quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Bij pizza Calzone moet ik altijd aan de bruiloft van Mo denken.
We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door, want wie niet tegen z'n verlies kan, die... is... maar... zielig hoor!!!!quote:
Hoi! Lust je broccoli?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Mishu het volgende:
De TT titel doet mij aan hele andere dingen denken dan aan afvallen
Ga je voor de 7,5 aan één stuk? Of plan je een wandelstuk erin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Morgen 7,5 km hardlopen![]()
. Was het maar alvast zover alleen wil ik tijdens de eerste en laatste km's vast dood
.
Gewoon doorzetten, ooit kun jij het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Mishu het volgende:
Ik snap die mensen niet hoor die zo ver kunnen hardlopen, ik doe een half uur incl. 15 minuten wandelen tussendoor over een stuk van 2,4 km
3,5 km hardlopen, 0,5 wandelen, 3,5 km hardlopen en dan in een paar keer afbouwen, zoals jij zeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je voor de 7,5 aan één stuk? Of plan je een wandelstuk erin?
We proberen je bij onze sekte te lokkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met mijn perverse gedachtes te maken?![]()
Dat is alleen maar wandelen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Mishu het volgende:
Ik snap die mensen niet hoor die zo ver kunnen hardlopen, ik doe een half uur incl. 15 minuten wandelen tussendoor over een stuk van 2,4 km
Oh, dat gaat je zeker lukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3,5 km hardlopen, 0,5 wandelen, 3,5 km hardlopen en dan in een paar keer afbouwen, zoals jij zei. Dat moet wel te doen zijn
.
Op welke site ga jij bestellen? Want dat linkje van sigme snap ik niet helemaalquote:
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Rituals het volgende:
Dankje Tink! Heerlijk een weekend vrij!Weet je al wat je gaat doen met je tijd?
Geen dingen voor je werk of huishouden iig! Daar is het geen Tink-weekend voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeHet is lang geleden dat ik een heel vrij besteedbaar weekend had en ik kan wel 100 dingen bedenken en heb nu keuzestress
![]()
'....musea, Parijs, naar het strand, thuisblijven, schoonmaken, businessplan schrijven, winkelen, boek lezen, koken, was opvouwen, naar de bioscoop, weer eens langs een vriendin, wandelen, sporten....
Per paypal.quote:
Ik zal eens kijken of ik het je kan PM- of DM'en.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Op welke site ga jij bestellen? Want dat linkje van sigme snap ik niet helemaal.
Ik eet normaal een stuk vroeger, maar vandaag laat idd. Moest nog afwassen en eten voorbereiden en nu staat het nog een half uur in de ovenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Blurred86 het volgende:
wat eet je laat vandaag trouwens vik! jij was toch van heel vroeg avondeten, of was dat nou iemand anders?
Keuzes keuzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeHet is lang geleden dat ik een heel vrij besteedbaar weekend had en ik kan wel 100 dingen bedenken en heb nu keuzestress
![]()
'....musea, Parijs, naar het strand, thuisblijven, schoonmaken, businessplan schrijven, winkelen, boek lezen, koken, was opvouwen, naar de bioscoop, weer eens langs een vriendin, wandelen, sporten....
Dankje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Per paypal.
[..]
Ik zal eens kijken of ik het je kan PM- of DM'en.
1. zit het broekje lekker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Keuzes keuzes. Hoewel ik één ding uit dat rijtje vrij snel zou schrappen mezelf kennende: schoonmaken
.
Wat zijn de meningen toch verdeeld over dat broekje. Lastig!
Dat sigme van strakke broekjes houdt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik weten wat sigme over het broekje zei, maar ik kan het niet terug vinden.
Ook eens met Tinkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1. zit het broekje lekker?
2. voel jij je er prettig in?
3. vind je het broekje zelf leuk?
Volgens mij is het 3x ja. Helemaal omdat jij volgens mij geen strakkebroekjestype bent (kan het mis hebben)
Dat een iets nauwsluitender (niet strak!) broekje haar figuur meer recht doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik weten wat sigme over het broekje zei, maar ik kan het niet terug vinden.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen fuck me maar fuck you pumps?!!
1. Ja, hoewel hij om m'n taille eigenlijk te los zit (en ik kan hem dus met de knopen dicht makkelijk uittrekken).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1. zit het broekje lekker?
2. voel jij je er prettig in?
3. vind je het broekje zelf leuk?
Volgens mij is het 3x ja. Helemaal omdat jij volgens mij geen strakkebroekjestype bent (kan het mis hebben)
Maar je wist niet hoe je erop moest reagerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en je PM.. jemig![]()
heb 'm wel gelezen hoor![]()
motoren
Dat de verwijzing naar chico eruit mocht, omdat ik nog niet was bijgelezen toen ik de TT maakte. Was wat heftiger dan ik in eerste instantie doorhad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, want hoe bedoelde jij hem dan?.
ik zat nog te denken aan het plaatje van Roosvicee, met 'komt wel goed' ofzo, maar hm.. heb je al een optie gekozen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar je wist niet hoe je erop moest reagerenSnap ik.
Voorlopig laten staan en me met echt belangrijke dingen bezighouden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zat nog te denken aan het plaatje van Roosvicee, met 'komt wel goed' ofzo, maar hm.. heb je al een optie gekozen?
en dan had ik nog gelogen ook, hihi. Mijn D was niet 2x maar 1x een pistoletjequote:
Ik vind hem leuk met een groot/groter shirt, dit shirtje is te strak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
1. Ja, hoewel hij om m'n taille eigenlijk te los zit (en ik kan hem dus met de knopen dicht makkelijk uittrekken).
2. Ja
3. Ja
Ik denk inderdaad dat ik geen strakkebroekjestype ben, maar ik was ook geen kortebroekjestype, dus er kan vanalles veranderen. Ik moet denk ik even uitzoeken wat mij goed staat met dit figuur. Ik heb überhaupt niets in de kast liggen wat zou kunnen passen deze zomer, dus ik moet echt een hele nieuwe garderobe aanschatten (
en
tegelijk).
Compleet voedselvrij-huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en dan had ik nog gelogen ook, hihi. Mijn D was niet 2x maar 1x een pistoletje![]()
ik heb ook niks meer in huis en ook totaal geen zin om ergens moeite voor te doen, dus voor vandaag blijft het denk ik een baggerlijstje
Nee, maar wel compleet voedsel-dat-zonder-bereiding-gegeten-kan-worden vrijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Compleet voedselvrij-huis?Compenseer het maar door morgen een prachtig lijstje te hebben
.
Vakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel compleet voedsel-dat-zonder-bereiding-gegeten-kan-worden vrij![]()
en morgen wordt nog baggerder, want dan zit ik de hele dag in de auto naar Frankrijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Rituals het volgende:
Ik durf het bijna niet online te zetten, ik haal hem dus ook zo weer weg (niet quoten aub).
Voor en 'na' foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
Verdiende dan welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Oh god, nu lijkt het net of ik naar complimentjes aan het vissen ben![]()
. Zo bedoelde ik het niet. Ik schrik gewoon zelf nog steeds van oude foto's.
Ik moest lachen Prob.
Zo zat ik op de bankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Ik moest lachen Prob.
Eens. Wat een enorm verschil!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verdiende dan wel
Hoe oud ben jij eigsk?
Ook aan je figuur!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben 21, hoezo?![]()
Hehe, ook al een leeftijdsopmerking van Prob. Ligt het aan de kleding?
Jij hebt inderdaad een prachtig figuur!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ook aan je figuur!
Ik kreeg laatst de opmerking "Wow jouw figuur! wacht maar, als jij eenmaal een jaar studeert dan heb je ook ons figuur...!"
Ik ben derdejaars en ik ben ook geen 18 meer maar goed ik liet ze maar in die waan!!!!
Dat komt doordat ik vegetariër benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een prachtig figuur!![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik vegetariër ben!!!
+ Wat ik gister verteldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die meerdere kilo's maken je veel ouderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben 21, hoezo?![]()
Hehe, ook al een leeftijdsopmerking van Prob. Ligt het aan de kleding?
Volgens mij heb je die complimenten verdiend, het is nogal een prestatie om zo te veranderen. Je ziet er érg goed uit nu!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Ik moest lachen Prob.
Oh, dan ga ik stoppen met hardlopen en gewoon geen vleesch meer eten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik vegetariër ben!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef Probability het volgende:
Ik haal het zo weer weg wegens heel herkenbaar.. Maar...:
Misschien moet je 'm eens het een en ander aan het verstand peuteren. Wat zit hij aan jou te pulken? Kssssjt. Ex = exit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Wat ik gister vertelde
Heeft hij echt zo een enorme plaat voor zijn kop of wat?!!!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm eens het een en ander aan het verstand peuteren. Wat zit hij aan jou te pulken? Kssssjt. Ex = exit.
Doe mij ook het receptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slanke benen ook zeg! Hoe doe je dat Rituals? Die blijven bij mij maar lomp.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Merel het volgende:
Ik heb pumps gekocht. Helpt prima tegen m'n pesthumeur. En ik vind ze geweldig want ze waren in de sale en ik heb ze al in een andere kleur dus ik weet dat ze heerlijk lopen - voor zover dat kan met pumps.
Doe die lompe poten van jou nog eens op een foto? Kunnen we lachen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slanke benen ook zeg! Hoe doe je dat Rituals? Die blijven bij mij maar lomp.
Oeh goede shoptherapiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Merel het volgende:
Wauw Rituals! Wat goed!
Ik heb pumps gekocht. Helpt prima tegen m'n pesthumeur. En ik vind ze geweldig want ze waren in de sale en ik heb ze al in een andere kleur dus ik weet dat ze heerlijk lopen - voor zover dat kan met pumps.
Straks pannenkoeken bakken
Heeft iemand al iets van Chico gehoord..?
Ik ga met een van mijn exen op vakantie ed. Met mijn andere exen ging ik ook gewoon om. Nu zie ik ze niet meer, omdat ik te ver weg woon.Maar anders zouden we gewoon met elkaar om blijven gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat.
Overigens heb ik een ex die me ook best zou meevragen naar dat soort dingen. Maar die is ook nog steeds een goede vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@XM, lompe benen?! Jouw benen zijn verre van lomp! (van wat ik op foto's kan beoordelen)Your body. Your soul. Your rituals.
Ik heb echt geen hele duidelijke enkels sigme, het loopt redelijk recht over van kuit naar voet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe die lompe poten van jou nog eens op een foto? Kunnen we lachen.
Voor degenen die XM's onderstel nooit gezien hebben, ze heeft kéurige enkels, kuiten, benen.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm eens het een en ander aan het verstand peuteren. Wat zit hij aan jou te pulken? Kssssjt. Ex = exit.
Ik heb al genoeg vriendenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Rituals het volgende:
Wil hij niet echt gewoon vrienden zijn Prob?
Ja maar dat moet zich eerst weer ontwikkelen etc. een gesprekje bij een kopje koffie zou beter op zijn plaats zijn danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat.
Overigens heb ik een ex die me ook best zou meevragen naar dat soort dingen. Maar die is ook nog steeds een goede vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo!quote:
Want?Wat is er mis dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Swietje het volgende:
Lijstje:
O: boterham kipfilet, halfvolle melk
L: groentesoep met balletjes
T: halve liter vifit light
T: 3 snoepjes (groene kikkertjes)![]()
D: karbonade, veel snijboontjes, krielaardappeltjes met jus, eetlepel appelmoes, halfvolle melk
T: peer
T: verse sinaasappelsap
Moet echt een betere balans krijgen in overdag en 's avonds.
Ik zie het ook niet helemaal. Voor een ander zou het over de hele dag gezien te weinig zijn, maar voor swietje lijkt het me prima.quote:
Oh, ik vind het ook niet in z'n algemeenheid hoor. En ik heb zelf nog nooit een ex=exit-situatie gehad. Maar voor Probability & haar ex leek het me wel kort & krachtig de boodschap die aan zijn verstand gepeuterd moet worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet mee eens..
Wel in het geval van Billy's ex, though.
Overdag vind ik het wat weinig in verhouding met m'n avondeten ofzo. Tenminste, overdag had ik honger en nu ontplof ik bijna...quote:
Ook flatteuze foto's verzinnen geen enkels.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hele duidelijke enkels sigme, het loopt redelijk recht over van kuit naar voet.
Ik heb het er ooit ook zelf aan gegeten natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef _Calimero_ het volgende:
rituals: Ik vind dat je er mega trots op mag zijn, dat je dat is gelukt1 je ziet er hartstikke goed uit nu![]()
Oh aha dan meer en flinkere tussendoortjes en minder avondeten proberen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Swietje het volgende:
[..]
Overdag vind ik het wat weinig in verhouding met m'n avondeten ofzo. Tenminste, overdag had ik honger en nu ontplof ik bijna...
Dan moet je overdag wat meer eten. Bakje rauwkost, de peer die je 's avonds heb gegeten...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Swietje het volgende:
[..]
Overdag vind ik het wat weinig in verhouding met m'n avondeten ofzo. Tenminste, overdag had ik honger en nu ontplof ik bijna...
Top Gear.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit in dubio: Top Gear of XFactor?
thanks for the reminder!quote:
Ik denk inderdaad dat die peer een beetje te veel van 't goeie was...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je overdag wat meer eten. Bakje rauwkost, de peer die je 's avonds heb gegeten...
Doen! Ik vond het echt weer een leuke aflevering. Humor, drama, beetje liefde. Ja leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:25 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
thanks for the reminder!even ehm, binnenhalen
Ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
wat een verschil rituals! Maar wel gezonder aan gaan doen hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, thanks, maar echt slank is 't ook niet meermaar ik vond laatst weer een foto van 2 jaar geleden en dat was echt
dus dat is nu mijn voorbeeld, maar dan wel heel chill en rustig aan met genoeg eten
Heel goed! Ben nu inderdaad wel nieuwsgierig naar die fotoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, thanks, maar echt slank is 't ook niet meermaar ik vond laatst weer een foto van 2 jaar geleden en dat was echt
dus dat is nu mijn voorbeeld, maar dan wel heel chill en rustig aan met genoeg eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En net online nog 2 paar schoenen besteldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Merel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pics!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Merel het volgende:
[..]
En net online nog 2 paar schoenen besteld
Mooie motivatiefoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
Hahaha lekker bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Merel het volgende:
[..]
En net online nog 2 paar schoenen besteld
Fijn dat je je zo subtiel uitdrukt.quote:
Dat zijn het ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind 2 saai. Neem dan All Stars.
Het zijn All Stars.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind 2 saai. Neem dan All Stars.
Mo en subtielquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Fijn dat je je zo subtiel uitdrukt.
quote:
Ik las 'meegebakken tiramisu'! Apart gerecht!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En *burp* dood aan de *burp* megabakken tiramisu..
Je kocht er drie paar. Kan me voorstellen dat je dan per paar niet een hele bult geld gaat uitgeven? Miss dat je ze zag en dacht: hey leuk, die neem ik ook nog ff mee. Weet ik veelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Merel het volgende:
Alsof ik ooit cheap ass gympen zou kopen zeg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nu verraad ik mezelf wel als een merkenfreak. Eerst vond ik ze maar zo-zo en toen bleek dat het All Stars waren, stegen ze in mijn achting
.
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik las 'meegebakken tiramisu'! Apart gerecht!
wie immerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Fijn dat je je zo subtiel uitdrukt.
Eens. Hoewel ik mijn eigen platte laarzen dan wel mooi vind, maar die staan me dan ook heel goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En 't spiet mie donders, maar ik vind platte schoenen echt bijna nooit mooi. Ik heb één paar platte laarzen die ik niet zo denderend vind, maar voor de vorm wel eens draag omdat 't beter is voor m'n lijf. Niet dat die paar dagen per jaar dan veel verschil zullen maken, maar soit.
Alsof je per ongeluk een lammetje hebt ingesnoerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Ik wil ook nog wel een keer All Stars, maar dan wel in een leuk kleurtje en met een leuk motiefje aan de binnenkant, zodat ik ze kan omslaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Ik wil ook nog wel een keer All Stars, maar dan wel in een leuk kleurtje en met een leuk motiefje aan de binnenkant, zodat ik ze kan omslaan.
Ja, volgens mij wel goed dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe gaat het allemaal met jou en Nextman, Cali?
Mijn eigen laarzen vind ik leuk, en ik heb 1 x een meisje op heel mooie elegante bruine platte laarzen zien lopen. Maar ze was dan ook lang, slank, dan staan die laarzen vast ook beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben in m'n leven nog geen plat schoeisel tegengekomen dat ik appetijtelijk vond.
De schreeuw van de lammerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoort ze nog heel zachtjes.. mehhhh... mehhhhh!
Natuurlijk wel. Een aantal jaren gelden vielen die schoenen gewoon in de categorie Bristol of Action.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De schreeuw van de lammeren.
Er staat me vaag iets van bij dat ik vroeger ook All Stars heb gehad, maar ze kwamen bij de Scapino of Bristol vandaan en die hebben ze toch nooit verkocht? En ze kunnen ook niet superduur zijn geweest, want mijn moeder is wars van merken.
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een aantal jaren gelden vielen die schoenen gewoon in de categorie Bristol of Action.
Om eerlijk te zijn vind ik nepdingen nog erger dan gewoon merkloze dingen (Ik geloof niet dat je nu nog om merken geeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik had toen ik klein was nep all stars!want de echte waren wel wat duur...
Nou idd slank zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoort ze nog heel zachtjes.. mehhhh... mehhhhh!
pics!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
Merel, ik vind vooral 1 erg classy en 3 erg leukleuk!Ik ben geen all stars fan, maar die schijnen lekker te zitten dus goodie!
Ik moet ook nog nieuwe gympies, maar ik heb net iets meer dan 200 euro uitgegeven aan een bril![]()
Ik ben wel blij met mn montuurtje!
Zo, dat hebben jullie snel geregeld, jullie zijn pas zo kort samenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef _Calimero_ het volgende:
één is mooi, twee niet zo bijzonder, ik houd niet zo van allstars, drie vind ik ook leuk!
We gaan ws 8 april een weekendje barcelona doen![]()
![]()
Staat hij op de Pearle-site?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto volgt over 2 weken! Want dan is ie er!![]()
Maar hij is zwart met rechthoekige glazen en donkerrode stukjes aan de pootjes! En dan niet een dik montuur, maar wat subtieler!
Footwork! En ik had de zwarte versie ervan al eens laten zien jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef Blurred86 het volgende:
die eerstewaar gekocht? je hebt ze volgens mij al eens eerder laten zien toch?
Niet zo heel veel, want er zijn ook weer merken die ripoffs maken van duurdere merken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen merkloos en een ripoff? Helemaal merkloos bestaat volgens mij niet namelijk.
ja he, maar de tweede date was ook al een weekendje wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo, dat hebben jullie snel geregeld, jullie zijn pas zo kort samenWat leuk!!
zoiets heb ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest even zoeken, maar het is deze!
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/be-bright-l1093-a
Die stond qua vorm het beste vond ik, en vriendje vond hem ook het leukst! En mooi rood is nie lelijk
Had je dan niet beter pas geleden bij de sale kunnen kijken? Ik koop heel vaak dingen in de sale die ik op dat moment nog niet echt nodig heb, maar in de toekomst goed van pas kunnen komen en normaal gesproken een stuk duurder zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu alweer bang voor het moment dat ik de zolen onder mijn 'vans' (ik kende 't hele merk niet, maar ze waren bij de Perry in de aanbieding en ze zaten lekker) vandaan slijten en ik weer nieuwe moet zien te vinden die net zo lekker zitten maar wèl goedkoop/afgeprijsd zijn![]()
Leuk!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die stond qua vorm het beste vond ik, en vriendje vond hem ook het leukst! En mooi rood is nie lelijk
neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Had je dan niet beter pas geleden bij de sale kunnen kijken? Ik koop heel vaak dingen in de sale die ik op dat moment nog niet echt nodig heb, maar in de toekomst goed van pas kunnen komen en normaal gesproken een stuk duurder zijn.
Hihi footwork dus, waar denk je dat ik nu zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik was in Rotterdam, nu thuis op de bank online verder shoppen Ml
Leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zal je even PM-en, moment, moet hem weer even online zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Rituals, mag ik ook een foto? ben heeeel benieuwd naar voor en na!
oh ja, ik ga ze ook bestellen denk ik! de blauwequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Footwork! En ik had de zwarte versie ervan al eens laten zien ja
PM. Hoe lang blijf je in Engeland eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh rituals mag ik ook PM?
Ik moet trouwens de knop weer vinden. Ben hier in Engeland zoveel troep aan het eten!
Leuk Maria!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik herinner me wat jij zei over dat je brillen zelden leuk vond, dus ben blij dit te horen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Leuke bril Maria. Volgens mij staat dit model je inderdaad leuk.
Ik zie nu je lijstje en vind het eigenlijk nog wel meevallenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Perruche het volgende:
@ rituals: Tot aankomende zaterdag, dan ga ik terug
Kan dat zomaar dan, montuurtjes verwisselen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk Maria!
Als je nog meer montuurtjes wilt hebben, ik heb er nog een paar liggen (mits ik goed zoek).
Helemaal rood (lekker buigbaar brilletje zit heerlijk) en een bruin wat strenger montuur.
Vind haar net een tekenfilm figuurtje zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik morgen denk ik aan doen naar m'n moeders verjaardag
Moet alleen nog ff m'n haar blonderen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind haar net een tekenfilm figuurtje zo
Maar als je het figuur ervoor hebt
Je moet er wel glazen in laten zetten maar als je geen gekke dingen hebt dan is het niet enorm duur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik heb Rituals' voor en na foto's gemist!Can I seee?
[..]
Kan dat zomaar dan, montuurtjes verwisselen?</newb>
Ik was ook bang dat zo'n rechthoekige bril snel streng zou staan, maar ik kan denk ik best wat hebben met mn bolle toet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word inmiddels ook echt belachelijk blij van Baardmans. Smelt.
ja het is meer al veel carbs en wienig groenten sinds ik hier zit. Maar eigenlijk probeer ik wel om veel groen te eten maar het is niet makkelijk, lunch is besteld en avondeten doe ik vaak uit of kant en klaar... nou ik ga maar even douchen zo feestjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie nu je lijstje en vind het eigenlijk nog wel meevallen.
Lastig. Ik merk het direct als ik carbs eet, dus die vermijd ik nu maar zoveel mogelijk. Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja het is meer al veel carbs en wienig groenten sinds ik hier zit. Maar eigenlijk probeer ik wel om veel groen te eten maar het is niet makkelijk, lunch is besteld en avondeten doe ik vaak uit of kant en klaar... nou ik ga maar even douchen zo feestje![]()
vast welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Die zijn inderdaad echt monsterlijk mo. Ga je niet ontzettend stampen met die dingen aan je voeten?
Zijn Dr. Martens niet iets voor je voor de winter? Lopen lekker en zijn onverslijtbaar. Alleen niet heel erg goedkoop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets heb ik nu, ze zijn echt fuglymaar óh wat lopen ze heerlijk.. dat rare zwartwitte ding over de hiel heb ik overigens niet
nee dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zijn Dr. Martens niet iets voor je voor de winter? Lopen lekker en zijn onverslijtbaar. Alleen niet heel erg goedkoop.
ik zei toch dat ze fugly zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ze echt afschuwelijk Mo. Ik geloof je op je woord dat ze heerlijk zitten, maar mên..
.
Ow, ik heb nog een paar platte schoenen!
[ afbeelding ]
leuke jeugdfoto!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik droeg schoenen met plateauzolen op de middelbare school. (ik mocht geen hoge hakken). Spice Girls schoenen dus.
[ afbeelding ]
Liefde voor opvallende schoenen was toen al aanwezig.
In de aanbieding kopen, ik had ze toen voor 75,- en heb 3 jaar lang geen andere schoenen nodig gehad.quote:
Dat ben ik niet.quote:
Hoor hier naast me "wat zijn dat voor trekkerbanden"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ze echt afschuwelijk Mo. Ik geloof je op je woord dat ze heerlijk zitten, maar mên..
.
Ow, ik heb nog een paar platte schoenen!
[ afbeelding ]
ik winkel alleen als ik iets nodig heb en koop 't alleen als 't goedkoop is op DAT moment.. alsof ik eerder dan dat ga winkelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In de aanbieding kopen, ik had ze toen voor 75,- en heb 3 jaar lang geen andere schoenen nodig gehad.
Dat ben jij toch niet hoop ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik droeg schoenen met plateauzolen op de middelbare school. (ik mocht geen hoge hakken). Spice Girls schoenen dus.
[ afbeelding ]
Liefde voor opvallende schoenen was toen al aanwezig.
ze zitten lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
ik snap eerlijk gezegd echt niet dat je die schoenen draagt als je ze oprecht 'fugly' vind
Nee.quote:
Ze staan heel leuk onder een jurkje hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoor hier naast me "wat zijn dat voor trekkerbanden"en dat zonder dat hij kan lezen hoe ze heten.
Dan liep ik alleen in trainingsbroek met shirt en sportschoenenquote:
Ik had het al gelezen.quote:
Herhaalde je eerste zinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze staan heel leuk onder een jurkje hoor!
Ik draag ze alleen bij het wandelen, goddank.
Waar dan? Ik heb ze toendertijd op het Waterlooplein gekocht voor 75,- maar dat was al goedkoop...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Blurred86 het volgende:
doc martens zijn best goedkoop te vinden hoor! die van mij waren maar 30 euro geloof ik en die dingen gaan echt wel een aantal jaar mee! draag ze alleen zelden omdat ik ze zo lomp vind..
haha inderdaad, dan droeg ik alleen nog pyamabroek met hoodie en mijn nep-ugg-pantoffelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan liep ik alleen in trainingsbroek met shirt en sportschoenen![]()
Zal ik maar niet doen
Toen ik 12-13 was, was ik nog veel slanker dan nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen.Had gekund
Al ben je nu veel en veel beter gekleed en slanker.
dat deed ik bij m'n verjaadagsklerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Als ik vroeger nieuwe kleren of schoenen had, deed ik 's avonds als ik in bed lag nog heel vaak het nachtlampje weer even aan om nog even te kijken![]()
.
Ugg pantoffelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha inderdaad, dan droeg ik alleen nog pyamabroek met hoodie en mijn nep-ugg-pantoffels![]()
Wat is een verjaadag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat deed ik bij m'n verjaadagskleren
Je hebt goed gevormde benen XM. Echt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de liefhebbers
Hier staat het tekenfilmfiguurjurkje en 2e linkje zijn de legs.
Slank # 1280 - Laarzenpraat
Dat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt goed gevormde benen XM. Echt.
Het figuurtje kan ik niet goed zien maar qua benen wil ik a la minute ruilenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de liefhebbers
Hier staat het tekenfilmfiguurjurkje en 2e linkje zijn de legs.
Van de zijkant... Maar goed, onzinnige discussie, want ik blijf ze lelijk vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt goed gevormde benen XM. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |