TS is white trashquote:
TS is een flamingoquote:
Londen ligt aan de Thames.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef gamezz het volgende:
haha niemand kan rijmen op mijn naam! *tromgeroffel*
ha ha, succes voor de gene onder mijnquote:
Te laat, faalpost!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ha ha, succes voor de gene onder mijn
Zweeds kent geen ø. Het is een Deens/Noorse ø.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef AapjeAapje het volgende:
Lindstrom is stom. Of is het zo'n ikea-eu. Dan Lindstreum is steum.
Lindstrøm, heeft hopelijk geen lintwrøm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zweeds kent geen ø. Het is een Deens/Noorse ø.
DUS KOMMA MET IETS BETERS
gho is dr hier een travo?quote:
Fok forumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gho is dr hier een travo?
aah dus iedereen is travo hier, zelfs jouw teen?quote:
wat een kut naam om op te rijmen, ik pak gewoon de eerste helft..quote:
Jij niet, dus ga weg uit dit forumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een kut naam om op te rijmen, ik pak gewoon de eerste helft..
daarbij wil ik zeggen.. voor jou ga ik echt mijn gedachtes verleggen...
Potato jij bent echt iemand van niveau
TS wil mijn zusje neuken, als die het maar laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
Bedoel je te zeggen dat ze nog lager is dan afval en doucheputjes troep ?
Je moeder is obstinaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
Bedoel je te zeggen dat ze nog lager is dan afval en doucheputjes troep ?
Ik noem mezelf wel eens ''the vagina filler''quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
.. is fan van de avro
Mijn hond eet graag kattenpoep.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik noem mezelf wel eens ''the vagina filler''
Rummicubquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef kletspastoor het volgende:
heeft een kutrijmnaamkwarkster.
Hmm... het metrum loopt niet zo lekker he? De klemtoon komt raar te liggen als je het soepel wilt laten lopen... Dan is het "poo-tee-TOO jij bent echt iemand van niveau"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een kut naam om op te rijmen, ik pak gewoon de eerste helft..
daarbij wil ik zeggen.. voor jou ga ik echt mijn gedachtes verleggen...
Potato jij bent echt iemand van niveau
Sorry? Ik volg het nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef PotatoSystem het volgende:
[..]
Hmm... het metrum loopt niet zo lekker he? De klemtoon komt raar te liggen als je het soepel wilt laten lopen... Dan is het "poo-tee-TOO jij bent echt iemand van niveau"
ohja.. Markster komt van ver![]()
Doe maar Marksturquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er rijmt niks op Markster
Tenzij je het uitspreekt als Markstér ipv Markstur
Nitrouz, doe niet zo boosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Nitrouz het volgende:
Markstur, godverdomme zeg, wat komt er uit jou kont, wat een geur..
er reimd geen woort op joun naam dusja zevnnehronderdleertigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
deze persoon maakt vaak gebruik van het Duitse zinsdeelzinnetje 'von dem'
Tante trousquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
er reimd geen woort op joun naam dusja zevnnehronderdleertig
koopt geen dingen met de kwaliteit 'el cheapo'quote:
Dat rijmt helemaal niet, ouwe sok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:27 schreef Tchock het volgende:
De user boven mij ken ik niet maar zijn avatar is wat vreemd
Ik fap zo vaak, ik leef ervoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De user boven mij fapt graag, zijn rechterarm is helemaal getraind.
Vosje, heeft een mooie beurt gedaan in het plaatselijke bosje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:17 schreef just_vosje het volgende:
JanPiraat heeft een ooglapje voor zn plaat!
The user above me is obsessed with archeology.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:45 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Snowalled is erg gemeen,
Daarom smijt ik hem tegen de muur
Mij is het toch ook gelukt, t'was wel wat losjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
The user above me is obsessed with archeology.
Moest wel in het Engels
Waarom verneuk jij mijn kans om mee te doen aan de wals?quote:
vind ik leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarom verneuk jij mijn kans om mee te doen aan de wals?
Hier zat je op te wachten, he. Wacht ik pak mijn pipa; pieuw pieuw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door duranduran op 12-08-2012 01:15:43 ]kan geen kwaad
quote:
Ja, zeg dan gewoon dat je het als die band moet uitspreken, of op zijn Engelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:36 schreef duranduran het volgende:
[..]nee... mijn naam rijmt dus op ren, ken, fan etc..
OT: Gaat trouwen met die rooie
Is toch logisch dat je het als de band moet uitsprekenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, zeg dan gewoon dat je het als die band moet uitspreken, of op zijn Engels
duranduran denkt dat ik klanken lezen ken
ze houdt van warm kloppend vlees in haar billie.quote:
Pics.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef Skitzofrenix het volgende:
kijk maar uit dat je niet van je stoel valt!
Wat ben jij een betweterige trienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:17 schreef Quotidien het volgende:
niet geldig, dat rijmt net zo min als lus op moes
Suikertekort, eet een twixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |