Overdrijven is ook een vak hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb weer genoeg RichCalibier gelezen. Klaar nu.
Topics zijn dicht en de TS is even wieberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:56 schreef linpunt het volgende:
is kut een nederlands land.
is nederlands kut een land.
geef em anders gelijk een ban
Zeer fijn dat het je goedkeuring kan wegdragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt het juiste gedaan, mijn waerde opa, het juiste!
Gepaste actie ondernomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Websites waarbij je verplicht www moet gebruiken
Kan wel ff normaal doen
Zelfde laken een pak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel.
Deze user kan blijkbaar ook niet echt normaal reageren: Websites waarbij je verplicht www moet gebruiken
In je eerste zin wel ja, die tweede daar in tegen spreekt dat dan weer tegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Rectum het volgende:
Hoezo krijg ik nu weer een note dan?Ik nam het juist voor hem op.
Ook weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
Websites waarbij je verplicht www moet gebruiken
Toch doen
Netsplitter heeft 't al gesloten. Zijn volgende topic is ook dicht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef Rectum het volgende:
gespierde hete mannen zijn dom
Ze gaan weer los.
Misschien zou je eens wat minder doorzichtig moeten trollen. Je infantiele grapjes en trolletjes zijn van dusdanig laag niveau dat echt niemand er nog om kan lachen en al je topics ontsporen. Het staat je overigens vrij om een topic report te maken als je een "mongolen" topic tegenkomt. Dat doen andere users tenslotte ook op jouw topics.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef Chestbrah het volgende:
klaagbaak staat vol met mongolentopics die openblijven, maar als het over kmrachttraining gaat is het een ander verhaal. wat is dit?
getroll?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ik je getrol spuugzat ben.
/care. Wegwezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Zyzz het volgende:
[..]
getroll?![]()
![]()
ik kom net terug van gym en dat is echt gebeurddus getroll is het niet
Ik heb e.a. verwijderd. Lok het dan vanaf nu ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Oshno het volgende:
Gelieve de user Madridista flink aan te pakken.
[klb sc #9806] Which seat should i takeż
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |