quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Wel grappig dat Sofia een tshirt aan heeft wat een clue had kunnen zijn voor haar geheim, schipperskind op internaat
Geen schipperskind, maar internaat is zeker Sofiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Wel grappig dat Sofia een tshirt aan heeft wat een clue had kunnen zijn voor haar geheim, schipperskind op internaat
ze faalde dit keer , heeft iemand capquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze faalde dit keer , heeft iemand cap
Ohw jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Hierzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Is er iemand bij wie 4 streams soepel lopen? haper, haper...
Ik heb zo te zien voor het eerst in een paar dagen geen enkel probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Nee we wachten tot HiDiHo een fatsoenlijke streampagina heeft gemaakt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk via spixtv nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Voor evenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hierzo
een druk op de refresh-knop zou moeten helpen
Sharon heeft ook zo'n shirt aan, in het zwartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Roguee het volgende:
Dan heeft spixtv zeker de lage kwaliteit streams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk via spixtv nudie doet het prima die hole1988 haperde bij mij soms.
Een extra koeling op je laptop helpt misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor even![]()
Toch waren die ASF streams beter, mijn hele laptop wordt gigantisch traag na een tijdje
Jaa ik zag het! Gaat me leuke 'theorie'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sharon heeft ook zo'n shirt aan, in het zwart
Warmte valt nu mee, als ik in bed lig verbrand ik mijn been somsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een extra koeling op je laptop helpt misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |