Dan zal ik American Dad maar eens wat beter gaan volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
American Dad IS beter, punt.
Roger >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Stewie
maar oude Fam Guys zijn ook heel tof hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Yeeeaaaahhhh!!! HEAART op de radio
Ik vind Heart leuk.
I'll go craaaaaaaaaaaaaaaaaaazy on yoouuuuuu
Uhuh, vreten en zoepen met progquote:
Heeft Eminem dat niet geschreven dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Heart leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ja als mijn werknemer zulke tetters had dan zou ik ook blij met haar zijn als hetero-baas!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn baas is blij met meLeuke opkikker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heeft Eminem dat niet geschreven dan?Dat was een dieptepunt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Oeh wat zal het worden, struisvogelsteak, sirloin, rib eye...quote:
Ik vind Barracuda fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Heart leuk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh wat zal het worden, struisvogelsteak, sirloin, rib eye...
Daar heeft het helemaal niks mee te maken, Engeltje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als mijn werknemer zulke tetters had dan zou ik ook blij met haar zijn als hetero-baas!
ja ookquote:
Nee hoor, je hebt ook vast wel andere kwalitieten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft het helemaal niks mee te maken, Engeltje!
Toch?
Ja idd! Lucy Liuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ookEn de Magic Man
Bij Barracuda moet ik altijd aan Charlie's Agels denken
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ook vast wel andere kwalitieten!
Het gaat om geld en tietenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch?
Jij welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh wat zal het worden, struisvogelsteak, sirloin, rib eye...
Waarom denk je dat ik op een advocatenkantoor zit?quote:
Naieve meisjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch?
En ze hebben jou dus niet aangenomen voor je geldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op een advocatenkantoor zit?Niet omdat recht nu zo fascinerend is, maar om het geld dat ermee verdiend wordt
No shitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
En ze hebben jou dus niet aangenomen voor je geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |