SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JoaC het volgende:
Ik moest nieuwe maken, schavuit.
*Kamehameha-t*
*Op TT wijst*quote:
*remlof slaand*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Nee, gaat hem niet worden. De mijne allitereert
Toch maar deze. Om al jullie boeiende postsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Nee, gaat hem niet worden. De mijne allitereert
Laatste poster opent volgende gaat allang niet meer op in de POLSCquote:
Het is een richtlijn, laten we de 5 minutenregel erbij gooienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laatste poster opent volgende gaat allang niet meer op in de POLSC
Toch is dat wel de meest gewenste situatie. Dat voorkomt dubbele topics namelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laatste poster opent volgende gaat allang niet meer op in de POLSC
Ik had zoiets al eens toegevoegd aan de OP, maar dat is er al lang weer uit verdwenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het is een richtlijn, laten we de 5 minutenregel erbij gooien
5 minuten om een oneliner te verzinnen???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het is een richtlijn, laten we de 5 minutenregel erbij gooien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Cerbie het volgende:
Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/POLSCquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had zoiets al eens toegevoegd aan de OP, maar dat is er al lang weer uit verdwenen
Noorse Boskat of Perzische Langhaar erop?quote:
Ik heb geen rechten op de FOK!wikiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/POLSC
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |