vond ik ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 handoeken voor 1 week
Hoe goor
Die heb ik dan gelukkig gemist. Ik vind hem sowieso een beetje een ranzig figuur, ik weet niet precies waaromquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft wel gekkere dingen laten zien
Hij heeft zo z'n dakloze trekjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die heb ik dan gelukkig gemist. Ik vind hem sowieso een beetje een ranzig figuur, ik weet niet precies waarom
ja ik ook ik zou dat ook niet redden mijn haar is tot op me kont ik gebruik altijd een handoek voor me haar en een voor me lichaamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewend om elke dag een schone handoek te pakken
die heeft Jurien gekregenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die taart die ze hebben moeten bakken?
De moeder van Brian uit DGKquote:
Dus we weten niet of hij hem echt heeft gekregenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat was toen hij dat huis uit was
misschien heeft de regie hem wel op gegetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus we weten niet of hij hem echt heeft gekregen
Die is denk ik niet zo moeilijk, ze zijn ook allemaal niet heel erg lastig.. Plastische chirurgie, Maik, Borstverkleining ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef iBenny het volgende:
Ik snap die verwijzing naar Marijke Helwegen niet
haha hij zag er wel heel zoet uit, misschien is dat de reden dat de stem even vrij neemtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heeft de regie hem wel op gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |