Weet ik niet , ik was mijn vetkuif om de dag. iets meer dan 2keer in de weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar als je vet in je haar smeert is dat toch echt wel ranzig als je het 1 hele week niet wast hoor.. gaat dat niet stinken ofzo.. ??
Alex moet de Ruud van SST zijn/worden ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr kruipt Laura eens een keertje niet tegen Alex aan, is het Gerard wel.
hehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex moet de Ruud van SST zijn/worden ofzo?
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex moet de Ruud van SST zijn/worden ofzo?
Ja joh ga je haar spoelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef Stranger het volgende:
Ik was mijn haar alleen maar de dag voordat ik naar de kapper ga.
Voel me nu ineens heel vies
bahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef markvanrinsum het volgende:
sorry mensen
[ link | afbeelding ]
Hoe de ding zit Joanne?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef markvanrinsum het volgende:
sorry mensen
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach gut... er kruipt een man in de armen van een andere man en meteen zouden ze homo zijn?
Eet ie spinazie? of friet?quote:
friet? het is patatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eet ie spinazie? of friet?.
mm en als je niet gesport hebt n altijd zo zit en je spieren niet voeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is lekker... doe ik wel eens na het sporten, voel je je spieren goed
Ja een soort regilio tuurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Peter R.?
Dat is die gast toch die de moord op Kennedy heeft opgelost?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Peter R.?
Dat is die gast toch die de moord op Kennedy heeft opgelost?
Nee, ze moeten de was inleverenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze eigenlijk een wasmachine en een droger?
nope ze moeten hun kleren verzamelen in ieder een eigen waszakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze eigenlijk een wasmachine en een droger?
dat is wel balen... als ze die hadden gehad, dan hadden ze in ieder geval wat te doen.quote:
Hij heeft wel gekkere dingen laten zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:32 schreef Krambo het volgende:
Kan karim z'n shirt niet dicht, ziet er niet echt smakelijk uit zo
2 handoeken voor 1 weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope ze moeten hun kleren verzamelen in ieder een eigen waszak
en deze op woensdag inleveren ,en dan krijgen ze hem op zaterdag terug ,ook op zaterdag krijgen ze schone lakens en handoeken (2 per persoon (voor een week))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |