Die vind ik ook irritant, want ze komen steeds op het meest irritante moment in beeld!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarom is er nu ook DM. Denk ik.
Istieweerquote:
Prik op je neus. Hallo!quote:
Ik heb nog nooit een DM gehad, niemand vindt het interessant om dingen tegen mij persoonlijk te zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die vind ik ook irritant, want ze komen steeds op het meest irritante moment in beeld!
quote:
Misschien kun je een aanvraag doen dat je DM's naar jezelf kunt sturen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DM gehad, niemand vindt het interessant om dingen tegen mij persoonlijk te zeggen
Dat kan alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanvraag doen dat je DM's naar jezelf kunt sturen?
Doe ik niet aan..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Dat duurde trouwens wel lang P. Er is notabene een 'open een nieuw deel'- knoppie uitgevonden.
Ahw...quote:
Dwarsert.quote:
Hell yeah!quote:
PS3quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
WEEKEND HIER!
Ik ga thuis PS3 ophalen en dan weekendje in Alkmaar vertoeven
Tot later allemaal
Ik rock die shit old-school mijn broeder!quote:
Ik ga denk ik ook maar gewoon gamen in plaats van studerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
PS3
Nog 20 minuten en dan gaat ome Knox ook naar huis, PS3 aan, Chuck opzetten, FM11 aan en een pilsje in den linkerhand.
K to the ONING!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik rock die shit old-school mijn broeder!
Zag ik daar een stealth-ninja edit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo pannekoeken bakken. Maar eerst even andere huishoudelijke dingen doen.
.
AWESOME!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Willen de mensen die trouwens een kat hebben het volgende uit proberen en filmen? Alstublieftdankuwel!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Willen de mensen die trouwens een kat hebben het volgende uit proberen en filmen? Alstublieftdankuwel!
Jaquote:
Je moet zeker even stofzuigenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo pannekoeken bakken. Maar eerst even andere huishoudelijke dingen doen.
.
Nee, ik heb de was in de droger gestopt.quote:
Nog niet, maar dat komt omdat de PS3 nog niet is aan geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.
.
Heb je m'n dingetje op PSN gezien trouwens?
Ik wil helemaal niet dat je komt gamenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef GameBabe het volgende:
O nu snap ik waarom je wilt dat ik bij je kom gamen op de bank
Kuuk je haar danstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik heb de was in de droger gestopt.
En nog even gauw m'n verleidelijke, blonde lokken gewassen.
Dat geeft niet, maar dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Fallen het volgende:
Nog niet, maar dat komt omdat de PS3 nog niet is aan geweest.
Nee dat begreep ik nu ook wel dat het is anders wordt dan gamenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat je komt gamen
quote:
Inderdaad.. Jij krijgt heel de bank niet te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik nu ook wel dat het is anders wordt dan gamen
enkel het plafon zal ze toch zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad.. Jij krijgt heel de bank niet te zien
dat is anders best fijnquote:
Niks daarvan, matras en kussen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
enkel het plafon zal ze toch zien
Dat ik daar nooit op gekomen benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Deze zal het ook goed doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Niks daarvan, matras en kussen..
Ik ken nog een heel leuk romantisch muziekje die daar bij past..
Gij zijt gegroet, god of thunderquote:
Als ze maar lekker zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Kuukske het volgende:
Damn. Wat zit je toch altijd vol van pannenkoeken.
'olla!quote:
Je voelde je thuis daar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef koei het volgende:
Wat een mooie bioscoop is TuschinskiStiekem zou ik wel midden in het centrum van Amsterdam willen wonen of werken, zo'n mooie stad! Zelfs met coffeeshops, zwervers en toeristen!
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef koei het volgende:
Wat een mooie bioscoop is TuschinskiStiekem zou ik wel midden in het centrum van Amsterdam willen wonen of werken, zo'n mooie stad! Zelfs met coffeeshops, zwervers en toeristen!
Welke?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ben een wereldgerecht van knorr aan het maken hopelijk smaakt het een beetje.
Je heb wel je eigen varken gevangen bij de kinderboerderij toch ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ben een wereldgerecht van knorr aan het maken hopelijk smaakt het een beetje.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef koei het volgende:
Nu nog enthousiast worden van Korn? Mij kan het echt niet meer zo boeien...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2450191/korn-013-exclusieve-show.html
JAAA HAAAA! Whoeooeowwwioee!![]()
Nah, nu niet meer. Maar ik heb Korn van vroegah nog in m'n systeem zitten. Ergens. En ik heb ze nooit live gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Nu nog enthousiast worden van Korn? Mij kan het echt niet meer zo boeien...
wat was er in apeldoorn dan? , hier is nooit wat te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, nu niet meer. Maar ik heb Korn van vroegah nog in m'n systeem zitten. Ergens. En ik heb ze nooit live gezien. Zo had ik laatst System of a Dwon van SOAD voor 6!!! euro uit de bakken van Plato gevist.
De terugweg uit Apeldoorn was bijzonder aangenaam..
We kennen ook mensen buiten Brabant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat was er in apeldoorn dan? , hier is nooit wat te doen
ach so, ik dacht dat er wat te doen was in apeldoorn qua feest ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We kennen ook mensen buiten Brabant..
Nie fokke mee Brabant EEJ!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef badboynova het volgende:
Brabant is toch dat dorp met van die hoge muren er omheen?
Nee, dat begreep ik al. Mijn vriendin had het over bejaarden op iedere hoek van de straat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach so, ik dacht dat er wat te doen was in apeldoorn qua feest ofzo.
en dat kon ik me niet voorstellen want hier is nooit wat te doen XD
Ga je mond spoelen. Vuigert.quote:
ligt eraan welke buurt je komt, als je de maaten in loopt staat er een marrokaan op elke hoek van de straatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al. Mijn vriendin had het over bejaarden op iedere hoek van de straat.
Ik heb geen idee, het was ergens bij .. ja, bij wat eigenlijk. We kwamen langs een fancy kantoor van de pliesie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ligt eraan welke buurt je komt, als je de maaten in loopt staat er een marrokaan op elke hoek van de straat
die in de stad zelf, of die er buiten ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het was ergens bij .. ja, bij wat eigenlijk. We kwamen langs een fancy kantoor van de pliesie.
wijken nummers ? =|quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Kuukske het volgende:
Ehm... We waren nog niet zo lang in Apeldoorn, dus het zal er wel net buiten zijn geweest.
Trouwens, wáárom hebben jullie wijken nummers??. Dat vond ik zo ongezellig.
.
Ja, van die borden met eh.. "Wijk 10 tot en met 13, rechtsaf".quote:
Jaaa PS3 ofcoursequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
PS3
Nog 20 minuten en dan gaat ome Knox ook naar huis, PS3 aan, Chuck opzetten, FM11 aan en een pilsje in den linkerhand.
geen flauw idee waar jij dan bent geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, van die borden met eh.. "Wijk 10 tot en met 13, rechtsaf".
Mja, ik wist ook niet waar ik was. Compleet gedesoriënteerd. Gelukkig had ik Tom bij me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen flauw idee waar jij dan bent geweest
en ja dat politie bureau net buiten de stad is pas nieuw en veels te groot en duur
nog andere grote gebouwen waar je langs bent gekomen ? , station, Roc, ABN ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik wist ook niet waar ik was. Compleet gedesoriënteerd. Gelukkig had ik Tom bij me.
De Rabobank. Ook zon fancy gebouw met hout en van die donkere bakstenen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog andere grote gebouwen waar je langs bent gekomen ? , station, Roc, ABN ?
en tja tom kent de weg ook beter als mij
"In België weten ze wel hoe ze een feestje moeten houden".quote:
Kijk dat filmpje nou gewoon...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"In België weten ze wel hoe ze een feestje moeten houden".
Ja nou! Fucking Werchter is al half uitverkocht.
OK ok ok..quote:
ja die staat aan de zelfde wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Rabobank. Ook zon fancy gebouw met hout en van die donkere bakstenen.
Eingelijk heeft bert 3 piemelsquote:
Wat een zeikerd die Bertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eingelijk heeft bert 3 piemels
Ik riep "Aahhh.. die jongen kan erniks aan doen!".quote:
Volgens mij was die gast met antennes echt volledig naar de knoppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik riep "Aahhh.. die jongen kan erniks aan doen!"..
Wat een kutfilmpje verder zeg..
Ja, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Volgens mij was die gast met antennes echt volledig naar de knoppen
Jawel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik riep "Aahhh.. die jongen kan erniks aan doen!"..
Wat een kutfilmpje verder zeg..
Mja, het is wel mooi leedvermaak. Maar man o man.. echt,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jawel...
Misschien komt het omdat ik zelf nooit meer zo veel drink, maar ik vind dit soort dingen briljant. Totaal laveloos voor de camera leuk willen zijn en dan falen. Heerlijk leedvermaak.
Ook van die grote gespierde?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Poit het volgende:
Kuuk, ik heb ook bovenarmen. Wink wink, nudge nudge
je wil haar meubels verplaatsen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Poit het volgende:
Kuuk, ik heb ook bovenarmen. Wink wink, nudge nudge
HAd dat eerder gezegd, pas geleden nog een hele Ikea-kast uit elkaar gehaald zodat ie naar zolder kon. Want anders kreeg ik 'm niet omhoogquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
Want anders kreeg ik 'm niet omhoog.
en je kreeg hem ook weer inelkaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HAd dat eerder gezegd, pas geleden nog een hele Ikea-kast uit elkaar gehaald zodat ie naar zolder kon. Want anders kreeg ik 'm niet omhoog.
Kom maar met de flauwe grappen.
Jazeker! Ik ben de handige in dit huis.quote:
Mwah, wat vind je groot en gespierd?quote:
to easyquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, wat vind je groot en gespierd?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! Ik ben de handige in dit huis.
Hmm nouja.quote:
Overduidelijk.quote:
Wist je dat Kuuk ook verkrijgbaar is als blauw pilletje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef badboynova het volgende:
kuuk ik bel je zo voor hulp, want je moet helpen om iets omhoog te krijgen
je hebt Facebook, zoek maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm nouja.
Eerst zien, dan geloven.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Poit het volgende:
Wist je dat Kuuk ook verkrijgbaar is als blauw pilletje?
quote:
Ik ga van 't weekend wel even speuren!quote:
Vandaar al dat blauw in haar logo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wist je dat Kuuk ook verkrijgbaar is als blauw pilletje?
Ja, ik moet ook met de tijd mee.quote:
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef badboynova het volgende:
Vandaar al dat blauw in haar logo.
kuuk zit op allesquote:
Nou, ik heb net m'n Hyves-foto gewijzigd in "Ben verhuisd naar FB"... Oh wacht, dat bedoelde je niet.quote:
Dan moet ik nog even toiletrollen gaan sparen, daarna ga ik het zeker proberenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Toen was het nog leuk...quote:
klotekruimels inderdaad...quote:
Dat was wel het eerste wat ik dacht toen ik je sig zag, en toen aan Family Values, en toen heb ik de cd maar weer opgesnordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Toen was het nog leuk...
Overigens niet de reden voor mijn sig...
Voeg me tooooooeeeeeee!!!! Ik ben die toffe Cowboy tussen Rossdale's vrienden!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook met de tijd mee.
Ohh, ben jíj dat! Nou wach effe. Ik snor je effe op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Voeg me tooooooeeeeeee!!!! Ik ben die toffe Cowboy tussen Rossdale's vrienden!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh, ben jíj dat! Nou wach effe. Ik snor je effe op.
Euh, ik maakte geen grap. Dat kan ik niet, want vrouw.quote:
Ik heb als cowboy natuurlijk een snor op mn profielfoto!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh, ik maakte geen grap. Dat kan ik niet, want vrouw.
Ik ben afgehaakt na Follow the Leader...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was wel het eerste wat ik dacht toen ik je sig zag, en toen aan Family Values, en toen heb ik de cd maar weer opgesnord.
Ik zag het. Was dat voor carnaval ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb als cowboy natuurlijk een snor op mn profielfoto!
Nah, wel terecht. Ik heb alleen dat ene liedje op die ene cd.. met die spiegel.. hmzz. even kijken.. Twisted Transistor op See u on the other side, nog een kans gegeven en een tijdje grijs gedraaid. Maar daarna hield het wel op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Fallen het volgende:
Ik ben afgehaakt na Follow the Leader...
Maar ook geen eerlijke kans meer gegeven denk ik, "echte metal" kreeg de voorkeur.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag het. Was dat voor carnaval ofzo?
Welles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar je hebt me nog steeds niet toegevoegd!
Owja, wellesquote:
1e keer in mn leven! En ik kon me verkleden en karaoke doen! Kortom:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Kuukske het volgende:
Wel slecht dat je carnaval viert trouwens.
Heeft Koei me toegevoegd? Weet ik niets van?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ha! Ik had laatst al eens op je profiel rondgeneuzeld toen Koei je had toegevoegd, maar ik dacht dat je Tombolafan was van games, en die ken ik niet, dus ik had je maar niet in een kniereflex ook meteen toegevoegd
Ja volgens mij.... misschien was ik dronken, dat kan ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Koei me toegevoegd? Weet ik niets van?
Het is allemaal liefde, dus ik vind het ok!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef Kuukske het volgende:
De laatste die me heeft toegevoegd van hier is onze allerliefste Pets.
Fallen heb ik al eeeeeeeeeeeeuwen op FB.
Mn vriendinnekequote:
Da's oud! Wel tofjes thooquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef Fallen het volgende:
Ook nog even een klassieker er in gooien:
suck, before you get shotquote:
quote:
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Overigens wel zorgwekkend dat meer dan de helft van m'n FB vriendjes FOK!kers zijn.
Ik was altijd wel mighty impressed door de bassiste...quote:
Hij is leuk!quote:
Mja, tof wijf wel. Blond hè, alle blonde vrouwen zijn cool.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Fallen het volgende:
Ik was altijd wel mighty impressed door de bassiste...
[ afbeelding ]
en weer 1 die erbij wilt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Overigens wel zorgwekkend dat meer dan de helft van m'n FB vriendjes FOK!kers zijn.
ahh je bent dus blondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, tof wijf wel. Blond hè, alle blonde vrouwen zijn cool..
Na-aapsterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik heb net m'n Hyves-foto gewijzigd in "Ben verhuisd naar FB"... Oh wacht, dat bedoelde je niet.
De PU is sowieso het tofste blad wat er is!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
Spank je hebt gelijk de PU is weer super tof ook dat Homefront blaadje er bij met die weetjes over Kim-Jong-ill![]()
Daarom is de PU het tofste blad dat er is![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Poit het volgende:
[..]
De PU is sowieso het tofste blad wat er is!!
Da's denk het enige waarmee ik het volkomen met je eens ben AQtje..
Zie je!! De PU brengt zelfs mensen samen!!
Damn die had ik ff een tijd niet meer gehoordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef Fallen het volgende:
Ook nog even een klassieker er in gooien:
Serieus!! Wat gebeurt er toch op deze wereld.. Duke Nukem 4EVAH komt uit en AQ en ik hebben een 'ding'quote:
Ik zou eerst eens beginnen met een hotelkamer....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus!! Wat gebeurt er toch op deze wereld.. Duke Nukem 4EVAH komt uit en AQ en ik hebben een 'ding'
Ik boek alvast een schuilkelder..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn die had ik ff een tijd niet meer gehoord
Nog te vroeg voor een stedentrip idd...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens beginnen met een hotelkamer....
Ik krijg nog steeds kippenvel bij:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Fallen het volgende:
Zit nu naar Iron Maiden (Long Beach Arena concert) te kijken via Vidzone.
Wat een goden zijn het toch ook!
heeft die een toeval ofzo ?quote:
Geen idee, maar het is wel toeval dat ik hem net postequote:
Voor neefjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef Misan het volgende:
[..]
Onder de 13 mag je niet op fok komen
Ja of Morthill, die heeft ook geen PS3quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef koei het volgende:
Vast Rossdale's kloon. Die heeft er toentertijd zoveel gemaakt...
Ik wil ook!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef koei het volgende:
Ik ga in ieder geval even aan de Killzone 3!
Tja, moet je me maar niet afzeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!!
En ik heb ook niet gewonnen met de Facebook aktie...
Ik zit te twijfelen om kaarten te kopen voor 8 juni in Gelredome.quote:
Het is niet persoonlijk hoor koei. Ben ook niet wezen werken deze week en het scoutingweekend laat ik ook aan me voorbij gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, moet je me maar niet afzeggen
Maar ik ben eerst nog even mn surround aan het fixen. Mn draadloze boxen hebben geen verbinding meer sinds mn vakantieEn Killzone 3 zonder surround is zonde natuurlijk!
En ik dacht nog wel dat je me kende...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk hoor koei. Ben ook niet wezen werken deze week en het scoutingweekend laat ik ook aan me voorbij gaan.
Ik nies me kapot, het snot loopt uit me neus en ik voel me beroerd. Niet heel charmant dan om je wel uit te nodigen.
Maar ik had natuurlijk ja moeten zeggen, was jij voor mij gaan koken en had ik even Kz3 kunnen spelen. En een massage krijgen natuurlijk...
Dat heet "hopen tegen beter weten in", koei...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef koei het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je me kende...
Maar mn surround fixen is niet geluktvan de week maar even een man voor uitnodigen
Dat lijkt er al meer opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat heet "hopen tegen beter weten in", koei...
Mja, ach... er zit bij mij om de hoek een Mac en een KFC, dus eten had je kunnen fixen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lijkt er al meer op
De multiplayer van Killzone 3 werkt nietKan geen verbinding krijgen... Misschien zijn de servers nog niet online ofzo...
Nee, dat is een clown die ballon-figuren voor je gaat maken en elke avond een karaoke-feest!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
dat is animatie voor kinderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat is een clown die ballon-figuren voor je gaat maken en elke avond een karaoke-feest!
Nee, als hij dat overdag doet is het voor kinderen, 's avonds doet hij het speciaal voor volwassenen! Twee vliegen in één klap voor het management!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is animatie voor kinderen, en dat wordt apart vermeld onder de voorzieningen
maar maar, ik wil geen hijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, als hij dat overdag doet is het voor kinderen, 's avonds doet hij het speciaal voor volwassenen! Twee vliegen in één klap voor het management!
Waarom boek je dan een hotel met een ballonnenman en niet een ballonnenvrouw? Dat is niet zo slim...quote:
Zullen waarschijnlijk pas op releasedag online zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef koei het volgende:
De multiplayer van Killzone 3 werkt nietKan geen verbinding krijgen... Misschien zijn de servers nog niet online ofzo...
Daar komen we weer aan!quote:
tjaahhh...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom boek je dan een hotel met een ballonnenman en niet een ballonnenvrouw? Dat is niet zo slim...
Ben je er al klaar mee danquote:
te veel games, te weinig tijd. Batman na een uurtje afgezetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Was gisteravond bij mijn moeder dus ze heeft geholpen
Nu weer Batman aanzetten
Games? Oh ja, crap, ik moet nog gamenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
te veel games, te weinig tijd. Batman na een uurtje afgezet![]()
Men of War maar eens aanzetten
Ik begin er nu wel in te komen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
te veel games, te weinig tijd. Batman na een uurtje afgezet![]()
Men of War maar eens aanzetten
GOTY edition?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik begin er nu wel in te komen!leuke game!!!
Batman is zeker een goede gamequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Batman is een topgame zeker een goede game![]()
Weekend is zo voorbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vast wel, game is al weer hele tijd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Fallen het volgende:
De hele Batman-hype is volledig aan me voorbij gegaan. Maar ik begrijp dat de game goed is, is er toevallig een demo van uit?
Ja, al heeft me die niet weten te overtuigen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Fallen het volgende:
De hele Batman-hype is volledig aan me voorbij gegaan. Maar ik begrijp dat de game goed is, is er toevallig een demo van uit?
Demo, schemo. Arkham Asylum is een van de beste games van deze generatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Fallen het volgende:
So I've heard..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Demo, schemo. Arkham Asylum is een van de beste games van deze generatie
Wil ik ook nog steeds zien!quote:
Harry Potter is altijd tofquote:
Ik kijk later even er naar, nu ga ik weer even werken tot laterZZZZ.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_sneeuwglijbaan.html
kun jij ook zoiets maken een keer badboy?
Behalve dat deel 4 een waar meesterwerk was in kutfilm zijnquote:
quote:
AWESOME!!quote:
Daar was ik ook bijquote:
Ik zie er nu pas voor het eerst iets van en lig nu niet bepaald direct te kwijlen als een hond of zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Kn0x het volgende:
Ben ik de enige die niet opgewonden raakt van de X-men Anime...
Waarbij wel dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie er nu pas voor het eerst iets van en lig nu niet bepaald direct te kwijlen als een hond of zo.
Fuck de US versie!! Ik wil de JAP met subs!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Tain het volgende:
Over de X-men anime:
Japan gets first dibs on the new X-Men TV show, itll air over there starting in April. But dont worry dudes, G4 has already promised to bring the new show to the US some time later on in 2011. Phew!![]()
Goede vraag, lang geleden. De eerste trailer van Mass Effect 2 was geloof ik de laatste keer. Al zijn er genoeg trailers van films waar ik enthousiast van werd, maar echt psyched...quote:
Als ik zeg nee, geloof je dat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Misan het volgende:
Ik ben voornamelijk benieuwd of er filmpjes van zijn Lucas
Ik heb enkele geen reden om je niet te gelovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik zeg nee, geloof je dat dan?
vast niet, maar als die allemaal gaan posten hier is fok binnen 1 minuut platquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Kn0x het volgende:
Ben ik de enige die niet opgewonden raakt van de X-men Anime...
Doe maar thee, ik wil straks verder slapen.quote:
Hebben we ook in de aanbieding.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Doe maar thee, ik wil straks verder slapen.
Dank.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben we ook in de aanbieding.
Slecht geslapen dus?
ja ontzettend he?quote:Op zondag 20 februari 2011 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, misschien een rondje fietsen/lopen door het bos. Beetje gamen zo hier en daar, en verder niet veel.
Maar klinkt als een enerverende zondag die je gaat hebben vandaag.
beetje uit de richting denk je zelf ook niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Kun je strijken?! Kom je hier ook even langs dan?
Strijken is soms ook best leukquote:Op zondag 20 februari 2011 08:42 schreef Misan het volgende:
[..]
beetje uit de richting denk je zelf ook niet?
maar ik strijk alles zelf, als ik mijn vriendin laat strijken dan zitten er altijd kreukels in of zitten er vouwen in gestreken.
Kun jij niet strijken dan?
zelfs dan zie je er nog behoorlijker uit dan de gemiddelde buschauffeurquote:Op zondag 20 februari 2011 09:08 schreef Morthill het volgende:
of in ongestreken pantalon en overhemd op je werk moet verschijnen
Doe ik overigens, maar goed, ik ben buschauffeur, dus who cares
Ik kan het wel, maar ik wil het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:42 schreef Misan het volgende:
[..]
beetje uit de richting denk je zelf ook niet?
maar ik strijk alles zelf, als ik mijn vriendin laat strijken dan zitten er altijd kreukels in of zitten er vouwen in gestreken.
Kun jij niet strijken dan?
Mwoah, paar dagen niet scheren en haren niet wassen en ik zie eruit als de gemiddelde chauffeurquote:Op zondag 20 februari 2011 09:09 schreef Misan het volgende:
[..]
zelfs dan zie je er nog behoorlijker uit dan de gemiddelde buschauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |