FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
Haha zei Gerard nou dat er op Schiphol 100.000 man op Jurien staan te wachten?
Ja ik kan er ook niet tegen dat het zolang duurtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:51 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, ik had er ook een geopend omdat het zo lang duurde. Die van mij kan dicht!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:51 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, ik had er ook een geopend omdat het zo lang duurde. Die van mij kan dicht!!!
Ja idd, en dat is helemaal niet waar hè? Bizar toch, dat ie het dan tóch gewoon zegt.. En dat in zo'n echt huis, waar alles net zo is al de echte wereld..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
Haha zei Gerard nou dat er op Schiphol 100.000 man op Jurien staan te wachten?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:55 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik die 'pose' eerder ergens heb gezien..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:55 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik die 'pose' eerder ergens heb gezien..
Zit je jezelf nu te complimenteren met een mooie cap ?quote:
ik reageerde op de verkeerde postquote:
We blijven hopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het regent en hun zitten nog in de tentdie zou maar lekken
Ach....beginners foutjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik reageerde op de verkeerde post
Anders ik welquote:
Ze mogen er idd niet uit..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Mogen ze die tent niet uit? ze zijn echt veel te braaf ik zou lekker binnen gaan zitten
Ze willen het buiten doen hihiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, kwisnie dat haren knippen afhankelijk was van het weer
Ik mag hopen dat ze de tent in waaien danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ja natuurlijk, ze denken: dan waaien die haren vanzelf weer weg, scheelt weer opruimen
dat werd er gisteravond niet bijverteld. Maar misschien wel, of ze mogen eruit, en anderen moeten erinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:19 schreef akveor het volgende:
Mogguh
Die kampeerders kunnen die ook iets winnen of zitten ze daar voor de kat z'n kut?
Het zou opzich wel leuk zijn als ze moeten afwisselenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat werd er gisteravond niet bijverteld. Maar misschien wel, of ze mogen eruit, en anderen moeten erin
Joanna danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat werd er gisteravond niet bijverteld. Maar misschien wel, of ze mogen eruit, en anderen moeten erin
Aafke en Joannaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee Aafke en dan dichtritsen tot einde programma
Laat ze maar lekker zitten tot het eind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
En voor de lol stoppen we Laura er ook bij!quote:
ja, en gerard ook nog, dat levert leuke tv op (hoop ik)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En voor de lol stoppen we Laura er ook bij!
Because we can!
Gerard sloopt binnen 30 seconden die hele tentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en gerard ook nog, dat levert leuke tv op (hoop ik)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard sloopt binnen 30 seconden die hele tent.
lolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man zit naast me, en ik vraag, die jongen in dat witte shirt is die homo of niet?
Zegtie: overduidelijk homoEr ligt verdomme een mooie meid naast hem, met een mooie kont, en hij kijkt er nog geen eens. Elke gezonde hetero man zou naar die kont kijken
Kijk die jongen in dat groene shirt, zit steeds te gluren naar de tieten van dat blonde wijf. Die is zeker weten geen homo
Laptop kopen en naast je wasbak zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verplaats me even naar boven![]()
Moet toch echt even mijn was gaan doen
heb jij een uitkering ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verplaats me even naar boven![]()
Moet toch echt even mijn was gaan doen
Neequote:
Ik neem mijn laptop mee naar bovenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Laptop kopen en naast je wasbak zetten
Haha oke, ik dacht echt dat je altijd keekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik werk 4 keer 9 bij een bank. Vrijdag altijd vrij
neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha oke, ik dacht echt dat je altijd keek.
Lamaar ze mogen eruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
Waarom zitten ze in die tent, dat heb ik gemist.
Een nacht in een tent doorbrengen was een missie? Ze geven het wel weg.quote:
Niet uitgeknald er is gewoon een streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Roguee het volgende:
ah fijn op upc issie er weer uitgeknald.
ja hoorde ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zei Servio zijn het je siliconen?
die zit iets lager en iets meer ernaastquote:
Ja snap ik maar toch bedanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet uitgeknald er is gewoon een streamlock
Er is wat aan de hand, anders knallen ze niet alle streams eruit
Omdat paniekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
En dit is reden voor een streamlock omdat?
ja en toen zijn Sofia op mijn borstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Nune het volgende:
Servio dacht onder haar borst maar Sofia wees naar het midden volgens mij
Dan heeft zij een dubbel geheim, borstvergroting en bollywoodfilmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Mylene het volgende:
Okay, het zijn dus die siliconen zoals Servio opmerkte.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef markvanrinsum het volgende:
gebeurd er is wat meteen stream lock![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets in het huis wordt het niet uitgezonden.
Smart move.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat paniekstel je voor dat de kijkers dat zijn, of nog beter, kijkcijfers voor de uitzendingen
!
Dat zou idd best wel eens de reden kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Kan het ook wel begrijpen hoor dat ze er een streamlock op gooien, weet wel zeker dat er flink gezeik (en misschien wel een rechtzaak van Sofia d'r kant?) komt als ze dit showen.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Kan het ook wel begrijpen hoor dat ze er een streamlock op gooien, weet wel zeker dat er flink gezeik (en misschien wel een rechtzaak van Sofia d'r kant?) komt als ze dit showen.
24/7 is gewoon altijd.. dat weet je toch als je erin gaat..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zou idd best wel eens de reden kunnen zijn
Waarom dat? Je tekent voor 't feit dat je 24/7 met je reet on stream bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
alles voor tv holle holequote:
Dat hebben ze heus wel dichtgetimmerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Oh god.. Al sla je me dood, ik heb geen verstand van de wetten, maar er zou vast wel iets moeten zijn met het publiceren van iemand die ernstig pijn lijdt.quote:
lijkt mij ook ja, en tuurlijk als er iets onduidelijk of iets misgaat in dat huis kan ik het me wel een beetje voorstellen dat ze er een stream lock opgooien, maar meteen voor alle camera's ? laat dan 1 cam op de tuin staan en pleurt er desnoods een uitleggende tekst voor de kijker onder dat er wat problemen zijn, beter dan totale streamlock lijkt me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Tamaartje het volgende:
2
[..]
24/7 is gewoon altijd.. dat weet je toch als je erin gaat..
Ik denk dat half nederland haar prive films al heeft gechecktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
Hebben ze nou allemaal even naar d'r tiet gekeken?
Ja, want ze zit toch zeker niet in een RLS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef SwitcheR het volgende:
Ahhh mooi het spannendste is weer voorbij, we kunnen weer gaan slapen
Niets locken, dan komen die deelnemers maar backstage, net als bij DGKquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Gezeik over streamlock, stel je niet zo aan... als er serieus iets aan de hand is en er moeten medewerkers na binnen is dat toch logisch?, niet iedereen wil met zn bek op de streams als al die google nerds mee kijken :p
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
streams op de laptop en XFA op tv
Ja zoiets ving ik ook op, dat ze tegenwoordig niet meer lekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef RethXoth het volgende:
Ze zei iets van (neem me niet kwalijk als ik het fout heb): "Ja hij is al open maar kan niet meer lekken"
was dus haar neptietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef RethXoth het volgende:
Ze zei iets van (neem me niet kwalijk als ik het fout heb): "Ja hij is al open maar kan niet meer lekken"
Lekker voor die wijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef gniffie het volgende:
fijn zo'n boobjob, lekkere steken als bijwerking. aanrader
Nja, er zijn natuurlijk ook situaties waar het slachtoffer beter stil kan blijven liggen tot de arts er bij is geweest, ik vind het gewoon maf dat mensen helemaal uit hun dak gaan bij een streamlock in zo'n situatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets locken, dan komen die deelnemers maar backstage, net als bij DGK
ER zit er toch 1 met borstvergroting en een bollywoodfilm??? Dat is zij toch?quote:
Deels mee eens. Lock de streams dan als er ook daadwerkelijk iemand van buiten het huis naar binnen moet, en niet eerder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Gezeik over streamlock, stel je niet zo aan... als er serieus iets aan de hand is en er moeten medewerkers na binnen is dat toch logisch?, niet iedereen wil met zn bek op de streams als al die google nerds mee kijken :p
Nee één iemand heeft een borstverkleining, één iemand heeft in een Bollywood film gespeeld en Sofia heeft weer een ander geheim (opgegroeid in internaat).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ER zit er toch 1 met borstvergroting en een bollywoodfilm??? Dat is zij toch?
ik zou niet eens aan dat haar van Gerard willen komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef Nune het volgende:
Gerard mag van mij wel door Servio geknipt worden.
Wat nou? De meeste drama wordt vastgelegt op camera en hun locken het juist.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja, er zijn natuurlijk ook situaties waar het slachtoffer beter stil kan blijven liggen tot de arts er bij is geweest, ik vind het gewoon maf dat mensen helemaal uit hun dak gaan bij een streamlock in zo'n situatie
Een borstverkleining. En Sofie is van het internaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef petraa het volgende:
ER zit er toch 1 met borstvergroting en een bollywoodfilm??? Dat is zij toch?
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een borstverkleining. En Sofie is van het internaat.
Haai,quote:
Dat was hij niet volgens mij...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef Stability het volgende:
goeie middag allemaal
die gerard lijkt heel veel op die man die een tijdje geleden in een programma zat over daklozen. hij was de miljonair die een paar dagen mee deed als zogenaamde dakloze. ik weet niet meer hoe dat programma heette, maar ik begin nu echt te twijfelen of hij dat was. kim veenstra zat ook in dat programma. ik kan het natuurlijk mis hebben hoor, maar ik dacht het ff
Secret Miljonair?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef Stability het volgende:
goeie middag allemaal
die gerard lijkt heel veel op die man die een tijdje geleden in een programma zat over daklozen. hij was de miljonair die een paar dagen mee deed als zogenaamde dakloze. ik weet niet meer hoe dat programma heette, maar ik begin nu echt te twijfelen of hij dat was. kim veenstra zat ook in dat programma. ik kan het natuurlijk mis hebben hoor, maar ik dacht het ff
nee dat was niet secret miljonair, ik weet niet zo gauw hoe dat programma heettequote:
Stinkend rijk en dakloos. Maar daar zat hij niet in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat was niet secret miljonair, ik weet niet zo gauw hoe dat programma heette
Wat is daar vreemd aan?quote:
Stinkend rijk en dakloos. Maar daar zat hij niet in:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
nee dat was niet secret miljonair, ik weet niet zo gauw hoe dat programma heette
Dat is geen grapje hoor...zo'n exploderende tietquote:
Dat programma waar Kim Feenstra aan mee deed wat stinkend beroemd en dakloos ofzo, maar dat ging over 4 BN'ers die een week als dakloze moesten leven. Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
[..]
Door kietelen ofzo? Trauma?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze had een paniekaanval of zoiets
ja! stinkend rijk en dakloos. hij ( gerard ) deed me denken aan die man die afhaakte.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Stinkend rijk en dakloos. Maar daar zat hij niet in.
stinkend rijk en dakloos oid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Wel grappig dat Sofia een tshirt aan heeft wat een clue had kunnen zijn voor haar geheim, schipperskind op internaat
Geen schipperskind, maar internaat is zeker Sofiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Wel grappig dat Sofia een tshirt aan heeft wat een clue had kunnen zijn voor haar geheim, schipperskind op internaat
ze faalde dit keer , heeft iemand capquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze faalde dit keer , heeft iemand cap
Ohw jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Hierzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Is er iemand bij wie 4 streams soepel lopen? haper, haper...
Ik heb zo te zien voor het eerst in een paar dagen geen enkel probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Nee we wachten tot HiDiHo een fatsoenlijke streampagina heeft gemaakt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk via spixtv nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Voor evenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hierzo
een druk op de refresh-knop zou moeten helpen
Sharon heeft ook zo'n shirt aan, in het zwartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Dan heeft spixtv zeker de lage kwaliteit streams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk via spixtv nudie doet het prima die hole1988 haperde bij mij soms.
Een extra koeling op je laptop helpt misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor even![]()
Toch waren die ASF streams beter, mijn hele laptop wordt gigantisch traag na een tijdje
Jaa ik zag het! Gaat me leuke 'theorie'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sharon heeft ook zo'n shirt aan, in het zwart
Warmte valt nu mee, als ik in bed lig verbrand ik mijn been somsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een extra koeling op je laptop helpt misschien
Monique en Cynthia wisten het nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we nu elke keer weer dat verhaal te horen?O
Nog een keer of 12, zit ik net te berekenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we nu elke keer weer dat verhaal te horen?O
komt door haar nekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Roguee het volgende:
hhaha sorry hoor maar die Laura die rent echt als een struisvogel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een keer of 12, zit ik net te berekenen
moniquequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef RethXoth het volgende:
Wie is die dame in de blauwe bikini? (Moet nog namen oefenen)
Monique. Ze stond net ook gewoon topless in de slaapkamer, dus ze volgt Sofia een beetje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef RethXoth het volgende:
Wie is die dame in de blauwe bikini? (Moet nog namen oefenen)
Caps?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Monique. Ze stond net ook gewoon topless in de slaapkamer, dus ze volgt Sofia een beetje.
Gerard denkt sowieso te veelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard denkt ook dat hij een top sporter is, maar hij bakt er niks van
Wees gerust... hij kan er helemaal niets van.quote:
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Wees gerust... hij kan er helemaal niets van.
Hj is er gewoon zelfs te slecht in om lawaai te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja daarom juist
Muziek moet mooi zijn en met gevoel gespeeld worden enzo.
Ja en dan kan je het zelfs bij de jostiband vergeten .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Hj is er gewoon zelfs te slecht in om lawaai te maken
Voor Sharon kan ik het ook wel een clue zijn. Een anker om een storm te overleven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jaa ik zag het! Gaat me leuke 'theorie'
Het zou verboden moeten worden hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef catwaezle het volgende:
Ik snap nu ook dat die meiden goede figuurtjes hebben. Al dat sporten, damn
Ik word al moe als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden he
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
Laura is wel het lievelingetje van de regie he?
Ze is niet lelijk... verre vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.
k word er persoonlijk ook niet vrolijk van, als er nou ook nog wat leuks uit kwam maar nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |