Ik heb de schilderijen niet allemaal gezien welke zou daarbij horen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
Nu ze het toch over paarden hebben, moeten ze eens wat verder denken, ik weet niet hoe lang dat dat geleden is dat die paarden op een ondergelopen eiland stonden waar ze weggehaald zijn door het water (tsunami). Ik denk dat dat schilderij daar naar toe verwijst, wat aan de muur hangt.
Een overeenkomst tussen een sleutel en de nooduitgang.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Lesterr het volgende:
Wat hadden Karim en Cynthia over? 'Sofie Wijsheid' Ze stonden in de tuin en ze vonden iets?
Sharon. Ze overleefde de tsunami en is van de paarden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb de schilderijen niet allemaal gezien welke zou daarbij horen?
November 2006quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
Nu ze het toch over paarden hebben, moeten ze eens wat verder denken, ik weet niet hoe lang dat dat geleden is dat die paarden op een ondergelopen eiland stonden waar ze weggehaald zijn door het water (tsunami). Ik denk dat dat schilderij daar naar toe verwijst, wat aan de muur hangt.
Ja dat wist ik maar ik weet niet welke schilderijen er hangen. Iets met paarden dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Sharon. Ze overleefde de tsunami en is van de paarden.
Slim, die had ik nog niet zo bekekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Sharon. Ze overleefde de tsunami en is van de paarden.
Er hangt een schilderij ergens aan de muur met een paard er op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar ik weet niet welke schilderijen er hangen. Iets met paarden dus?
Oh haha,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
Dat is ook een goede!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh haha,Ik dacht aan de ridder (te paard).
Daar lijkt mij dat paard ook naar te verwijzenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh haha,Ik dacht aan de ridder (te paard).
En geen tsunami in Fryslânquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar lijkt mij dat paard ook naar te verwijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |