Geweldig optreden was dat zat met kippenvel voor de tvquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You??
Kijk
en je bent om.
Nou ik vind dat eigenlijk nogal tegenvallen. Ze nemen steeds vaker gevestigde artiesten, vind ik erg jammer. Voor een talent, ST of niet, is een megahit veel waardevoller dan de zoveelste megahit voor een artiest waar de miljoenen toch al binnenstromen en die minimaal 3 maal daags al voorbijkomt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar het is wel de keuze van 3FM om ze als ST te afficheren, dus niet zo raar dat ze dan ook vrij vaak een MH hebben.
Een complete rip off van:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe lady gaga ?
ik vind die van lady gaga dan leukerquote:
Ik voelde het ook al aankomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Allrounder het volgende:
Straks is Jody er en hangen ze op.![]()
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb niks met madonna.. ik vind alleen dear jessy van madonna wel wat.
Heeft ze toch mooi gejat van Rollergirl.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!
Dju wat mooi...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You?? Da's in Engeland wel de nieuwe single.
Kijk
en je bent om.
Set Fire to The Rain is ook mooi.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
pizza ligt in de oven, webcamstream is klaar. ik ben klaar voor een ouderwetse Ekstra Late Vermaak avond!
Voor mij alweer geen EW vanavond. Gaat de visite niet leuk vinden, als ik de hele avond boven zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
pizza ligt in de oven, webcamstream is klaar. ik ben klaar voor een ouderwetse Ekstra Late Vermaak avond!
moet jij niet naar een verjaardag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef CindieY het volgende:
Hop, radio ingeschakeld, ik zit klaar voor Ekstra Weekend
en dat kan jou iets schelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor mij alweer geen EW vanavond. Gaat de visite niet leuk vinden, als ik de hele avond boven zit
Ach, zolang ze maar niet te lang blijven plakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet jij niet naar een verjaardag?
[..]
en dat kan jou iets schelen?
om 10 u iedereen eruit schoppen en Stenders luisteren!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar niet te lang blijven plakken
M'n vrienden komen een andere keer. Dat vind ik dan minder erg
het gebouw is niet meer van hun en was niet eens meer verzekerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Elusive het volgende:
kazannetjes doen aan verzekeringsfraude
ik zat te etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, waar blijven die "Die uuropener!"-posts eigenlijk?
Pizza is hier nooit snel koud hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat te etenen ik vond em niet briljant....
en waarom is pizza altijd zo senl koud?
als ik 2 punten op heb is de 3e koudquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Pizza is hier nooit snel koud hoor.![]()
En als de laatsten dan pas binnenstappenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
NEEEEEEEEEE! het oude theater van Hans Kazan is afgebrand!
[..]
om 10 u iedereen eruit schoppen en Stenders luisteren!
Ik snij alle stukken snel, leg alle losse stukken boven op elkaar en schuif het in 1x naar binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik 2 punten op heb is de 3e kouden zo traag eet ik nu ook weer niet...
Stenders aanzetten en zeggen dat ze alleen mogen praten tijdens kutmuziek!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
En als de laatsten dan pas binnenstappen?
baas!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik snij alle stukken snel, leg alle losse stukken boven op elkaar en schuif het in 1x naar binnen.
Als je die pizza dan toch zelf in de oven doet: Snij de pizza in bijv. 4 kwarten, gooi de eerste kwart er in, als de eerste kwart klaar is, gooi je de tweede kart er in en eet je de eerste kwart en zo steeds door. Nooit koude pizzaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik 2 punten op heb is de 3e kouden zo traag eet ik nu ook weer niet...
Maar wel vier keer lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je die pizza dan toch zelf in de oven doet: Snij de pizza in bijv. 4 kwarten, gooi de eerste kwart er in, als de eerste kwart klaar is, gooi je de tweede kart er in en eet je de eerste kwart en zo steeds door. Nooit koude pizza
Dat had ik ook altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat te etenen ik vond em niet briljant....
en waarom is pizza altijd zo senl koud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |