Nja...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Die is denk ik niet zo moeilijk, ze zijn ook allemaal niet heel erg lastig.. Plastische chirurgie, Maik, Borstverkleining ..
Wholy fucking shit, ik schrok me te pletter. Dacht dat we van dat mens af waren, kom jij eraan met die foto.quote:
Nah... Guido heeft gister tegen dr gezegd het geheim wel te willen opofferenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef kaatje50 het volgende:
hoe zit het met de romance van Laura en Guido??
Hebben ze er al meer werk van gemaakt??
ze hebben nog maar één week..
SHE'S BACK !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wholy fucking shit, ik schrok me te pletter. Dacht dat we van dat mens af waren, kom jij eraan met die foto.
dan kan hij dat beter maar meteen doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... Guido heeft gister tegen dr gezegd het geheim wel te willen opofferen
Die hebben ze vast en zeker gehad, maar zijn overruled door de regie en kregen dit geheim mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan kan hij dat beter maar meteen doen.
Zo werkt het toch niet...
maar, hoe zit het dan met hun persoonlijk geheim???
die zullen ze toch wel hebben gehad, om toegelaten te worden
Ja sorry, realiseer me nu pas dat ik hier mensen mee shockeerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god. Had je dat niet onder een spoiler kunnen zetten.![]()
Zo jammer dat dat niet op YouTube staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja sorry, realiseer me nu pas dat ik hier mensen mee shockeer
Thuis heb ik nog een ansichtkaaaaaaaart...
Dat krijg je als je een groot gedeelte van de tijd op je knieen doorbrengt.quote:
Wat dan? Wat bedoel je? Marijke Helwegen en plastische chirurgie is toch zo duidelijk als wat? Wat kan dat mens nog meer?quote:
Mijn japio knutseltje waar ik uren aan had gewerkt was ook van de ene op dequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo jammer dat dat niet op YouTube staat.
pearlbitch wordt gek!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn japio knutseltje waar ik uren aan had gewerkt was ook van de ene op de
andere dag WEG.... onvindbaar, onverklaarbaar, weg, foetsie
met dieren pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat dan? Wat bedoel je? Marijke Helwegen en plastische chirurgie is toch zo duidelijk als wat? Wat kan dat mens nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |