddag met Andre van Duinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind Rob's stem niet echt lijken
Shaun of the Dead kwijtraken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
godver, ik zit ff mijn dvd-bak door te bladeren en ik mis iig Shaun of the Dead en 3 of 5 Zevensprongdvd's
Zevensprong? Die oude jeugdserie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
godver, ik zit ff mijn dvd-bak door te bladeren en ik mis iig Shaun of the Dead en 3 of 5 Zevensprongdvd's
Dat was echt een bazenseriequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zevensprong? Die oude jeugdserie?
iddquote:
yep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
zat elke week aan de buis gekluisterd!quote:
Dat was een aantal jaren terug nog op tv. Was echt leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb niet heul de serie gezien, boeken gelezen. Sowieso groot jeugdschrijfster imo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was echt een bazenserieboek
heb het sinds mn jeugd (toen het dus voor het eerst werd uitgezonden, ouwe lul) niet meer gezien. Misschien eens leuk om eens met onze kids te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat was een aantal jaren terug nog op tv. Was echt leuk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat Stenders wat leuks gaat doen vanavond. kutzooi.
hoop dat de Leeuwardense FRS ofzo Shaun ot Dead op voorraad heeft.
quote:
idd, Blof, en dan ook nog eens in de mix. Vond het maar niks.quote:
en dat kind moet kapot!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje een boer met kiespijn-idee
ja, waar is Henk?!?!quote:
of is hij straks nog stiekum bij Rob?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die komt over een maandje weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het net een beetje warmer, komt die sneeuwpatrouille voorbij. Het moet niet veel gekker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ook zo'n fijne kroeg? Onze kroegbaas schopt nog steeds iedereen naar buiten als ze een peuk op steken, maar lijkt in de minderheid te zijnquote:
Ik vind het echt smerigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ook zo'n fijne kroeg? Onze kroegbaas schopt nog steeds iedereen naar buiten als ze een peuk op steken, maar lijkt in de minderheid te zijn
+1 en ik kom verder nooit in kroegen, maar toch.quote:
Dat dus... Alleen als collega's weggaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1 en ik kom verder nooit in kroegen, maar toch.
daar staat me wel iets van bij ja. is wel een my first sony maar toch....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:43 schreef CindieY het volgende:
Een laptop uit 1960? Wilde Pino niet zijn laptop ook al opsturen?
Geen V-tech?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar staat me wel iets van bij ja. is wel een my first sony maar toch....
ach ja! dat was het! heeft Pino zijn 1e woordjes op getypt in 2005 ±' wat een poepie was het toen!quote:
ik moet zeggen dat ik had gezworden nooit iemand die rookt te zoenen.....belofte gebrokenquote:
Dat dus. en vaak 10x betere muziek + leukere mensenquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus. en vaak 10x betere muziek + leukere mensen
idem, maar dan zonder de sportschoolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Avondzit weer klaar voor Stenders na een avondje sportschool
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
sportschool.. Hans-herinneringenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Heb mijn abonnement al opgezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sportschool.. Hans-herinneringen
Tijdje niet gehoord ik kan hem weer hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
#HELLO
Eigenlijk ben ik echt klaar met dit nummer![]()
![]()
dank je en sindsdien kopieert iedereen mijn idee (streams zonder reclame)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef themauster het volgende:
Ow Hole1988 je Secret Story streams zijn echt perfect!
Ja zag dat Spixtv hetzelfde doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dank je en sindsdien kopieert iedereen mijn idee (streams zonder reclame)
en sirolf ook en herken je de kleuren ook op de sitequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja zag dat Spixtv hetzelfde doet![]()
Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor... had alleen nog geen tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en sirolf ook en herken je de kleuren ook op de site
DE BAAS is weer op 3FM!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Qunix het volgende:
JEUJ STENDERS MET APOLLO440![]()
AINT TALKING 'BOUT DU-Uh-UB!
ik had hem al een uur na de start online met JWplayer en vervolgen heeft iemand de rtmp links uit mijn site gehaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor... had alleen nog geen tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik had hem al een uur na de start online met JWplayer
Jongens geen ruzie maken hoor het is weekend vrede op aarde en god zij met uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.
Niet zo op je teentjes getrapt doen.
gedoe vind ik dat! moet verdorie een koffietafel regelen en wat voor kist wil ik en welke muziek. nee, ik vind het niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Briggy het volgende:
I live my life like there's no tomorrow
wacht maar, over 2 uurtjes zul versteld staanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Briggy het volgende:
I live my life like there's no tomorrow
ze zit nog wel bij KX geloof ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef themauster het volgende:
Trouwens het valt me op dat De Zuster er al weken niet meer bij is,waren ze net als ons zat van haar
min of meer. Stenders moet altijd VI missen op vrijdag en Genee komt dan hem even bijpratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Bol_Wan het volgende:
is Wilfred sinds kort vast gast ofzo?
als jij zegt "Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor" moet ik daar op reagerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.
Niet zo op je teentjes getrapt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als jij zegt "Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor" moet ik daar op reagerenJoh, wat jij wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik ondertussen nog even een uitgebreidere kwaliteit-keuze erin bouwen, met hulp van jouw post van een paar dagen terug met daarin de streamrates.![]()
ja, daar heb ik zin in! dat was echt prachtig vorige weekquote:
Geweldig ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar heb ik zin in! dat was echt prachtig vorige week
die is er gewoon. iig op de webcam te zienquote:
Die zie ik wel zitten hoor met zijn krullenbosquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is er gewoon. iig op de webcam te zien
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zie ik wel zitten hoor met zijn krullenbos
die zou ik zeker gaan kijken!quote:
Dat is een bord wat hangt aan het plafond van een metro station waar ik woon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk avatar voorstellen?
Ah ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is een bord wat hangt aan het plafond van een metro station waar ik woon.
SPOILER: Vrijdag de 13 - 18 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, wat jij wil.
Ga ik ondertussen nog even een uitgebreidere kwaliteit-keuze erin bouwen, met hulp van jouw post van een paar dagen terug met daarin de streamrates.
of je een krul in je piemol hebt!quote:
misschien handig om aan te geven dat de bittrate per stream isquote:
Ik twijfelde erover om dat wel of niet toe te voegen, omdat het wel die balk weer langer maakt... maar zojuist alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien handig om aan te geven dat de bittrate per stream is
Ah, is Visual Radio weer eens vastgelopen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
Ik kan het nog steeds niet verstaan
(wel fijn zonder powned nieuws crap onderin)
je kan ook zeggen "4 X 800kbps" dan is het ook duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik twijfelde erover om dat wel of niet toe te voegen, omdat het wel die balk weer langer maakt... maar zojuist alsnog gedaan.
Maargoed, terug naar 3FM... ook al ga ik nu foetsie.
en Lauryn Hill is niet eens familie van Bob Marley, iig geen bloedverwant. Ze heeft wel kinderen met Rohan Marley en dat is dan een zoon van Bob:)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist ik bij de 1e regel al.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
makkie!Ik ook maar ik typte snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist ik bij de 1e regel al.![]()
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
kapotmaken die grafhoeren!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Jeetje die twitteraccount Nieuwsboulevard spamt de hele 3FM Hashtag eronder op twitter met zijn spam![]()
via welke weg bekijk je de tweets (website/tweetdeck etc..)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Jeetje die twitteraccount Nieuwsboulevard spamt de hele 3FM Hashtag eronder op twitter met zijn spam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
via welke weg bekijk je de tweets (website/tweetdeck etc..)Tweetdeck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
ga naar instellingen (steeksleuteltje rechtboven) ga dan naar Global Filter en vul bij from people Nieuwsboulevard in en het probleem is opgelostquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ga naar instellingen (steeksleuteltje rechtboven) ga dan naar Global Filter en vul bij from people Nieuwsboulevard in en het probleem is opgelost
ik ben nog nooit zo ver van huis geweest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |