Ik heb de schilderijen niet allemaal gezien welke zou daarbij horen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
Nu ze het toch over paarden hebben, moeten ze eens wat verder denken, ik weet niet hoe lang dat dat geleden is dat die paarden op een ondergelopen eiland stonden waar ze weggehaald zijn door het water (tsunami). Ik denk dat dat schilderij daar naar toe verwijst, wat aan de muur hangt.
Een overeenkomst tussen een sleutel en de nooduitgang.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Lesterr het volgende:
Wat hadden Karim en Cynthia over? 'Sofie Wijsheid' Ze stonden in de tuin en ze vonden iets?
Sharon. Ze overleefde de tsunami en is van de paarden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb de schilderijen niet allemaal gezien welke zou daarbij horen?
November 2006quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
Nu ze het toch over paarden hebben, moeten ze eens wat verder denken, ik weet niet hoe lang dat dat geleden is dat die paarden op een ondergelopen eiland stonden waar ze weggehaald zijn door het water (tsunami). Ik denk dat dat schilderij daar naar toe verwijst, wat aan de muur hangt.
Ja dat wist ik maar ik weet niet welke schilderijen er hangen. Iets met paarden dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Sharon. Ze overleefde de tsunami en is van de paarden.
Slim, die had ik nog niet zo bekekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Sharon. Ze overleefde de tsunami en is van de paarden.
Er hangt een schilderij ergens aan de muur met een paard er op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar ik weet niet welke schilderijen er hangen. Iets met paarden dus?
Oh haha,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
Dat is ook een goede!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh haha,Ik dacht aan de ridder (te paard).
Daar lijkt mij dat paard ook naar te verwijzenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh haha,Ik dacht aan de ridder (te paard).
En geen tsunami in Fryslânquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar lijkt mij dat paard ook naar te verwijzen
Prins op het witte paard is de uitdrukking.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Toch denk ik dat dat paard bij Alex hoort. Die paarden hadden niets met de tsunami te maken.
De uitdrukking is toch: ridder op het witte paard??
Vond je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef toxikon het volgende:
Pfft beetje saai dit, BB enzo hadden af en toe nog wat aktie...
Gerard vindt Sharon de leukste, Sharon weet ik niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wie vinden ze het leukste meisje in huis??? Sharon en Gerard?
Ik verstond het niet goed
Ah, bedankt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard en Sharon spelen samenMaar hebben afgesproken dat ze het naar de anderen toe juist zo spelen, dat ze elkaar juist niet liggen.
Ik ga even terugspoelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Gerard vindt Sharon de leukste, Sharon weet ik niet?
Nee, ze hadden een paar dagen geleden al afgesproken dat Gerard iets met Guido zou "hebben", en Sharon gaat nu heel subtiel een balletje daarover opgooien in de groep. Op verzoek van Gerard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
ze zeggen de naam niet, maar het lijkt erop dat die 2 een missie hebben
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, ze hadden een paar dagen geleden al afgesproken dat Gerard iets met Guido zou "hebben", en Sharon gaat nu heel subtiel een balletje daarover opgooien in de groep. Op verzoek van Gerard.
Waar D. opmerkt dat hier nu ook al ;Waar..; TT zijnquote:
Dan is het een naamtopic, da's nog ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar D. opmerkt dat hier nu ook al ;Waar..; TT zijn
Ik snap het doel daarvan ook niet helemaalquote:
Haha me too!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef PeterNB het volgende:
*bidt dat de overige snaren ook springen*
Lol, wat een zeikerd ben je dan zeg. Jaloers? Dat je het zo druk hebt met je leventje? Kijk dan niet, dit is ''real life'' mensen slapen nou eenmaal!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
Ligt dat luie wijf Joanna weer op bed? Ik begrijp niet dat ze dat accepeteren, dat gehang op die bedden en slapen overdag.
Maar wat bedoel je dan met dat Gerard iets met Guido zou hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik snap het doel daarvan ook niet helemaalMisschien, dat Gerard hoopt dat er dan mensen op hem fout gaan gokken, zodat de inhoud van zijn kluis flink omhoog gaat?
quote:
Dat ze een soort van relatie zouden hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan met dat Gerard iets met Guido zou hebben?
Errug hè? En ze hebben dat ding constant in hun handen. Tenminste, als ik kijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef PeterNB het volgende:
*bidt dat de overige snaren ook springen*
Om de boel om de tuin te leiden. Gerard en Sharon hebben afgesproken dat Sharon een balletje op zou gooiden dat Gerard iets zou hebben/iets zou zien in Guido. Een Gerard zou eeen balletje opgooien dat Sharon haar vader in het leger zit/zat in Amerika vandaar het purple hart bedeltje aan haar armband.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan met dat Gerard iets met Guido zou hebben?
Zoiets hoorde ik ook jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Joanna wil 4 kinderen, weet de namen al en heeft de websites ook al gekocht ?!?!?
Begrijp ik dat goed
Ja als je het terugkijkt in een samenvatting van een paar uurtjes. Maar verder kwamen er toen dezelfde berichten voorbij; "ze slapen, ze doen niks, ze praten alleen maar'' bla bla boe-hoe.. gaat nog genoeg gebeuren, en anders kijk je gewoon niet toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef toxikon het volgende:
Pfft beetje saai dit, BB enzo hadden af en toe nog wat aktie...
Sick!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Joanna wil 4 kinderen, weet de namen al en heeft de websites ook al gekocht ?!?!?
Begrijp ik dat goed
Dat kind spoort niet. Dan moet ze wel heul aparte kindernamen hebben om zo'n domeinnaam op te eisen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Begrijp ik dat goed
Ze denkt teveel en doet te weinigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
Cynthia denkt dat de bewoners het minste hebben met Laura (muv Guido en Alex).
Aafke vindt dat Laura moeilijk te doorgronden is.
Cynthia denkt dat de vrouwen niet meer durven te gokken, ivm de inhoud van hun kluis. Cynthia durft iig niet meer te gokken op Gerard.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ze denkt teveel en doet te weinig
Je kunt 'm gewoon registrerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kind spoort niet. Dan moet ze wel heul aparte kindernamen hebben om zo'n domeinnaam op te eisen.
Ze kijkt altijd zo depressief. En dat vind ik zielig. Ik wil haar knuffelen totdat ze weer blijkijkt.quote:
Als ik daar zou zitten zou ik 'per ongeluk' vallen met dat ding in mijn handenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Errug hè? En ze hebben dat ding constant in hun handen. Tenminste, als ik kijk.
Oppassen dat de kunsttieten niet ontploffen, krijgen we weer een streamlock.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd zo depressief. En dat vind ik zielig. Ik wil haar knuffelen totdat ze weer blijkijkt.
Wesley, Lesley, Rodney en .....vul maar in.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef beaverhausen het volgende:
Elke dag is Joanna dag. Daar zorgt ze zelf wel voor.
Het is elke dag Joanna dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Het is vandaag Joanne dag ? Zie alleen haar face steeds close-up
o, oke, normaal vind ik dat niet zo erg, maar vandaag trekt ze wel een arrogante kop steeds zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef beaverhausen het volgende:
Elke dag is Joanna dag. Daar zorgt ze zelf wel voor.
Echt? Is hij zo desperate?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef petraa het volgende:
Maik was net in een voorstukje van de Liefdesmakelaar op RTL LOUNGE
Dat valt je pas vandaag op?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
o, oke, normaal vind ik dat niet zo erg, maar vandaag trekt ze wel een arrogante kop steeds zeg
Denk het, het komt nu dus ff kijken wat ze over hem vertellen! Als hij vandaag in de uitzending zit!quote:
Ja, ws omdat ik meer gefixeerd ben op Laura, kijk ik dwars door haar heen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat valt je pas vandaag op?.
Ze heeft een traanoog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef anniccck het volgende:
Is Sharon aan het huilen? Weet iemand waarom?
Dat zegt zelf dat ze gewoon traanogen heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef anniccck het volgende:
Is Sharon aan het huilen? Weet iemand waarom?
Keep me posted.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef petraa het volgende:
Denk het, het komt nu dus ff kijken wat ze over hem vertellen! Als hij vandaag in de uitzending zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |