hoofdpijn is net wat afgezakt, laat ik dat maar even niet doen....quote:
Sorry ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans heeft virtueel zelfmoord gepleegd.
Hij leeft dus nog wel hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef miieejj het volgende:
]
[..]
Sorry ?![]()
![]()
... ( weet niet welke smiley moet gebruiken )
waarom valt dat sql mij nou direct op in die naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef henkde_j het volgende:
Ook een goede http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
Ja.. dat hij nog leeft snap ik wel..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij leeft dus nog wel hè. Maar niet meer op FOK!
Ja. Voor eeuwig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja.. dat hij nog leeft snap ik wel..
Maarrr.. is ie gestopt met FOK! ?
Volgens sommigen wordt dat DE trend van 2011quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Yup, met pensioen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat Hans stopt met FOK!?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens sommigen wordt dat DE trend van 2011
ja, hij had bijna pensioen..quote:
zo'n fucking baby-boomer zeker, en wij moeten gewoon door FOK!-en tot we 67 jaar zijn!quote:
dat zeker als je ziet hyoe vaak we het er over hebben.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n fucking baby-boomer zeker, en wij moeten gewoon door FOK!-en tot we 67 jaar zijn!
kan ze de lijn niet kappen?quote:
En als er eens een Serious Talent MH wordt zeuren jullie weer dat artiesten voorgetrokken worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef alors het volgende:
Jezus 3fmalsof dit niet elk uur gedraaid zou worden als het geen megahit is, geef talent toch eens een kans!
niet de eerste keer aan de kust vandaag, opmerkelijk.quote:
Alsof dat 3fm Serious Talent het alleenrecht op talent heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als er eens een Serious Talent MH wordt zeuren jullie weer dat artiesten voorgetrokken worden.
ken hem ook nog niet. Wat dat betreft zijn ze in ieder geval snel. En Adele kan ik prima uithouden, dus ik vind het best.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe Adele... volgens mij ken ik 'm nog niet. Ben benieuwd.
maar het is wel de keuze van 3FM om ze als ST te afficheren, dus niet zo raar dat ze dan ook vrij vaak een MH hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat 3fm Serious Talent het alleenrecht op talent heeft.
Niet Someone Like You?? Da's in Engeland wel de nieuwe single.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe Adele... volgens mij ken ik 'm nog niet. Ben benieuwd.
Geweldig optreden was dat zat met kippenvel voor de tvquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You??
Kijk
en je bent om.
Nou ik vind dat eigenlijk nogal tegenvallen. Ze nemen steeds vaker gevestigde artiesten, vind ik erg jammer. Voor een talent, ST of niet, is een megahit veel waardevoller dan de zoveelste megahit voor een artiest waar de miljoenen toch al binnenstromen en die minimaal 3 maal daags al voorbijkomt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar het is wel de keuze van 3FM om ze als ST te afficheren, dus niet zo raar dat ze dan ook vrij vaak een MH hebben.
Een complete rip off van:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe lady gaga ?
ik vind die van lady gaga dan leukerquote:
Ik voelde het ook al aankomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Allrounder het volgende:
Straks is Jody er en hangen ze op.![]()
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb niks met madonna.. ik vind alleen dear jessy van madonna wel wat.
Heeft ze toch mooi gejat van Rollergirl.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!
Dju wat mooi...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You?? Da's in Engeland wel de nieuwe single.
Kijk
en je bent om.
Set Fire to The Rain is ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |