quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Bij pizza Calzone moet ik altijd aan de bruiloft van Mo denken.
We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door, want wie niet tegen z'n verlies kan, die... is... maar... zielig hoor!!!!quote:
Hoi! Lust je broccoli?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Mishu het volgende:
De TT titel doet mij aan hele andere dingen denken dan aan afvallen
Ga je voor de 7,5 aan één stuk? Of plan je een wandelstuk erin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Morgen 7,5 km hardlopen![]()
. Was het maar alvast zover alleen wil ik tijdens de eerste en laatste km's vast dood
.
Gewoon doorzetten, ooit kun jij het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Mishu het volgende:
Ik snap die mensen niet hoor die zo ver kunnen hardlopen, ik doe een half uur incl. 15 minuten wandelen tussendoor over een stuk van 2,4 km
3,5 km hardlopen, 0,5 wandelen, 3,5 km hardlopen en dan in een paar keer afbouwen, zoals jij zeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je voor de 7,5 aan één stuk? Of plan je een wandelstuk erin?
We proberen je bij onze sekte te lokkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met mijn perverse gedachtes te maken?![]()
Dat is alleen maar wandelen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Mishu het volgende:
Ik snap die mensen niet hoor die zo ver kunnen hardlopen, ik doe een half uur incl. 15 minuten wandelen tussendoor over een stuk van 2,4 km
Oh, dat gaat je zeker lukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3,5 km hardlopen, 0,5 wandelen, 3,5 km hardlopen en dan in een paar keer afbouwen, zoals jij zei. Dat moet wel te doen zijn
.
Op welke site ga jij bestellen? Want dat linkje van sigme snap ik niet helemaalquote:
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Rituals het volgende:
Dankje Tink! Heerlijk een weekend vrij!Weet je al wat je gaat doen met je tijd?
Geen dingen voor je werk of huishouden iig! Daar is het geen Tink-weekend voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeHet is lang geleden dat ik een heel vrij besteedbaar weekend had en ik kan wel 100 dingen bedenken en heb nu keuzestress
![]()
'....musea, Parijs, naar het strand, thuisblijven, schoonmaken, businessplan schrijven, winkelen, boek lezen, koken, was opvouwen, naar de bioscoop, weer eens langs een vriendin, wandelen, sporten....
Per paypal.quote:
Ik zal eens kijken of ik het je kan PM- of DM'en.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Op welke site ga jij bestellen? Want dat linkje van sigme snap ik niet helemaal.
Ik eet normaal een stuk vroeger, maar vandaag laat idd. Moest nog afwassen en eten voorbereiden en nu staat het nog een half uur in de ovenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Blurred86 het volgende:
wat eet je laat vandaag trouwens vik! jij was toch van heel vroeg avondeten, of was dat nou iemand anders?
Keuzes keuzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NeeHet is lang geleden dat ik een heel vrij besteedbaar weekend had en ik kan wel 100 dingen bedenken en heb nu keuzestress
![]()
'....musea, Parijs, naar het strand, thuisblijven, schoonmaken, businessplan schrijven, winkelen, boek lezen, koken, was opvouwen, naar de bioscoop, weer eens langs een vriendin, wandelen, sporten....
Dankje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Per paypal.
[..]
Ik zal eens kijken of ik het je kan PM- of DM'en.
1. zit het broekje lekker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Keuzes keuzes. Hoewel ik één ding uit dat rijtje vrij snel zou schrappen mezelf kennende: schoonmaken
.
Wat zijn de meningen toch verdeeld over dat broekje. Lastig!
Dat sigme van strakke broekjes houdt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik weten wat sigme over het broekje zei, maar ik kan het niet terug vinden.
Ook eens met Tinkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1. zit het broekje lekker?
2. voel jij je er prettig in?
3. vind je het broekje zelf leuk?
Volgens mij is het 3x ja. Helemaal omdat jij volgens mij geen strakkebroekjestype bent (kan het mis hebben)
Dat een iets nauwsluitender (niet strak!) broekje haar figuur meer recht doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik weten wat sigme over het broekje zei, maar ik kan het niet terug vinden.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen fuck me maar fuck you pumps?!!
1. Ja, hoewel hij om m'n taille eigenlijk te los zit (en ik kan hem dus met de knopen dicht makkelijk uittrekken).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1. zit het broekje lekker?
2. voel jij je er prettig in?
3. vind je het broekje zelf leuk?
Volgens mij is het 3x ja. Helemaal omdat jij volgens mij geen strakkebroekjestype bent (kan het mis hebben)
Maar je wist niet hoe je erop moest reagerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en je PM.. jemig![]()
heb 'm wel gelezen hoor![]()
motoren
Dat de verwijzing naar chico eruit mocht, omdat ik nog niet was bijgelezen toen ik de TT maakte. Was wat heftiger dan ik in eerste instantie doorhad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, want hoe bedoelde jij hem dan?.
ik zat nog te denken aan het plaatje van Roosvicee, met 'komt wel goed' ofzo, maar hm.. heb je al een optie gekozen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar je wist niet hoe je erop moest reagerenSnap ik.
Voorlopig laten staan en me met echt belangrijke dingen bezighouden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zat nog te denken aan het plaatje van Roosvicee, met 'komt wel goed' ofzo, maar hm.. heb je al een optie gekozen?
en dan had ik nog gelogen ook, hihi. Mijn D was niet 2x maar 1x een pistoletjequote:
Ik vind hem leuk met een groot/groter shirt, dit shirtje is te strak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
1. Ja, hoewel hij om m'n taille eigenlijk te los zit (en ik kan hem dus met de knopen dicht makkelijk uittrekken).
2. Ja
3. Ja
Ik denk inderdaad dat ik geen strakkebroekjestype ben, maar ik was ook geen kortebroekjestype, dus er kan vanalles veranderen. Ik moet denk ik even uitzoeken wat mij goed staat met dit figuur. Ik heb überhaupt niets in de kast liggen wat zou kunnen passen deze zomer, dus ik moet echt een hele nieuwe garderobe aanschatten (
en
tegelijk).
Compleet voedselvrij-huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en dan had ik nog gelogen ook, hihi. Mijn D was niet 2x maar 1x een pistoletje![]()
ik heb ook niks meer in huis en ook totaal geen zin om ergens moeite voor te doen, dus voor vandaag blijft het denk ik een baggerlijstje
Nee, maar wel compleet voedsel-dat-zonder-bereiding-gegeten-kan-worden vrijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Compleet voedselvrij-huis?Compenseer het maar door morgen een prachtig lijstje te hebben
.
Vakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel compleet voedsel-dat-zonder-bereiding-gegeten-kan-worden vrij![]()
en morgen wordt nog baggerder, want dan zit ik de hele dag in de auto naar Frankrijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Rituals het volgende:
Ik durf het bijna niet online te zetten, ik haal hem dus ook zo weer weg (niet quoten aub).
Voor en 'na' foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
Verdiende dan welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Oh god, nu lijkt het net of ik naar complimentjes aan het vissen ben![]()
. Zo bedoelde ik het niet. Ik schrik gewoon zelf nog steeds van oude foto's.
Ik moest lachen Prob.
Zo zat ik op de bankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Ik moest lachen Prob.
Eens. Wat een enorm verschil!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verdiende dan wel
Hoe oud ben jij eigsk?
Ook aan je figuur!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben 21, hoezo?![]()
Hehe, ook al een leeftijdsopmerking van Prob. Ligt het aan de kleding?
Jij hebt inderdaad een prachtig figuur!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ook aan je figuur!
Ik kreeg laatst de opmerking "Wow jouw figuur! wacht maar, als jij eenmaal een jaar studeert dan heb je ook ons figuur...!"
Ik ben derdejaars en ik ben ook geen 18 meer maar goed ik liet ze maar in die waan!!!!
Dat komt doordat ik vegetariër benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een prachtig figuur!![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik vegetariër ben!!!
+ Wat ik gister verteldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die meerdere kilo's maken je veel ouderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben 21, hoezo?![]()
Hehe, ook al een leeftijdsopmerking van Prob. Ligt het aan de kleding?
Volgens mij heb je die complimenten verdiend, het is nogal een prestatie om zo te veranderen. Je ziet er érg goed uit nu!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Ik moest lachen Prob.
Oh, dan ga ik stoppen met hardlopen en gewoon geen vleesch meer eten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik vegetariër ben!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef Probability het volgende:
Ik haal het zo weer weg wegens heel herkenbaar.. Maar...:
Misschien moet je 'm eens het een en ander aan het verstand peuteren. Wat zit hij aan jou te pulken? Kssssjt. Ex = exit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Wat ik gister vertelde
Heeft hij echt zo een enorme plaat voor zijn kop of wat?!!!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |