SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.1All good things are wild and free.![]()
Ik zat al op dat plaatje van die kat te wachten.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ervaring?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
GHB moet je zelf niet gebruiken maar in meisjes hun drankje gooien.![]()
![]()
Dat klopt dus niet. Het is niet mentaal, het is lichamelijk. Er wordt gewoon te weinig dopamine (neurotransmitters) aangemaakt in de hersenen, waardoor bepaalde 'prikkels' en 'signalen' niet opgepikt worden door de hersenen, of juist teveel opgepikt worden door de hersenen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe dat komt. Ik bedoel, ADD en ADHD is toch mentaal. Dan is het toch raar dat het lichaam daar al dan niet op reageert.
Methylfenidaat zorgt er tijdelijk voor dat er meer dopamine wordt aangemaakt in de hersenen, waardoor prikkels van buitenaf makkelijker, sneller en gedoseerder opgepikt worden.
Dus is het zo dat wanneer een ADHDer/ADDer Ritalin /speed/Concerta/methylfenidaat of andere stimulerende medicijnen inneemt zijn dopamineniveau dat van een 'normaal' persoon bereikt, of daar meer in de buurt komt.
Maar wanneer een niet ADHDer/ADDer het inneemt, die van oorsprong al een 'normaal' of 'goed' dopamineniveau in hun lichaam hebben, maken de hersenen alsnog meer dopamine aan. Dat veroorzaakt de trip waar je dan in komt, je dopamine niveau stijgt boven een 'normaal' dopamineniveau uit.![]()
Ja, een iets te hoge dosering en je kunt ze zo over je schouder gooien en mee naar huis nemen.quote:All good things are wild and free.![]()
Toch maar eens een kans geven dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, een iets te hoge dosering en je kunt ze zo over je schouder gooien en mee naar huis nemen.![]()
Ahh oke, ik dacht dat het puur mentaal was. Dit verhaaltje doet mij aan m'n biologie examen van vorig jaar denken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Het is niet mentaal, het is lichamelijk. Er wordt gewoon te weinig dopamine (neurotransmitters) aangemaakt in de hersenen, waardoor bepaalde 'prikkels' en 'signalen' niet opgepikt worden door de hersenen, of juist teveel opgepikt worden door de hersenen.
Methylfenidaat zorgt er tijdelijk voor dat er meer dopamine wordt aangemaakt in de hersenen, waardoor prikkels van buitenaf makkelijker, sneller en gedoseerder opgepikt worden.
Dus is het zo dat wanneer een ADHDer/ADDer Ritalin /speed/Concerta/methylfenidaat of andere stimulerende medicijnen inneemt zijn dopamineniveau dat van een 'normaal' persoon bereikt, of daar meer in de buurt komt.
Maar wanneer een niet ADHDer/ADDer het inneemt, die van oorsprong al een 'normaal' of 'goed' dopamineniveau in hun lichaam hebben, maken de hersenen alsnog meer dopamine aan. Dat veroorzaakt de trip waar je dan in komt, je dopamine niveau stijgt boven een 'normaal' dopamineniveau uit.Als aids een examen was.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Dat viel heul wel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ahh oke, ik dacht dat het puur mentaal was. Dit verhaaltje doet mij aan m'n biologie examen van vorig jaar denken.Als aids een examen was.
![]()
Ja het is ook wel een beetje mentaal. De effecten van teveel of te weinig dopamine zijn mentaal, maar het probleem begint in de fysieke hersenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ahh oke, ik dacht dat het puur mentaal was. Dit verhaaltje doet mij aan m'n biologie examen van vorig jaar denken.Als aids een examen was.
![]()
![]()
Het was m'n allereerste examen. Het was inderdaad niet heel moeilijk, maar ik ging toen echt kapot van de stress. Ook echt aan de lopende band staan roken toen waardoor ik me echt kut voelde bij dat examen.quote:
Maarre, ik vind de AK-47 wel een goeie gun.
Iemand vanavond BO:en op de PS3?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dat is prima te doen inderdaad. Al vind ik de Ak-47 met suppressor net wat beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Gisteren de Commando met Dual Mags en Surpressor ontdekt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is prima te doen inderdaad. Al vind ik de Ak-47 met suppressor net wat beter.![]()
![]()
Net helemaal over de zeik omdat ik telkens stuk of 5 hitmarkers kreeg en nog kapot geschoten werd, heb er een filmpje van gemaakt alleen youtube doet er al meer dan een kwartier over.rice rice baby tututututedudududum![]()
Meid toch...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Rijstkoker het volgende:
Net helemaal over de zeik omdat ik telkens stuk of 5 hitmarkers kreeg en nog kapot geschoten werd, heb er een filmpje van gemaakt alleen youtube doet er al meer dan een kwartier over.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
www.lexa.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ben geen meid kut! Jij wel? Pics + adres
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ben geen meid kut! Jij wel? Pics + adres
http://www.omawilseks.nl/
daar sta ik tussen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hou jij van Black Ops, bitches ownen, campers rapen en teven tomahawken? Wordt je ook zo gefrustreerd als een campende bitch ass je neerschiet terwijl die met zijn hele team in 1 gebouw zit alsof het een stelletje autisten op een fok! autistenmeeting zijn? Stuur me een PM en dan kunnen we misschien samen met kanker schelden met de headset aan.Ik hou ook van puzzelen en sjoelen, misschien ben je wel mijn laatste stukje en sjoel ik 'm bij jou erin.
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Hou jij van Black Ops, bitches ownen, campers rapen en teven tomahawken? Wordt je ook zo gefrustreerd als een campende bitch ass je neerschiet terwijl die met zijn hele team in 1 gebouw zit alsof het een stelletje autisten op een fok! autistenmeeting zijn? Stuur me een PM en dan kunnen we misschien samen met kanker schelden met de headset aan.Ik hou ook van puzzelen en sjoelen, misschien ben je wel mijn laatste stukje en sjoel ik 'm bij jou erin.
you.................... you..................Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit heb ik dagelijks...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef Rijstkoker het volgende:
hij doet t niet of wel? damn you youtube!Dat is wel de shit....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze magische redding
Het geluid is wel verneukt
Hahahaha, fantastischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze magische redding
Het geluid is wel verneukt
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Haha "lekker snatsen". Die tlicious is wel thuis in het wereldje. Vieze junk
vriend van me heeft ook ADHD. Altijd kenkerdruk maar zodra ie drugs op heeft heerlijk rustig. Tegenovergestelde dus ja hehe.![]()
Dat snatsen heb ik ook maar bij ons uit de buurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:30 schreef Parvus het volgende:
Haha "lekker snatsen". Die tlicious is wel thuis in het wereldje. Vieze junk
vriend van me heeft ook ADHD. Altijd kenkerdruk maar zodra ie drugs op heeft heerlijk rustig. Tegenovergestelde dus ja hehe.All good things are wild and free.![]()
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat snatsen heb ik ook maar bij ons uit de buurt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Indeed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was wel even lachen dat DEMO van toen straksna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Precies, dan kan je tenminste nog lachen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO is eigenlijk alleen leuk als je het met een party speelt
na regen, ben ik er.
Truequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO is eigenlijk alleen leuk als je het met een party speelt
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En 10 rondjes demo raggen in een uurtje ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, dan kan je tenminste nog lachen.![]()
![]()
Of 10 rondes Sabotagequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En 10 rondjes demo raggen in een uurtje ofzo
QFTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Online gamen is eigenlijk alleen leuk als je het met een party speeltVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sabotage is zo kansloos die rag je er zo snel doorheen tot je tegen een relatief goed team komt en dan duurt zo'n potje ook een half uur langquote:![]()
![]()
Uhuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was wel even lachen dat DEMO van toen straks![]()
![]()
Is de nieuwe first strike map echt iets waard. Ik heb een 20 euro cadeaubon en ik wil hem voor de ps3 kopen.Forumfreak![]()
Tuurlijk niet, heel black ops niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:27 schreef nijode999 het volgende:
Is de nieuwe first strike map echt iets waard. Ik heb een 20 euro cadeaubon en ik wil hem voor de ps3 kopen.
na regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, dan kan je tenminste nog lachen.![]()
![]()
![]()
wtfdeze potjes
Mijn opa is doodgegaan in een vilaquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Mijn villa is doodgegaan in een opaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan in een vila
En die huisjes die je bijna niet meer kon zien door de rook.quote:
Mijn god, deze avond
Rossdale
Pierre
Tauch
Kutkabouter
Pringles
Doopstah
aSe
Doopy
Carnivore
Hunter
Het was weer een avond like in old times, MW2 avonden met riot shields![]()
![]()
![]()
1e filmpje, check die RPGs door dat gas vliegenquote:![]()
WAT ZEI JE DAAR?!?!?!?! Ik heb een pooootje met vet...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Michhas het volgende:
Mijn god, deze avond
Rossdale
Pierre
Tauch
Kutkabouter
Pringles
Doopstah
aSe
Doopy
Carnivore
Hunter
Het was weer een avond like in old times, MW2 avonden met riot shields
Je bent te bescheiden, ik doe het wel voor je.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Michhas het volgende:
Mijn god, deze avond
Rossdale
Pierre
Tauch
Kutkabouter
Pringles
Doopstah
aSe
Doopy
Carnivore
Hunter
Het was weer een avond like in old times, MW2 avonden met riot shields![]()
Michhas
Jouw final kill, proberen met een jammer je hoofd te beschermenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Die camera's op Firing RangeIk moest huilen van het lachen.
Die moet je ff cappen!
WAT ZEI JE DAAR?!?!?!?! Ik heb een pooootje met vet...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WAT ZEI JE DAAR?!?!?!?! Ik heb een pooootje met vet...
*in koor*
Ik heb een pooootje met vet...![]()
![]()
Die eerste als die rpg's door het gas heen vliegen ziet er echt supervet uitquote:![]()
Die 2e op Havana ook, zie je die enemies richting B lopen, alleen maar RPGsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die eerste als die rpg's door het gas heen vliegen ziet er echt supervet uit![]()
Ik pak ook gewoon een tripple killquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Rossdale het volgende:
MayhemDie eerste is wel lekker Braveheart
![]()
![]()
Uhmm jullie spelen een keer?
en dan ook nog met de fucking RPG!!!!!!!!!!!????????????????
dat is mijn ding.![]()
![]()
We hebben je geinvitequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Uhmm jullie spelen een keer?
en dan ook nog met de fucking RPG!!!!!!!!!!!????????????????
dat is mijn ding.
yep ik had met xbox aangezet.. ik geloof dat ik fifa aan het doen was.quote:
maar ik was er helemaal niet want ik was in DU STAD.
dus sorry als jullie dachten dat ik jullie negeerde ofzo.![]()
![]()
Ik mis het ook weer verdomme...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb gedroomd over Nova Gas en Decoys.
Wat een fun gisteren.![]()
![]()
Wat een baas is het ook!quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens mij was het leuker op xbox gister avond dan hier in de stadDit zegt al genoegquote:![]()
![]()
Haha, shit he.quote:
Wie lacht er zo als een debiel? Pierre he?
na regen, ben ik er.
Wat een bazenavond.![]()
Nog wat filmpjes van afgelopen week:
FFA match winnen door in de laatste secondes een B52 in mijn Care Package te Hardlinen en die op het hoofd van Blazarr te droppen:
Camper probeert in paniek weg te komen bij Search & Destroy maar faalt, 300e semtex kill:
[ Bericht 0% gewijzigd door Doopy-X- op 19-02-2011 14:03:32 ]![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, shit he.
Wie lacht er zo als een debiel? Pierre he?![]()
![]()
Dat zou ik NOOIT zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK WORT HIER HE-LE-MAAL WAANSINNIG VAN!!11!1!11!
![]()
![]()
Arghh twee dagen geleden is er een verstandskies uitgesneden en het bloedt nog steeds.
Sorry, moest het even melden![]()
![]()
Wees blij. Mijn verstandskies doet er al 2 jaar over om door te komen met veel pijn. Tandvlees word telkens weggesneden maar helpt allemaal niets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Moffol het volgende:
Arghh twee dagen geleden is er een verstandskies uitgesneden en het bloedt nog steeds.
Sorry, moest het even melden
All good things are wild and free.![]()
Hoezo verwijderen ze 'm dan niet gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees blij. Mijn verstandskies doet er al 2 jaar over om door te komen met veel pijn. Tandvlees word telkens weggesneden maar helpt allemaal niets.![]()
Omdat hij nog te diep zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:24 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo verwijderen ze 'm dan niet gewoon?
Hee ase, kan jij iets voor mij doen. Je moet eens naar mijn file share gaan en dan een van die 2 stadium domination games die erin staan uploaden. Het is de eerste. Daar heb ik een clip van ene saarzicke opgenomen en het is echt hilarisch hoe hard die gast presteert om te campen, moet je maar eens kijken.
Wat is het ook een kanker bende af en toe! S&D en dan constant hitmarkers...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Jezus wat is dat toch. Constant als ik iemand helemaal kapot knal gaat die niet dood, schiet hij twee keer en ik ben dood. Ik weet zeker dat ik m'n halve magazijn raak schiet maar ze gaan maar niet dood. Wat een shitbende zeg!![]()
![]()
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theaterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:22 schreef Moffol het volgende:
Jezus wat is dat toch. Constant als ik iemand helemaal kapot knal gaat die niet dood, schiet hij twee keer en ik ben dood. Ik weet zeker dat ik m'n halve magazijn raak schiet maar ze gaan maar niet dood. Wat een shitbende zeg!
In theater laat ie deze vorm van kankerzooi trouwens niet zien. Daar schiet je gewoon niet, of schiet je maar een kogeltje ofzo.
[ Bericht 7% gewijzigd door KoningStoma op 19-02-2011 21:37:32 ]![]()
En hoe staat je ritme er nu voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theaterAll good things are wild and free.![]()
Ga dan nu alsjeblieft op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef KoningStoma het volgende:
Goed![]()
11 uur wakker vanmorgen, en helemaal uitgeslapen.
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
Oh ik voel me ineens vreselijk gedist
Nee, door latencyverschillen knuppelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theater
In theater laat ie deze vorm van kankerzooi trouwens niet zien. Daar schiet je gewoon niet, of schiet je maar een kogeltje ofzo.
modern warfare 2, wat een bazenspel is het ook.Heel de avond me geen moment geërgerd, behalve misschien aan het feit dat de matchmaking me een keertje tot 5 keer toe in dezelfde lobby probeerde te stoppen.
Verder nog wat AC-130's gescoord en ouderwets hard lopen rapen. Wat een spel.
ohw my gawd he got like a million cod points! Quick jack make a picturequote:Op maandag 21 februari 2011 01:54 schreef KoningStoma het volgende:
Er gingen net amerikanen plaatjes maken van mn codpoints![]()
Zei ik toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Castlecrashers was wel lachen manVanavond co-op?
ik weet nog niet wat dat wordt, zie er weinig verschil mee met battlefield tot nu toe.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Het ligt qua speelstijl een beetje tussen CoD en Battlefield in. Minder snel dat CoD, maar kleinere maps dan battlefield. Wel met voertuigen (alleen op de wat grotere maps) en drones zoals battlefield, maar soort van killstreaks zoals CoD.
Het lijkt me een overal meer gebalanceerde shooter te worden dan beide games. Battlefield vind ik namelijk te log en groots. CoD is te snel en hectisch. Ik verwacht dan ook best veel van Homefront
BFbc2 waren de eerste maps alles behalve groot... Pas die laatste maps waren echt groots.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Het ligt qua speelstijl een beetje tussen CoD en Battlefield in. Minder snel dat CoD, maar kleinere maps dan battlefield. Wel met voertuigen (alleen op de wat grotere maps) en drones zoals battlefield, maar soort van killstreaks zoals CoD.
Het lijkt me een overal meer gebalanceerde shooter te worden dan beide games. Battlefield vind ik namelijk te log en groots. CoD is te snel en hectisch. Ik verwacht dan ook best veel van Homefront
Maar oke, ik ben benieuwd, geen idee of ik hem ga halen. (lol hij komt geloof ik uit op me verjaardag)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hij komt uit wanneer ik op wintersport ben. Kan ik mooi de eerste reacties lezen voordat ik hem daadwerkelijk haal
Goed nieuws: ik ben van Tele2 af.
Slecht nieuws: UPC heeft het pakket nog niet geleverd.
Resultaat: geen Internet & telefoon![]()
![]()
Gister splitscreen FFA gedaan met 3 controllers, wat een fun
Bij jou word niks iets..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat dat wordt, zie er weinig verschil mee met battlefield tot nu toe.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Klopt, ik speel dan ook nooit games. Ik vind het gewoon leuk er alleen over te bitchenquote:
Stiekem ben ik nu wel aan het uitkijken naar BF3. Heb alleen niet zoals de meesten een haatverhouding met Blackops![]()
![]()
Ik denk om eerlijk te zijn dat die combinatie juist niet werkt. De laatsten die dat (deels) probeerden was MoH en dat is echt een dikke flop geworden.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt me een overal meer gebalanceerde shooter te worden dan beide games. Battlefield vind ik namelijk te log en groots. CoD is te snel en hectisch. Ik verwacht dan ook best veel van HomefrontOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Blackops is ook een geweldige game zeker vergeleken met MW2quote:Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef Fsmxi het volgende:
Stiekem ben ik nu wel aan het uitkijken naar BF3. Heb alleen niet zoals de meesten een haatverhouding met Blackops![]()
must. not. react.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blackops is ook een geweldige game zeker vergeleken met MW2Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Als killstreaks niet deden opstapelen en er flack jacket in MW2 had gezeten was het een briljante game geweest. Nu is het maar gewoon een frustrerend spel.quote:![]()
Ik vind ze allebei wel tof, maar de beste is imo een soort tie tussen WaW en Blackops.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blackops is ook een geweldige game zeker vergeleken met MW2
Inb4 treyarch fanboy.![]()
Goldeneye n64 zelfs nog..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blackops is ook een geweldige game zeker vergeleken met MW2Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb meer plezier gehad met het hoesje van MW2 dan het spel zelf... "snort" "snort"quote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De enige manier om MW2 fatsoenlijk te spelen was via gamebattlesVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nu niet meer. Het niveau is daar echt drastisch omhoog gegaan aangezien alle noobjes zijn overgestapt. Behalve zo nu en dan een tuber zitten er vooral nog gasten die echt redelijk goed zijn aangezien ze moeilijk veel hebben gespeeld, net als ik.
De competitie is een stuk hoger geworden en dus leuker.
Behalve natuurlijk als je een camphoer bent die alleen voor killstreaks speelt *kuch*Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zeker wel plezier gehad met MW2, maar dat kwam vooral omdat het team waarin je speelt gewoon gezellig bezig kan zijn. Maar in dat opzicht heb ik waarschijnlijk met Quake 4 of Perfect Dark Zero ook wel plezierquote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier gehad met het hoesje van MW2 dan het spel zelf... "snort" "snort"![]()
![]()
Dan heb je geluk gehad in heb vorige maand mijn MW2 disc zowat door midden gebroken omdat er weer een mongool met zijn noobtubes zat te campen op een vlag in domination. Natuurlijk ga je dan gewoon campen in een huisje en scavenge je lekker claymores om beschermd te blijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
Nu niet meer. Het niveau is daar echt drastisch omhoog gegaan aangezien alle noobjes zijn overgestapt. Behalve zo nu en dan een tuber zitten er vooral nog gasten die echt redelijk goed zijn aangezien ze moeilijk veel hebben gespeeld, net als ik.
De competitie is een stuk hoger geworden en dus leuker.
Behalve natuurlijk als je een camphoer bent die alleen voor killstreaks speelt *kuch*
Oh nee wacht je OMA'd je claymore natuurlijk hoe kan ik dat vergeten![]()
Dat zeg ik:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad in heb vorige maand mijn MW2 disc zowat door midden gebroken omdat er weer een mongool met zijn noobtubes zat te campen op een vlag in domination. Natuurlijk ga je dan gewoon campen in een huisje en scavenge je lekker claymores om beschermd te blijven.
Oh nee wacht je OMA'd je claymore natuurlijk hoe kan ik dat vergeten
Af en toe kom je er een tegen. Laat je hem lekker totdat hij 5/6 kills heeft en dan blaas je hem uit zijn hol met een semtex of je rusht naarbinnen met een shotgun. Probleem opgelost. Die gasten worden gewoon aangepakt hoor, die dat nog steeds doen. Alle normaal spelende mensen hebben namelijk echt schijt aan die gasten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
MW2 raak ik echt niet meer aanook na BO nooit meer in mijn ps3 gehad.
Daar werd ik echt tering chag van man... wat een spel..* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb MW2 maar een maandje gespeeld ofzo en toen kwam Black Ops uit maar kga denk ik na 15e prestige pas MW2 spelen weer. Ben nu 7e prestige level 10 ofzo al 4 dagen ofzo niet meer gespeeld.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat is de enige reden!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel plezier gehad met MW2, maar dat kwam vooral omdat het team waarin je speelt gewoon gezellig bezig kan zijn. Maar in dat opzicht heb ik waarschijnlijk met Quake 4 of Perfect Dark Zero ook wel plezier
Aan de posts terug te zien, hebben jullie ook dikke lol gehad vrijdag... En dat filmpje met die waus en zn jammersnoekduik
Dat is ook waar het om gaat, fun
Vrijdag kwam ook een vrouwelijke collega met ons mee spelen, ze veegde de vloer aan met 3/4 van ons.
Ze had 8 caps per game en 20-30 kills.
Nu bleek dat haar vriend de hele tijd de controller vast had -_-QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
MW2 raak ik echt niet meer aanook na BO nooit meer in mijn ps3 gehad.
Daar werd ik echt tering chag van man... wat een spel..
MW2 de recoilless shooter waar elke downer iemand neer kan schieten...bij die tijd kan je beter MW3 halen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb MW2 maar een maandje gespeeld ofzo en toen kwam Black Ops uit maar kga denk ik na 15e prestige pas MW2 spelen weer. Ben nu 7e prestige level 10 ofzo al 4 dagen ofzo niet meer gespeeld.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lol, 'bij die tijd'.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef BzP het volgende:
[..]
bij die tijd kan je beter MW3 halen...
Gooi zelf mw2 er af en toe nog even in, vanmiddag nog drie kwartier.. Als je een beetje geluk hebt met de lobby is het goed te doen.
Ga met black ops tot de 14e prestige en dan gold guns verzamelen denk ik!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hoe zit dat met die gold camo dan? Die zijn toch gewoon unlocked wanneer je prestige 14 bent of moet je dan nog wat dingen ervoor doen?rice rice baby tututututedudududum![]()
Bij die tijd, tegen die tijd.. whateva!quote:Kopenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Hoe zit dat met die gold camo dan? Die zijn toch gewoon unlocked wanneer je prestige 14 bent of moet je dan nog wat dingen ervoor doen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En digitale bladgoud is erg duur op het momentquote:Op maandag 21 februari 2011 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij die tijd, tegen die tijd.. whateva!
[..]
Kopen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Camo was toch maar 250 meen ik...quote:
Of is dat goud ook werkelijke duur?
1000.000 codpointsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Camo was toch maar 250 meen ik...
Of is dat goud ook werkelijke duur?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Met 31 wapens kost het 1.550.000 voor full gold.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Gold camo kost 50.000 points per gun.![]()
Ik ga maar ff een nieuwe rekening bij de COD bank openen dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met 31 wapens kost het 1.550.000 voor full gold.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Of Stoma zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Weekje High Roller doen en je hebt die 1.550.000 zo bij elkaar.![]()
Dat wil nog niet zeggen dat hij geen anderhalf miljoen cod points bij elkaar kan spelen in een weekquote:
Maar hoeveel hebben jullie in totaal aan cod points verdiend tot nu toe? Kan je volgens mij ergens zien, zal eens kijken hoeveel ik heb gehaald..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Das knap, voor een week...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij geen anderhalf miljoen cod points bij elkaar kan spelen in een week
Maar hoeveel hebben jullie in totaal aan cod points verdiend tot nu toe? Kan je volgens mij ergens zien, zal eens kijken hoeveel ik heb gehaald..
Ik zal het eens ffies nakijken wat ik binnengehaald hebHey, als de deksel past...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Probleme mee vuile kklijder he?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Haha, dit vind ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef BzP het volgende:
Vrijdag kwam ook een vrouwelijke collega met ons mee spelen, ze veegde de vloer aan met 3/4 van ons.
Ze had 8 caps per game en 20-30 kills.
Nu bleek dat haar vriend de hele tijd de controller vast had -_-
Ik liep vanmorgen naar dr bureau, handen in mn zij.. Strak gezicht.. Een wenkbrauw omhoogquote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha, dit vind ik dan wel weer mooi.
Toen begon ze te lachen met rode wangetjes....
Ik wist hoe laat het was
Had haar ter plaatse geraped.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen naar dr bureau, handen in mn zij.. Strak gezicht.. Een wenkbrauw omhoog
Toen begon ze te lachen met rode wangetjes....
Ik wist hoe laat het wasOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
1,2 miljoen hier, ben prestige 5 level 29.. Maar weinig high roller gespeeld.
Zal toch wel even duren voordat ik wat golden camo's heb
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Neuk jij met draken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Had haar ter plaatse geraped.
Kweenie of iemand deze ooit gepost heeft, vond hem wel lacheVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hangt van de situatie af zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Neuk jij met draken?
[ afbeelding ]
Kweenie of iemand deze ooit gepost heeft, vond hem wel lache
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nooit games. Ik vind het gewoon leuk er alleen over te bitchen
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
gister Grid.
6 man
12 skorpions
3 decoys de man
scavenger pro + warlord pro
MAYHEMVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik wist niet dat de gold camo zo duur was, ach ja, maakt niet uit, maar daarom weet ik waarom ik nooit mensen met gouden guns zie (als ik tegen lui met 14e/15e prestige speel)![]()
Altijd leuk om ze kapot te schieten en hun gouden gun op te rapen om daarna te shinen als een boss(H) R+R = R+R x3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wist niet dat de gold camo zo duur was, ach ja, maakt niet uit, maar daarom weet ik waarom ik nooit mensen met gouden guns zie (als ik tegen lui met 14e/15e prestige speel)rice rice baby tututututedudududum![]()
Gisteren weer even gespeeld en weer zo vaag....
kom spel binen op Hanoi, nog 5 min spelen. Ik own die hele server en haal iedereen in en eindig bovenaan. Steeds als ik lui zag was ik eerder en 1on1 haalde ik 95% procent.
potje daarna werd ik host ofzo? echt super erg.
Alle 1on1 verloren, ik zag iemand en ik was al dood. Alsof elk schot op mij een headshot was...
Ik snapte er echt niks van... score van 7-14 ofzo.
Wat mij ook opviel is dat ik 4 groene streepjes had en de rest 3 gele.
Daarna maar een andere server en toen ging het weer goed.
Wat vertieft zeg
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hahaha ja datwas waar ik op hooptequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Altijd leuk om ze kapot te schieten en hun gouden gun op te rapen om daarna te shinen als een boss(H) R+R = R+R x3![]()
![]()
Elk potje is maar afwachten hoe de verbindingen staanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren weer even gespeeld en weer zo vaag....
kom spel binen op Hanoi, nog 5 min spelen. Ik own die hele server en haal iedereen in en eindig bovenaan. Steeds als ik lui zag was ik eerder en 1on1 haalde ik 95% procent.
potje daarna werd ik host ofzo? echt super erg.
Alle 1on1 verloren, ik zag iemand en ik was al dood. Alsof elk schot op mij een headshot was...
Ik snapte er echt niks van... score van 7-14 ofzo.
Wat mij ook opviel is dat ik 4 groene streepjes had en de rest 3 gele.
Daarna maar een andere server en toen ging het weer goed.
Wat vertieft zeg
`vanmiddag paar heerlijke potjes CTF gedaan met Kneusteun, Vote Bogey en nog wat lui. Nu nog gaande, helaas moet ik werken![]()
![]()
Misschien dalijk maar eens xbox aanslingeren en weer eens blops spelen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Skorpion en FAL zijn heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef duvelduvel2010 het volgende:
`vanmiddag paar heerlijke potjes CTF gedaan met Kneusteun, Vote Bogey en nog wat lui. Nu nog gaande, helaas moet ik werken
O, en deze conversatie
Kneusteun:"Ja FS, ik heb nu ook maar eens die skorpion gepakt voor deze capture class dan"
Fsmxi: "Je weet dat hij alleen 2shot is op zo'n beetje shotgun/knife-range hè?"
Teun: "Ja godverdomme, kom je verdomme nu mee"
![]()
Wat is het toch slapjes hier vandaag...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Godverdomme, ik word zo gek van dat verkankerde kanker spel! Om 't half uur freezed het beeld, als ik in 'n potje zit, als ik bij het main menu ben etcetera. Dat kanker spel zit altijd netjes in dat lelijke klote doosje dus waarom freezed die dan godverdomme. Oké soms zit die er niet in, maar bijna altijd wel. Sta ik godverdekanker 17-0 freezed die, man wat kan ik hier toch gestoord van worden.![]()
Beetje laat maar zijn echt top dingetjes ben er veel preciezer mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef MagischMannetje het volgende:
LitmanenAFCA Jij had toch die kontrolfreeks gekocht? En? Bevallen ze?![]()
Tjop tjop!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:18 schreef Doopy-X- het volgende:
UPC installatiepakket ligt voor me klaar thuis, hopelijk vanavond 60mbit blops!na regen, ben ik er.
Niet te filmen, haal maar 1.8 mb/s met een 60 mbit abbo
KANKERHUIS
Morgen UPC maar eens bellen...........![]()
chill een beetje manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef Moffol het volgende:
Godverdomme, ik word zo gek van dat verkankerde kanker spel! Om 't half uur freezed het beeld, als ik in 'n potje zit, als ik bij het main menu ben etcetera. Dat kanker spel zit altijd netjes in dat lelijke klote doosje dus waarom freezed die dan godverdomme. Oké soms zit die er niet in, maar bijna altijd wel. Sta ik godverdekanker 17-0 freezed die, man wat kan ik hier toch gestoord van worden.Spel ligt er momenteel uit.. iig op de ps3?
Bericht van Callofduty.com/blackops/status: Call of Duty HQ is experiencing high traffic right now. Please try again later.Zo niet.. dan toch!![]()
M bit of byte? Dat is nogal een verschil. Zelfs als het 1.8 MB zou zijn was het nog laag. Dat wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Niet te filmen, haal maar 1.8 mb/s met een 60 mbit abbo
KANKERHUIS
Morgen UPC maar eens bellen...........![]()
waar heb je ze gehaalt? En wat zijn de grootste voordelen, kijk op youtube maar enige wat ik er van hoor dat ze gewoon fijn zijn. Maar niet echt wat nu de voordelen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje laat maar zijn echt top dingetjes ben er veel preciezer mee.![]()
Je heb meer ruimte op je sticks dus je kan er iets preciezer mee bewegen. En die grip dingetjes die op de pads zitten zijn heel fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef duvelduvel2010 het volgende:
[..]
waar heb je ze gehaalt? En wat zijn de grootste voordelen, kijk op youtube maar enige wat ik er van hoor dat ze gewoon fijn zijn. Maar niet echt wat nu de voordelen zijn![]()
Chill een beetje. Ik betaal geen 60 euro om een kankerspel te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef NrSiX het volgende:
[..]
chill een beetje manSpel ligt er momenteel uit.. iig op de ps3?
Bericht van Callofduty.com/blackops/status: Call of Duty HQ is experiencing high traffic right now. Please try again later.![]()
had je maar een xbox moeten kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef Moffol het volgende:
[..]
Chill een beetje. Ik betaal geen 60 euro om een kankerspel te spelen.![]()
kleuterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
had je maar een xbox moeten kopenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gaat nu omhoog...zit nu te downloaden met 3.6 megabyte/s. Moet sneller kunnen. Morgen maar ff goede coax-koppelingen kopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
M bit of byte? Dat is nogal een verschil. Zelfs als het 1.8 MB zou zijn was het nog laag. Dat wel.![]()
Ligt eraan wat je download en vanaf waar...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gaat nu omhoog...zit nu te downloaden met 3.6 megabyte/s. Moet sneller kunnen. Morgen maar ff goede coax-koppelingen kopen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
En 3.6 megabyte is bijna 30 megabit.
Dat is al vrij snel. Het hangt er meer vanaf hoe en waar vandaan je download.![]()
TU netwerk is geloof ik ook 60 mbit, en daar download ik met 7 mb/s, dus je zit ongeveer op de helft. Valt niet alles tegen dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gaat nu omhoog...zit nu te downloaden met 3.6 megabyte/s. Moet sneller kunnen. Morgen maar ff goede coax-koppelingen kopen.
Edit: wat stoma zegt dus.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
De graphics van de PS3 zijn beter. mits HD Ready of Full HD televisie. Met spellen als GT5 en FIFA is dat toch fijner.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
had je maar een xbox moeten kopen![]()
Heb al piekjes gehaald van boven de 5 nu, ben aan het testen met verschillende newsservers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je download en vanaf waar...![]()
Niet helemaal waar, Alleen als de game geen port is van de 360. wat bij veel games wel zo is...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
De graphics van de PS3 zijn beter. mits HD Ready of Full HD televisie. Met spellen als GT5 en FIFA is dat toch fijner.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Games zoals killzone en uncharted zijn mooier dan de meeste xbox exclusives. Ik heb op consoles nog geen mooier ogende game dan Killzone 2 en 3 gezien. De multiplatform games zien er bijna nooit mooier uit op de ps3.
![]()
pc > xbox/ps3.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hoezo krijgt ie maar een 3.1?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[ link | afbeelding ]
vs
[ link | afbeelding ]
Tele2
Vooral dat verschil kwa ping verklaart een hoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[ link | afbeelding ]
vs
[ link | afbeelding ]
Tele2![]()
![]()
Nog steeds redelijk veel ping hoor. Ik zit nu op 15 ms. En dan zit ik echt ver van de router af met een stuk of 5 muren ertussen. Nou weet ik niet of dat voor de ping iets uitmaakt, waarschijnlijk niet, maar toch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vooral dat verschil kwa ping verklaart een hoopOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Om de test gelijk te houden heb ik ze beiden naar Brussel gedaan. Als ik Amsterdam neem, is de ping een stuk lager.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nog steeds redelijk veel ping hoor. Ik zit nu op 15 ms. En dan zit ik echt ver van de router af met een stuk of 5 muren ertussen. Nou weet ik niet of dat voor de ping iets uitmaakt, waarschijnlijk niet, maar toch.![]()
Dit is wel de belachelijkste manier waarop ik volledig terecht gekilled ben
Hij heeft hem zelf geupload.![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kutkabouter zit op 15 meter per seconde van zijn router![]()
![]()
Ik vind je ping met UPC nog hoog! Ik zit met tele 2 rond de 50quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[ link | afbeelding ]
vs
[ link | afbeelding ]
Tele2![]()
Ohja, bij een maat van me met glasvezel zit ie op 20 en lager.... Dus je bekabeling nie goed ofzo?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
om 00:38 hoor je wel een behoorlijke ping te hebben....quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
Hangt ook van het tijdstip af he's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bankshottttttquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is wel de belachelijkste manier waarop ik volledig terecht gekilled ben
Hij heeft hem zelf geupload.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Acknowledge, Adapt, Overcomequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef Fsmxi het volgende:
Bah, lobbies waar iedereen in beide teams ghost gebruikt behalve jij..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach man, plotseling is elke killstreak behalve blackbird en attack dogs nutteloos. En in non-HC zou ik er nog een beetje mee kunnen leven, want daar speelt ook niet iedere klapjostie met silencer, iets wat in HC een minimale verlaging in dodelijkheid ten gevolge heeft. Als ik zonder radar wil spelen, zette ik wel zulke private matches opquote:![]()
![]()
Mee eens, maar als ik mijn pure gun- en soundwhoreskills wil testen, dan speel ik wel barebonesquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef KoningStoma het volgende:
Gelukkig hoort het spel niet om killstreaks te draaien.![]()
![]()
Ik denk niet dat ze ooit iets aan ghost gaan veranderen. Ik vind het ook wel goed zo. Voor tdm is ghost de nr1 perk, maar voor andere types zijn andere perks geschikter.![]()
dus met een blackbird zie je ghosts wel?
ik heb sinds kort een blackbird aan staan als killstreak, en wat een zalig ding is dat![]()
![]()
Voor CTF is ie ook ideaal!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk niet dat ze ooit iets aan ghost gaan veranderen. Ik vind het ook wel goed zo. Voor tdm is ghost de nr1 perk, maar voor andere types zijn andere perks geschikter.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Speciaal voor jullie heb ik dus ook even vanuit Brussel gedaan, dan kom ik hierop uit:quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Om de test gelijk te houden heb ik ze beiden naar Brussel gedaan. Als ik Amsterdam neem, is de ping een stuk lager.
Veel lagere ping dus. Let niet op de download/upload snelheid.Dat komt nu omdat ik dus erg ver van de router zit en er 4 man met deze verbinding aan het werk zijn die volgens mij allemaal pron aan het downloaden zijn ofzo.
Als ik 'm op Amsterdam of iets dergelijks zet is het trouwens 15, maargoed, dat maakt dan ook niet meer zoveel uit.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Losers whine all day and get owned.
Winners adapt, overcome, go home and fuck the promqueen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Speel nu met Lightweight Pro, SOH Pro en Ninja Pro.
Maar wtf, sinds ik Lightweight gebruik. Heb ik veel betere k/d en W/L
Met alle andere eerste Perks speel ik veel slechter. En ik dacht eerst dat je aan Lightweight niks had![]()
![]()
Dan kan je MW2 style met ballistic knife, lightweight en marathon pro gaan spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb me toch per ongeluk marathon pro gehaald gisteren voor het eerst in 12 prestiges
Over een waardeloze class gesprokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kan je MW2 style met ballistic knife, lightweight en marathon pro gaan spelen.![]()
Klopt, je kan beter gewoon met een gun spelen, en dan in de 2e slot die perk waardoor je sneller herstelt van knife lunges. Hoe heet ie ook weer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over een waardeloze class gesprokenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
SA proquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, je kan beter gewoon met een gun spelen, en dan in de 2e slot die perk waardoor je sneller herstelt van knife lunges. Hoe heet ie ook weer?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, die dus. Dan kan je dat prima doen. Volgens mij zijn de maps van Black Ops wel echt bout om te knifen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Geen idee, bekabeling in het huis waar ik nu zit is wel verschrikkelijk. Ga vanavond ook ff wat goede COAX-connectoren halen, nu heb ik van die open zooi...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind je ping met UPC nog hoog! Ik zit met tele 2 rond de 50![]()
Ohja, bij een maat van me met glasvezel zit ie op 20 en lager.... Dus je bekabeling nie goed ofzo?![]()
Ahch, nuketown, summit, radiation, launch zouden allemaal commando lunge happy maps zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, die dus. Dan kan je dat prima doen. Volgens mij zijn de maps van Black Ops wel echt bout om te knifen.
Maar niks komt in de buurt van Invasion.. FFA winnen met 25 knifekills vd 30
Favela, wat een feest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Ahch, nuketown, summit, radiation, launch zouden allemaal commando lunge happy maps zijn.
Maar niks komt in de buurt van Invasion.. FFA winnen met 25 knifekills vd 30
Scrapyard.
Sowieso Modern Warfare 2
Of Skidrow dan
20+ knife kills guaranteed... in die kamers en dat lange pad..
MW2![]()
Skidrow, waarbij je met je RPD aan de ene kant van de gang ging raggen, 10 kills haalde en daarna een noobtube om je flikker kreeg vanaf de andere kant van de gang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
Of Skidrow dan
20+ knife kills guaranteed... in die kamers en dat lange pad..
MW2![]()
Wat heb ik daar een lol mee gehad.
ging altijd op die trap zitten crouchen met scar of sniper claymore links en alles in dat pad afknallen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Skidrow, waarbij je met je RPD aan de ene kant van de gang ging raggen, 10 kills haalde en daarna een noobtube om je flikker kreeg vanaf de andere kant van de gang.Wat heb ik daar een lol mee gehad.
Hoe saai als ik terugkijk
Herkenbaar maar dan alleen Mp5 spelendequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef BzP het volgende:
[..]
ging altijd op die trap zitten crouchen met scar of sniper claymore links en alles in dat pad afknallen...
Hoe saai als ik terugkijk
Wasteland.De laatste echte snipermap in de call of duty series.
De grootste kankermap in MW2 imo met Rustquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef kutkabouter het volgende:
Wasteland.De laatste echte snipermap in de call of duty series.
Snipermap is prima, maar geef dan niet iedereen ghillie suits op een map waar je daarmee onzichtbaar bent op iig nonHD tv's
![]()
![]()
De hele public lobby in S&D vol met FOK!kersquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die avond was gewoon hilarisch.![]()
![]()
Daar had je thermal voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
De grootste kankermap in MW2 imo met RustSnipermap is prima, maar geef dan niet iedereen ghillie suits op een map waar je daarmee onzichtbaar bent op iig nonHD tv's
Mooiste was in MW2 groundwar DOM op highrise en gewoon non stop op en neer rennen onder langs van A naar C en weer terug. Heb op die manier zeker 10 nukes gehaald![]()
![]()
Dat je een kutverbinding hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb dit
[ link | afbeelding ]
wat zegt dat over mijn verbinding dan?
na regen, ben ik er.
Jezus die bunker in wasteland
Danger Close is daar uitgevonden man
highrise en Rust waren de gezwellen van het gezwel dat MW2 heetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Highrise was top. Rust was idd klote.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
highrise en Rust waren de gezwellen van het gezwel dat MW2 heetTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
nee highrise was mijn vriendje, lekker kleurige map ook.![]()
ik ga nu maar eens proberen om met dd-wrt de router te flashen, wil alle drie de xbox-en hier met een open nat krijgen. iemand nog tips?Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.![]()
Rust kon je ook goed nuken gewoon naar boven klimmen in die toren met je FAMAS en dan dan mensen blijven nakken tot je een harrier had and that's all she wrote.![]()
Enige plus aan highrise was op dat dak snipen, of een emergency airdrop (egaal van wie of waar, altijd mayhem)
ff OT: Wie heeft ook zo'n hekel aan die trein in WMD?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
FFA op rust.
Ik heb mijn enige nuke gehaald op Wasteland. Dat was de avond voordat Black Ops uitkwamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rust kon je ook goed nuken gewoon naar boven klimmen in die toren met je FAMAS en dan dan mensen blijven nakken tot je een harrier had and that's all she wrote.Geniale pot wel, headquarters en de enemies deden gelukkig niet alleen mee voor de kills.
Het was ook puur toeval, had mijn killstreaks nog op nuke staan (was ik vergeten) en toen haalde ik harriers. Paar kills erbij tot chopper gunner, en vanaf daar was het eigenlijk gebeurd.![]()
![]()
Ik heb denk ik een stuk of 40 nukes gehaald in totaal zelfs en keer toen ik in een party zat met vrienden 4 achter elkaar tijdens domination op Quarry, Scrapyard, Afghan en Favela. Weet nog dat een maatje van me zijn eerste nuke haalde begon helemaal te schreeuwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb mijn enige nuke gehaald op Wasteland. Dat was de avond voordat Black Ops uitkwamGeniale pot wel, headquarters en de enemies deden gelukkig niet alleen mee voor de kills.
Het was ook puur toeval, had mijn killstreaks nog op nuke staan (was ik vergeten) en toen haalde ik harriers. Paar kills erbij tot chopper gunner, en vanaf daar was het eigenlijk gebeurd.![]()
![]()
Deze isquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een stuk of 40 nukes gehaald in totaal zelfs en keer toen ik in een party zat met vrienden 4 achter elkaar tijdens domination op Quarry, Scrapyard, Afghan en Favela. Weet nog dat een maatje van me zijn eerste nuke haalde begon helemaal te schreeuwen![]()
![]()
Dus kan het daarom zijn dat ik vaker benadeeld wordt ivm ingame 1v1?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die ping kan er wel invloed op hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee, dat ligt er maar net aan wie de host is.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar ik laat het lekker zo want ik heb al meer als een jaar geen afschrijving van mn provider gehad
Goed punt. Maar die ping is toch vanaf jouw computer naar de server? Dan zit er dus ook nog eens ping tussen van server naar server, en van server naar host? Klopt dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, maar ik snap niet waarom mensen dan gaan patsen met hun downloadsnelheidOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Heb hem na 1 minuut afgezet, kreeg bijn aeen epileptische aanval man...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Michhas het volgende:
Oh, en de ziekste montage die ik ooit heb gezien.
IMO best t-hawk montage evaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat is Bobbanz toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb hem na 1 minuut afgezet, kreeg bijn aeen epileptische aanval man...
IMO best t-hawk montage eva
Waar is die gast man?na regen, ben ik er.
Deze opmerkingen hebben hun beste tijd ook wel gehad hoor... 'Als aids een map was, was het nuketown'... Pffquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
highrise en Rust waren de gezwellen van het gezwel dat MW2 heet
Ach het kan soms leuk zijn, beetje rondje rennen om hem heen en dan doodmaken met smoke grenade'squote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Second ChanceAls Kanker een perk was...
Ga HC spelen. Als je een teamgenoot in second chance ziet liggen, erheen lopen alsof je revivet, even aankijken, neerschieten. Tegenstander krijgt de kill.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Second ChanceAls Kanker een perk was...
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga HC spelen. Als je een teamgenoot in second chance ziet liggen, erheen lopen alsof je revivet, even aankijken, neerschieten. Tegenstander krijgt de kill._!
volOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: