quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, shit he.
Wie lacht er zo als een debiel? Pierre he?
Dat zou ik NOOIT zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK WORT HIER HE-LE-MAAL WAANSINNIG VAN!!11!1!11!
Wees blij. Mijn verstandskies doet er al 2 jaar over om door te komen met veel pijn. Tandvlees word telkens weggesneden maar helpt allemaal niets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Moffol het volgende:
Arghh twee dagen geleden is er een verstandskies uitgesneden en het bloedt nog steeds.
Sorry, moest het even melden
Hoezo verwijderen ze 'm dan niet gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees blij. Mijn verstandskies doet er al 2 jaar over om door te komen met veel pijn. Tandvlees word telkens weggesneden maar helpt allemaal niets.
Omdat hij nog te diep zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:24 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo verwijderen ze 'm dan niet gewoon?
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theaterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:22 schreef Moffol het volgende:
Jezus wat is dat toch. Constant als ik iemand helemaal kapot knal gaat die niet dood, schiet hij twee keer en ik ben dood. Ik weet zeker dat ik m'n halve magazijn raak schiet maar ze gaan maar niet dood. Wat een shitbende zeg!
En hoe staat je ritme er nu voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theater
Ga dan nu alsjeblieft op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef KoningStoma het volgende:
Goed![]()
11 uur wakker vanmorgen, en helemaal uitgeslapen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
Oh ik voel me ineens vreselijk gedist
Nee, door latencyverschillen knuppelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in black ops, maar volgens treyarch zit het tussen je oren, en door Rossdale komt het omdat je het te goed terug kan kijken in theater
In theater laat ie deze vorm van kankerzooi trouwens niet zien. Daar schiet je gewoon niet, of schiet je maar een kogeltje ofzo.
ohw my gawd he got like a million cod points! Quick jack make a picturequote:Op maandag 21 februari 2011 01:54 schreef KoningStoma het volgende:
Er gingen net amerikanen plaatjes maken van mn codpoints
Zei ik toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Castlecrashers was wel lachen man
ik weet nog niet wat dat wordt, zie er weinig verschil mee met battlefield tot nu toe.quote:
BFbc2 waren de eerste maps alles behalve groot... Pas die laatste maps waren echt groots.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Het ligt qua speelstijl een beetje tussen CoD en Battlefield in. Minder snel dat CoD, maar kleinere maps dan battlefield. Wel met voertuigen (alleen op de wat grotere maps) en drones zoals battlefield, maar soort van killstreaks zoals CoD.
Het lijkt me een overal meer gebalanceerde shooter te worden dan beide games. Battlefield vind ik namelijk te log en groots. CoD is te snel en hectisch. Ik verwacht dan ook best veel van Homefront
Bij jou word niks iets..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat dat wordt, zie er weinig verschil mee met battlefield tot nu toe.
Klopt, ik speel dan ook nooit games. Ik vind het gewoon leuk er alleen over te bitchenquote:
Ik denk om eerlijk te zijn dat die combinatie juist niet werkt. De laatsten die dat (deels) probeerden was MoH en dat is echt een dikke flop geworden.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Het ligt qua speelstijl een beetje tussen CoD en Battlefield in. Minder snel dat CoD, maar kleinere maps dan battlefield. Wel met voertuigen (alleen op de wat grotere maps) en drones zoals battlefield, maar soort van killstreaks zoals CoD.
Het lijkt me een overal meer gebalanceerde shooter te worden dan beide games. Battlefield vind ik namelijk te log en groots. CoD is te snel en hectisch. Ik verwacht dan ook best veel van Homefront
Blackops is ook een geweldige game zeker vergeleken met MW2quote:Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef Fsmxi het volgende:
Stiekem ben ik nu wel aan het uitkijken naar BF3. Heb alleen niet zoals de meesten een haatverhouding met Blackops
must. not. react.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blackops is ook een geweldige game zeker vergeleken met MW2
Als killstreaks niet deden opstapelen en er flack jacket in MW2 had gezeten was het een briljante game geweest. Nu is het maar gewoon een frustrerend spel.quote:
Ik vind ze allebei wel tof, maar de beste is imo een soort tie tussen WaW en Blackops.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goldeneye n64 zelfs nog..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |