Monique en Cynthia wisten het nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we nu elke keer weer dat verhaal te horen?O
Nog een keer of 12, zit ik net te berekenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we nu elke keer weer dat verhaal te horen?O
komt door haar nekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Roguee het volgende:
hhaha sorry hoor maar die Laura die rent echt als een struisvogel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een keer of 12, zit ik net te berekenen
moniquequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef RethXoth het volgende:
Wie is die dame in de blauwe bikini? (Moet nog namen oefenen)
Monique. Ze stond net ook gewoon topless in de slaapkamer, dus ze volgt Sofia een beetje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef RethXoth het volgende:
Wie is die dame in de blauwe bikini? (Moet nog namen oefenen)
Caps?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Monique. Ze stond net ook gewoon topless in de slaapkamer, dus ze volgt Sofia een beetje.
Gerard denkt sowieso te veelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard denkt ook dat hij een top sporter is, maar hij bakt er niks van
Wees gerust... hij kan er helemaal niets van.quote:
Ja daarom juistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Wees gerust... hij kan er helemaal niets van.
Hj is er gewoon zelfs te slecht in om lawaai te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja daarom juist
Muziek moet mooi zijn en met gevoel gespeeld worden enzo.
Ja en dan kan je het zelfs bij de jostiband vergeten .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Hj is er gewoon zelfs te slecht in om lawaai te maken
Voor Sharon kan ik het ook wel een clue zijn. Een anker om een storm te overleven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jaa ik zag het! Gaat me leuke 'theorie'
Het zou verboden moeten worden hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef catwaezle het volgende:
Ik snap nu ook dat die meiden goede figuurtjes hebben. Al dat sporten, damn
Ik word al moe als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden he
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
Laura is wel het lievelingetje van de regie he?
Ze is niet lelijk... verre vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.
k word er persoonlijk ook niet vrolijk van, als er nou ook nog wat leuks uit kwam maar nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar word je niet vrolijk van. Die paardenkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |