Jij niet, maar de gemeente wel. Zoals ik al eerder zei: De waarde van de grond is nou eenmaal sterk afhankelijk van de bestemming die erop rust. Bij opbod verkopen is niet de manier om een stad evenwichtig in te richten.quote:
Wat een lelijk ding. Doe het dan zoals in Londen:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Hagenezen: Het komt op de plek waar vroeger de Konmar zat op de Waldorpstraat.
Het past wel goed bij de omgeving, die is niet bepaald mooi te noemen daarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding. Doe het dan zoals in Londen:
[ afbeelding ]
Dat Hindoes en Boeddhisten niet per se vredelievend zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het sikhisme. Welk punt wil je maken?
Wat hebben Sikhs daarmee te maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat Hindoes en Boeddhisten niet per se vredelievend zijn.
Dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die 'ja' is dus van mij. Omdat ik vind dat ook een mooie moskee een verrijking van het stadsbeeld kan zijn. Bovendien gun ik iedereen zijn eigen mooie plek van samenkomst, ook los van religie.
OK, ik rust mijn kees:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:18 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat hebben Sikhs daarmee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |