Wat een baas is het ook!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens mij was het leuker op xbox gister avond dan hier in de stad
Dit zegt al genoegquote:
Haha, shit he.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, shit he.
Wie lacht er zo als een debiel? Pierre he?
Dat zou ik NOOIT zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK WORT HIER HE-LE-MAAL WAANSINNIG VAN!!11!1!11!
Wees blij. Mijn verstandskies doet er al 2 jaar over om door te komen met veel pijn. Tandvlees word telkens weggesneden maar helpt allemaal niets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Moffol het volgende:
Arghh twee dagen geleden is er een verstandskies uitgesneden en het bloedt nog steeds.
Sorry, moest het even melden
Hoezo verwijderen ze 'm dan niet gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees blij. Mijn verstandskies doet er al 2 jaar over om door te komen met veel pijn. Tandvlees word telkens weggesneden maar helpt allemaal niets.
Omdat hij nog te diep zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:24 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo verwijderen ze 'm dan niet gewoon?
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theaterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:22 schreef Moffol het volgende:
Jezus wat is dat toch. Constant als ik iemand helemaal kapot knal gaat die niet dood, schiet hij twee keer en ik ben dood. Ik weet zeker dat ik m'n halve magazijn raak schiet maar ze gaan maar niet dood. Wat een shitbende zeg!
En hoe staat je ritme er nu voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theater
Ga dan nu alsjeblieft op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef KoningStoma het volgende:
Goed![]()
11 uur wakker vanmorgen, en helemaal uitgeslapen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
Oh ik voel me ineens vreselijk gedist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |