Misschien wel te veel. Schadevergoeding + knuffelsessie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef UncleDolan het volgende:
Maar ja, alle onderzoeken laten zien dat hogere straffen niet werken. Hij is al genoeg gestraft door geconfronteerd te worden met zulke schaamtelijke feiten.
Daarom is de terugval ook zo kleinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef UncleDolan het volgende:
Maar ja, alle onderzoeken laten zien dat hogere straffen niet werken. Hij is al genoeg gestraft door geconfronteerd te worden met zulke schaamtelijke feiten.
Twee weken? Wat voor een fucking zwakke faggot ben jij? Het kost maar een minuut om een spijkerknuppel door zijn schedel te zwiepen. Ontoerekeningsvatbaar mijn reet, afbreken die gast.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef luciferist het volgende:
[..]
Daarom is de terugval ook zo klein
Gast, laat mij 2 weken alleen met zo'n figuur en ik zorg ervoor dat hij nooit meer een poot naar een meisje uitsteekt...
Hoe is dit een bizar lage straf?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Boldface het volgende:
Bizar lage straf, maar zo werkt het in Nederland.
Onzin.quote:Reïntegratie van daders krijgt voorrang op belangen en bescherming van slachtoffers.
En hoe zal dat op die meisjes overkomen, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef UncleDolan het volgende:
Schadevergoeding is een beetje vreemd, het is nu alsof hij ¤450 betaald om aan jonge meisjes te zitten als of het prostitués zijn.
Ja, hoezo laag? Meisjes aanraken, filmen, weetikveel wat. Dat is toch niet erg?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe is dit een bizar lage straf?
[..]
Onzin.
Op http://jure.nl/bp4903 lees je exact wat hij allemaal gedaan heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, hoezo laag? Meisjes aanraken, filmen, weetikveel wat. Dat is toch niet erg?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Op http://jure.nl/bp4903 lees je exact wat hij allemaal gedaan heeft.
quote:Verdachte ontkent met zijn vingers in het meisje te zijn geweest.
De door verdachte gemaakte beelden zijn in beslag genomen11 en op 25 oktober 2010 door [verbalisant], zedencoördinator, bekeken. [verbalisant] voornoemd beschrijft de beelden onder meerals volgt.
Ik zie de schaamstreek van het meisje in het roze onderbroekje.
Ik zie dat de man met de wijsvinger van zijn linkerhand het kruis van het roze onderbroekje van het meisje terzijde schuift. Ik zie een deel van de vulva van het meisje. De man trekt het kruis van het onderbroekje zover terzijde dat nagenoeg de hele vulva van het meisje zichtbaar wordt. Ik zie dat de man met de wijsvinger van zijn linkerhand de rechter schaamlip van het meisje betast en daarbij de vulva iets opent. Ik zie dat deman met zijn wijsvinger tussen de schaamlippen van het meisje gaat. Ik zie dat de man met de wijsvinger en de middelvinger van zijn linkerhand de beide schaamlippen van het meisje spreidt.
Ik zie dat de man met de wijsvinger en de middelvinger van zijn linkerhand nog steeds de beide schaamlippen van het meisje spreidt. Ik zie dat de camera inzoomt op de vulva van het meisje. Ik zie dat de hand van de man uit beeld gaat. De vulva van het meisje is duidelijk zichtbaar. 12
De beschrijvingen van de beeldenzijn naar het oordeel van de rechtbank duidelijk. Op grond van deze beschrijvingen, neergelegd in een op ambtseed opgemaakt proces-verbaal, acht de rechtbank eveneens wettig en overtuigend bewezen dat verdachte door het betasten van de rechter schaamlip van het meisje de vagina iets heeft geopend, met zijn wijsvinger tussen de schaamlippen van het meisje is gegaan en met zijn wijsvinger en middelvinger de beide schaamlippen van het meisje heeft gespreid en gespreid gehouden.
Deze beelden zijn eveneens gefilmd, op DVD gezet en bewaard.
quote:
Ja. Godverdomme hoe kan je dat geen lage straf vinden voor zoietsquote:
Nou, noem eens iets waar je je wel in zou kunnen vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Godverdomme hoe kan je dat geen lage straf vinden voor zoietsWat voor ziek persoon ben je dan?
10 jaar + TBS. Of 5 jaar en vrijwillige castratie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou, noem eens iets waar je je wel in zou kunnen vinden?
Nuff said.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
10 jaar + TBS. Of 5 jaar en vrijwillige castratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |