Weer een bewijs dat die poll niet kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Paardenkop?
Ze staat in de poll wie het mooist is in het huis VER op nummer 1
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Laura is zeker niet lelijk. Desalniettemin zou het mij niet verbazen als Laura geboren is als Laurens. Ze is opvallend lang en haar gezicht is redelijk specifiek, met name de grote jukbeenderen. Als je voor je puberteit weet dat je een meisje in een jongens lichaam bent, dan wordt je puberteit tegengehouden en zie je het over het algemeen bijna niet.
Of bevestiging van familiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
[..]
Babyfoto's zijn de enige manier om het zeker te weten.
Ja das een stukje noodzakelijke kultuurkennis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Darklight het volgende:
Hij kent wel Kraftwerk, dat is wel weer gaaf
serieus ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat?! Gerard heeft sinds hij hier is zn haar nog niet gewassen.. sorry maar dat vind ik echt ranzig
bah al dat haarvet straks op alex zn shirt hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Tamaartje het volgende:
Wat?! Gerard heeft sinds hij hier is zn haar nog niet gewassen.. sorry maar dat vind ik echt ranzig
Ja ieeeeeeuwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef Stability het volgende:
[..]
bah al dat haarvet straks op alex zn shirt hahaha
wassen en uitspoelen met water is dan ook verschillendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef toxikon het volgende:
Ik weet het niet hoor maar mijn kapper zegt 2 keer wassen in de week is genoeg
Maar als je vet in je haar smeert is dat toch echt wel ranzig als je het 1 hele week niet wast hoor.. gaat dat niet stinken ofzo.. ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef toxikon het volgende:
Ik weet het niet hoor maar mijn kapper zegt 2 keer wassen in de week is genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |