FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Normaal gesproken door op ' » Open nieuw deel' te klikken, maar nu staat-ie er alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef Robbiedd het volgende:
Nou, roept u maar, hoe flikker ik die op erin?
Oh, niet gezien danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal gesproken door op ' » Open nieuw deel' te klikken, maar nu staat-ie er al
ze is fake, maar dat is juist geilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef iBenny het volgende:
Joanna vind ik al helemaal niet mooi... er klopt iets niet aan dr
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Nieuw Filmpje van Sofia heeft pijn maar nu zonder Streamlock
[ afbeelding ]
teveel aan verbouwdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef iBenny het volgende:
mooi ik dacht al dat ik de enige was die aafke en joanna 3 niks vind/vondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef iBenny het volgende:
Wat is erquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef gniffie het volgende:
tt![]()
[ afbeelding ]
joanna gisteravond![]()
en gerard haalt een 'Y' van zijn pet af zodat hij geen reclame meer maakt ( NYY = new york yankees)
Doe mijn maar echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze is fake, maar dat is juist geil
kon geen goeie pic vinden in het caps draadje, maar hier is ze ook sexy hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat is eraan iemand die chagrijnig kijkt? Het is een mooie vrouw maar niet op deze foto
Iedere keer dat je post 301 in een topique maakt krijg je een stroomstoot.quote:
lache manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedere keer dat je post 301 in een topique maakt krijg je een stroomstoot.
ik welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal-ie niet moe worden van zichzelf?
ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedere keer dat je post 301 in een topique maakt krijg je een stroomstoot.
Heul nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens de Fokkertjes lijkt elke vrouw op een vent en is elke man homo.
Neh heb ik alleen met Aafke.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef beaverhausen het volgende:
De wens heeft een kindje, dat is de gedachte!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef beaverhausen het volgende:
Oh ja, Laura was de uitzondering natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Karim is zeker geen homo, en Laura is leuk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja, Laura was de uitzondering natuurlijk.
Lijers zijn het....wel locken en als er opmerkingen over komen, wel op hun site zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Via de secret story site, daar zag ik hem ineens opstaan, dus heb hem er even afgeript.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |