FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Paardenkop?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.
Geen artificial tits, dan heb je de halve race al gewonnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Paardenkop?
Ze staat in de poll wie het mooist is in het huis VER op nummer 1
Ik denk dat het in dit geval om het gezicht gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geen artificial tits, dan heb je de halve race al gewonnen.
Ja das de andere helftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval op het gezicht gaat
ik zet alles net pas weer aan, dus wel makkelijk dat ik nu ook weet wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef Tamaartje het volgende:
Daar komt het verhaal van Sofia weer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Laura is zeker niet lelijk. Desalniettemin zou het mij niet verbazen als Laura geboren is als Laurens.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Laura is zeker niet lelijk. Desalniettemin zou het mij niet verbazen als Laura geboren is als Laurens. Ze is opvallend lang en haar gezicht is redelijk specifiek, met name de grote jukbeenderen. Als je voor je puberteit weet dat je een meisje in een jongens lichaam bent, dan wordt je puberteit tegengehouden en zie je het over het algemeen bijna niet.
Wilde net zeggen dat ik wel een beschuitje wilde kanen met haarquote:
Een tekst van 3 woorden, ze hebben net een aantal keer erop ingezoomd, maar heb niet kunnen zien wat er staatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef Tamaartje het volgende:
Wat voor tattoo heeft Aafke aan de binnenkant van haar bovenarm?
Ze is geen manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik wel een beschuitje wilde kanen met haar
Nog maar effe wachten tot ik wat meer zekerheid heb.
Tja, maar dat zegt niet zoveel, behalve over de andere vrouwen danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Paardenkop?
Ja dat viel me dus ook op idd, maar kon het ook niet lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tekst van 3 woorden, ze hebben net een aantal keer erop ingezoomd, maar heb niet kunnen zien wat er staat
Babyfoto's zijn de enige manier om het zeker te weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is geen man
Kijk dr topic maar
Weer een bewijs dat die poll niet kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Paardenkop?
Laura is zeker niet lelijk. Desalniettemin zou het mij niet verbazen als Laura geboren is als Laurens. Ze is opvallend lang en haar gezicht is redelijk specifiek, met name de grote jukbeenderen. Als je voor je puberteit weet dat je een meisje in een jongens lichaam bent, dan wordt je puberteit tegengehouden en zie je het over het algemeen bijna niet.
Of bevestiging van familiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
[..]
Babyfoto's zijn de enige manier om het zeker te weten.
Ja das een stukje noodzakelijke kultuurkennis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Darklight het volgende:
Hij kent wel Kraftwerk, dat is wel weer gaaf
serieus ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat?! Gerard heeft sinds hij hier is zn haar nog niet gewassen.. sorry maar dat vind ik echt ranzig
bah al dat haarvet straks op alex zn shirt hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat?! Gerard heeft sinds hij hier is zn haar nog niet gewassen.. sorry maar dat vind ik echt ranzig
Ja ieeeeeeuwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef Stability het volgende:
[..]
bah al dat haarvet straks op alex zn shirt hahaha
wassen en uitspoelen met water is dan ook verschillendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef toxikon het volgende:
Ik weet het niet hoor maar mijn kapper zegt 2 keer wassen in de week is genoeg
Maar als je vet in je haar smeert is dat toch echt wel ranzig als je het 1 hele week niet wast hoor.. gaat dat niet stinken ofzo.. ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef toxikon het volgende:
Ik weet het niet hoor maar mijn kapper zegt 2 keer wassen in de week is genoeg
Weet ik niet , ik was mijn vetkuif om de dag. iets meer dan 2keer in de weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar als je vet in je haar smeert is dat toch echt wel ranzig als je het 1 hele week niet wast hoor.. gaat dat niet stinken ofzo.. ??
Alex moet de Ruud van SST zijn/worden ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr kruipt Laura eens een keertje niet tegen Alex aan, is het Gerard wel.
hehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex moet de Ruud van SST zijn/worden ofzo?
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex moet de Ruud van SST zijn/worden ofzo?
Ja joh ga je haar spoelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef Stranger het volgende:
Ik was mijn haar alleen maar de dag voordat ik naar de kapper ga.
Voel me nu ineens heel vies
bahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef markvanrinsum het volgende:
sorry mensen
[ link | afbeelding ]
Hoe de ding zit Joanne?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef markvanrinsum het volgende:
sorry mensen
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach gut... er kruipt een man in de armen van een andere man en meteen zouden ze homo zijn?
Eet ie spinazie? of friet?quote:
friet? het is patatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eet ie spinazie? of friet?.
mm en als je niet gesport hebt n altijd zo zit en je spieren niet voeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is lekker... doe ik wel eens na het sporten, voel je je spieren goed
Ja een soort regilio tuurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Peter R.?
Dat is die gast toch die de moord op Kennedy heeft opgelost?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Peter R.?
Dat is die gast toch die de moord op Kennedy heeft opgelost?
Nee, ze moeten de was inleverenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze eigenlijk een wasmachine en een droger?
nope ze moeten hun kleren verzamelen in ieder een eigen waszakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze eigenlijk een wasmachine en een droger?
dat is wel balen... als ze die hadden gehad, dan hadden ze in ieder geval wat te doen.quote:
Hij heeft wel gekkere dingen laten zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:32 schreef Krambo het volgende:
Kan karim z'n shirt niet dicht, ziet er niet echt smakelijk uit zo
2 handoeken voor 1 weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope ze moeten hun kleren verzamelen in ieder een eigen waszak
en deze op woensdag inleveren ,en dan krijgen ze hem op zaterdag terug ,ook op zaterdag krijgen ze schone lakens en handoeken (2 per persoon (voor een week))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |