Geen idee, bekabeling in het huis waar ik nu zit is wel verschrikkelijk. Ga vanavond ook ff wat goede COAX-connectoren halen, nu heb ik van die open zooi...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind je ping met UPC nog hoog! Ik zit met tele 2 rond de 50![]()
Ohja, bij een maat van me met glasvezel zit ie op 20 en lager.... Dus je bekabeling nie goed ofzo?
Ahch, nuketown, summit, radiation, launch zouden allemaal commando lunge happy maps zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, die dus. Dan kan je dat prima doen. Volgens mij zijn de maps van Black Ops wel echt bout om te knifen.
Favela, wat een feest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Ahch, nuketown, summit, radiation, launch zouden allemaal commando lunge happy maps zijn.
Maar niks komt in de buurt van Invasion.. FFA winnen met 25 knifekills vd 30
Skidrow, waarbij je met je RPD aan de ene kant van de gang ging raggen, 10 kills haalde en daarna een noobtube om je flikker kreeg vanaf de andere kant van de gang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
Of Skidrow dan
20+ knife kills guaranteed... in die kamers en dat lange pad..
MW2![]()
ging altijd op die trap zitten crouchen met scar of sniper claymore links en alles in dat pad afknallen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Skidrow, waarbij je met je RPD aan de ene kant van de gang ging raggen, 10 kills haalde en daarna een noobtube om je flikker kreeg vanaf de andere kant van de gang.Wat heb ik daar een lol mee gehad.
Herkenbaar maar dan alleen Mp5 spelendequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef BzP het volgende:
[..]
ging altijd op die trap zitten crouchen met scar of sniper claymore links en alles in dat pad afknallen...
Hoe saai als ik terugkijk
De grootste kankermap in MW2 imo met Rustquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef kutkabouter het volgende:
Wasteland.De laatste echte snipermap in de call of duty series.
De hele public lobby in S&D vol met FOK!kersquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die avond was gewoon hilarisch.
Daar had je thermal voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
De grootste kankermap in MW2 imo met RustSnipermap is prima, maar geef dan niet iedereen ghillie suits op een map waar je daarmee onzichtbaar bent op iig nonHD tv's
Dat je een kutverbinding hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb dit
[ link | afbeelding ]
wat zegt dat over mijn verbinding dan?
Highrise was top. Rust was idd klote.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
highrise en Rust waren de gezwellen van het gezwel dat MW2 heet
Ik heb mijn enige nuke gehaald op Wasteland. Dat was de avond voordat Black Ops uitkwamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rust kon je ook goed nuken gewoon naar boven klimmen in die toren met je FAMAS en dan dan mensen blijven nakken tot je een harrier had and that's all she wrote.
Ik heb denk ik een stuk of 40 nukes gehaald in totaal zelfs en keer toen ik in een party zat met vrienden 4 achter elkaar tijdens domination op Quarry, Scrapyard, Afghan en Favela. Weet nog dat een maatje van me zijn eerste nuke haalde begon helemaal te schreeuwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb mijn enige nuke gehaald op Wasteland. Dat was de avond voordat Black Ops uitkwamGeniale pot wel, headquarters en de enemies deden gelukkig niet alleen mee voor de kills.
Het was ook puur toeval, had mijn killstreaks nog op nuke staan (was ik vergeten) en toen haalde ik harriers. Paar kills erbij tot chopper gunner, en vanaf daar was het eigenlijk gebeurd.
Deze isquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een stuk of 40 nukes gehaald in totaal zelfs en keer toen ik in een party zat met vrienden 4 achter elkaar tijdens domination op Quarry, Scrapyard, Afghan en Favela. Weet nog dat een maatje van me zijn eerste nuke haalde begon helemaal te schreeuwen
Die ping kan er wel invloed op hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee, dat ligt er maar net aan wie de host is.
Goed punt. Maar die ping is toch vanaf jouw computer naar de server? Dan zit er dus ook nog eens ping tussen van server naar server, en van server naar host? Klopt dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, maar ik snap niet waarom mensen dan gaan patsen met hun downloadsnelheid
Heb hem na 1 minuut afgezet, kreeg bijn aeen epileptische aanval man...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Michhas het volgende:
Oh, en de ziekste montage die ik ooit heb gezien.
Dat is Bobbanz toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb hem na 1 minuut afgezet, kreeg bijn aeen epileptische aanval man...
IMO best t-hawk montage eva
Deze opmerkingen hebben hun beste tijd ook wel gehad hoor... 'Als aids een map was, was het nuketown'... Pffquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
highrise en Rust waren de gezwellen van het gezwel dat MW2 heet
Ach het kan soms leuk zijn, beetje rondje rennen om hem heen en dan doodmaken met smoke grenade'squote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Second ChanceAls Kanker een perk was...
Ga HC spelen. Als je een teamgenoot in second chance ziet liggen, erheen lopen alsof je revivet, even aankijken, neerschieten. Tegenstander krijgt de kill.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Second ChanceAls Kanker een perk was...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga HC spelen. Als je een teamgenoot in second chance ziet liggen, erheen lopen alsof je revivet, even aankijken, neerschieten. Tegenstander krijgt de kill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |