Ik heb meer plezier gehad met het hoesje van MW2 dan het spel zelf... "snort" "snort"quote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De enige manier om MW2 fatsoenlijk te spelen was via gamebattles
Ik heb zeker wel plezier gehad met MW2, maar dat kwam vooral omdat het team waarin je speelt gewoon gezellig bezig kan zijn. Maar in dat opzicht heb ik waarschijnlijk met Quake 4 of Perfect Dark Zero ook wel plezierquote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier gehad met het hoesje van MW2 dan het spel zelf... "snort" "snort"
Dan heb je geluk gehad in heb vorige maand mijn MW2 disc zowat door midden gebroken omdat er weer een mongool met zijn noobtubes zat te campen op een vlag in domination. Natuurlijk ga je dan gewoon campen in een huisje en scavenge je lekker claymores om beschermd te blijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
Nu niet meer. Het niveau is daar echt drastisch omhoog gegaan aangezien alle noobjes zijn overgestapt. Behalve zo nu en dan een tuber zitten er vooral nog gasten die echt redelijk goed zijn aangezien ze moeilijk veel hebben gespeeld, net als ik.
De competitie is een stuk hoger geworden en dus leuker.
Behalve natuurlijk als je een camphoer bent die alleen voor killstreaks speelt *kuch*
Dat zeg ik:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad in heb vorige maand mijn MW2 disc zowat door midden gebroken omdat er weer een mongool met zijn noobtubes zat te campen op een vlag in domination. Natuurlijk ga je dan gewoon campen in een huisje en scavenge je lekker claymores om beschermd te blijven.
Oh nee wacht je OMA'd je claymore natuurlijk hoe kan ik dat vergeten
Af en toe kom je er een tegen. Laat je hem lekker totdat hij 5/6 kills heeft en dan blaas je hem uit zijn hol met een semtex of je rusht naarbinnen met een shotgun. Probleem opgelost. Die gasten worden gewoon aangepakt hoor, die dat nog steeds doen. Alle normaal spelende mensen hebben namelijk echt schijt aan die gasten.quote:
Dat is de enige reden!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel plezier gehad met MW2, maar dat kwam vooral omdat het team waarin je speelt gewoon gezellig bezig kan zijn. Maar in dat opzicht heb ik waarschijnlijk met Quake 4 of Perfect Dark Zero ook wel plezier
QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
MW2 raak ik echt niet meer aanook na BO nooit meer in mijn ps3 gehad.
Daar werd ik echt tering chag van man... wat een spel..
bij die tijd kan je beter MW3 halen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb MW2 maar een maandje gespeeld ofzo en toen kwam Black Ops uit maar kga denk ik na 15e prestige pas MW2 spelen weer. Ben nu 7e prestige level 10 ofzo al 4 dagen ofzo niet meer gespeeld.
Lol, 'bij die tijd'.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef BzP het volgende:
[..]
bij die tijd kan je beter MW3 halen...
Bij die tijd, tegen die tijd.. whateva!quote:
Kopenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Hoe zit dat met die gold camo dan? Die zijn toch gewoon unlocked wanneer je prestige 14 bent of moet je dan nog wat dingen ervoor doen?
En digitale bladgoud is erg duur op het momentquote:Op maandag 21 februari 2011 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij die tijd, tegen die tijd.. whateva!
[..]
Kopen
Camo was toch maar 250 meen ik...quote:
1000.000 codpointsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Camo was toch maar 250 meen ik...
Of is dat goud ook werkelijke duur?
Met 31 wapens kost het 1.550.000 voor full gold.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Gold camo kost 50.000 points per gun.
Ik ga maar ff een nieuwe rekening bij de COD bank openen dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met 31 wapens kost het 1.550.000 voor full gold.
Of Stoma zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Weekje High Roller doen en je hebt die 1.550.000 zo bij elkaar.
Dat wil nog niet zeggen dat hij geen anderhalf miljoen cod points bij elkaar kan spelen in een weekquote:
Das knap, voor een week...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij geen anderhalf miljoen cod points bij elkaar kan spelen in een week
Maar hoeveel hebben jullie in totaal aan cod points verdiend tot nu toe? Kan je volgens mij ergens zien, zal eens kijken hoeveel ik heb gehaald..
Hey, als de deksel past...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Probleme mee vuile kklijder he?
Haha, dit vind ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef BzP het volgende:
Vrijdag kwam ook een vrouwelijke collega met ons mee spelen, ze veegde de vloer aan met 3/4 van ons.
Ze had 8 caps per game en 20-30 kills.
Nu bleek dat haar vriend de hele tijd de controller vast had -_-
Ik liep vanmorgen naar dr bureau, handen in mn zij.. Strak gezicht.. Een wenkbrauw omhoogquote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha, dit vind ik dan wel weer mooi.
Had haar ter plaatse geraped.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen naar dr bureau, handen in mn zij.. Strak gezicht.. Een wenkbrauw omhoog
Toen begon ze te lachen met rode wangetjes....
Ik wist hoe laat het was
Neuk jij met draken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Had haar ter plaatse geraped.
Hangt van de situatie af zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Neuk jij met draken?
[ afbeelding ]
Kweenie of iemand deze ooit gepost heeft, vond hem wel lache
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nooit games. Ik vind het gewoon leuk er alleen over te bitchen
Altijd leuk om ze kapot te schieten en hun gouden gun op te rapen om daarna te shinen als een boss(H) R+R = R+R x3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wist niet dat de gold camo zo duur was, ach ja, maakt niet uit, maar daarom weet ik waarom ik nooit mensen met gouden guns zie (als ik tegen lui met 14e/15e prestige speel)
Hahaha ja datwas waar ik op hooptequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Altijd leuk om ze kapot te schieten en hun gouden gun op te rapen om daarna te shinen als een boss(H) R+R = R+R x3
Elk potje is maar afwachten hoe de verbindingen staanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren weer even gespeeld en weer zo vaag....
kom spel binen op Hanoi, nog 5 min spelen. Ik own die hele server en haal iedereen in en eindig bovenaan. Steeds als ik lui zag was ik eerder en 1on1 haalde ik 95% procent.
potje daarna werd ik host ofzo? echt super erg.
Alle 1on1 verloren, ik zag iemand en ik was al dood. Alsof elk schot op mij een headshot was...
Ik snapte er echt niks van... score van 7-14 ofzo.
Wat mij ook opviel is dat ik 4 groene streepjes had en de rest 3 gele.
Daarna maar een andere server en toen ging het weer goed.
Wat vertieft zeg
Skorpion en FAL zijn heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef duvelduvel2010 het volgende:
`vanmiddag paar heerlijke potjes CTF gedaan met Kneusteun, Vote Bogey en nog wat lui. Nu nog gaande, helaas moet ik werken
Beetje laat maar zijn echt top dingetjes ben er veel preciezer mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef MagischMannetje het volgende:
LitmanenAFCA Jij had toch die kontrolfreeks gekocht? En? Bevallen ze?
Tjop tjop!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:18 schreef Doopy-X- het volgende:
UPC installatiepakket ligt voor me klaar thuis, hopelijk vanavond 60mbit blops!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |