Geweldig optreden was dat zat met kippenvel voor de tvquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You??
Kijk
en je bent om.
Nou ik vind dat eigenlijk nogal tegenvallen. Ze nemen steeds vaker gevestigde artiesten, vind ik erg jammer. Voor een talent, ST of niet, is een megahit veel waardevoller dan de zoveelste megahit voor een artiest waar de miljoenen toch al binnenstromen en die minimaal 3 maal daags al voorbijkomt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar het is wel de keuze van 3FM om ze als ST te afficheren, dus niet zo raar dat ze dan ook vrij vaak een MH hebben.
Een complete rip off van:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe lady gaga ?
ik vind die van lady gaga dan leukerquote:
Ik voelde het ook al aankomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Allrounder het volgende:
Straks is Jody er en hangen ze op.![]()
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb niks met madonna.. ik vind alleen dear jessy van madonna wel wat.
Heeft ze toch mooi gejat van Rollergirl.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!
Dju wat mooi...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You?? Da's in Engeland wel de nieuwe single.
Kijk
en je bent om.
Set Fire to The Rain is ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |