Is inmiddels al gefixt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Olle. het volgende:
heerlijk
topic is niet echt klaagbaak waardig lijkt me? Schopje ONZ ofzo?
Eens. Een nieuwe gimmick die al erg snel totaal niet leuk meer was. Meeste topics knal ik ook dicht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen allemaal die nieuwe fitnes/gym nichten/trolls niet gewoon in LIF gaan janken?
ongelovigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eens. Een nieuwe gimmick die al erg snel totaal niet leuk meer was. Meeste topics knal ik ook dicht.
Heb je linkjes naar topics die nog lopen / verkloot worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Dan bepaal ik het wel, kap ermeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat een Administrator daar niet zomaar inbreng op mag geven?
Bepaal nog altijd zelf of ik topics open ja of ter neen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat een Administrator daar niet zomaar inbreng op mag geven?
Bepaal nog altijd zelf of ik topics open ja of ter neen.
KappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!quote:
beter zeiken dan die kuttopics van jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!
Verschrikkelijk figuur.
Goedkoop scoren, zo'n opmerking..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beter zeiken dan die kuttopics van jouw
Je topic gaat toch niet meer openquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!
Verschrikkelijk figuur.
Check.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef linpunt het volgende:
Paint deze hoer
mkay, weer een topic over een vrouw die hem gedenied heeft..
Check.quote:
hij weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:24 schreef linpunt het volgende:
nederland is een kut land
misschien moet ie een topic openen over dat hij niet kan emigreren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |