SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de charmes werken in ieder geval nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij wel, ik mail je vanavond
Gaan we samen in sym zn koffer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PUFFINS!!!!!!![]()
Wie gaat er mee op reis? Op zoek naar Puffins
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Telefoon?
Of het nummer van mijn huis in mijn straat?
Naaktfoto's van GF voor z'n nieuwe barquote:
Ik denk niet dat dat pastquote:
Waarom zouden we dat willen zien?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naaktfoto's van GF voor z'n nieuwe bar
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat pastJij bent zo breed
Taartquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naaktfoto's van GF voor z'n nieuwe bar
Ah, het werd geschopt gisteren, dus ik moest meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee nog niet, en mijn hooffd werkt ook niet helemaal lekker mee...
ik kom niet uit het ooooooooooooooooooooooooosten hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
looooooooooooooooooooooooooooooooooovly
jij was fan van Amsterdam toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom niet uit het ooooooooooooooooooooooooosten hoor
Fan van Amsterdam is een groot woord...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij was fan van Amsterdam toch?
heylekker wijf
Ja het moet wel weer de lucht in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, het werd geschopt gisteren, dus ik moest meteen aan jou denken.
Misschien moet ik hem zelf even doen anders om het topic weer op gang te helpen.
quote:
kom op dan met die foto's, je batterijen zijn wel vol nuquote:
ik ben niet in de zaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom op dan met die foto's, je batterijen zijn wel vol nu
hoiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
Even douchen enzo, en dan lekker uitwaaien![]()
je fone is stuk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
eerst douchen en dan uitwaaienquote:
Oh! Mijn FOHN!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst douchen en dan uitwaaien(haar drogen in de wind)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh! Mijn FOHN!
Ja, is tactiek
ik dacht dat je me wilde bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, fohn, ik vond het al gek staan
föhnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht dat je me wilde bellen![]()
maar ik kon de stipjes op de o niet vinden, die moeten er ook nog bij![]()
tot straks een keertje![]()
Lekker naar het strandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
Die zijn alweer leegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom op dan met die foto's, je batterijen zijn wel vol nu
Tof, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow Mart, ik heb al wel een idee voor het TTK topic
Oh okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de voltooide verherbouwing van de batsclub
19 cm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebruikt in een ander speeltje zeker.
Hai mopquote:
Ik was ook braaf aan het werk net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop
Ik heb gewoon een uur niet gefokt...
Wel braaf college gevolgd...
ben je tevreden over het nieuws?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop
Ik heb gewoon een uur niet gefokt...
Wel braaf college gevolgd...
Wia was het?quote:
Ik heb geen flauw ideequote:
Jazeker. Ik ben vandaag een heel tevreden man.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je tevreden over het nieuws?
heb niet het idee dat iemand bij mij op werk het vandaag serieus neemt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
MAar serieuze zaken nuWerken
oke ik denk niet dat er veel meer uit mijn handen komt vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben vandaag een heel tevreden man.![]()
Handoffen? Dat doe ik iedere avond voor het slapen gaan. Nou ja, bijna iedere avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
gf, potentiele klanten voor je hier![]()
mailtje:
Prioriteit zal hierbij liggen op incident solving. Hier rusten immers contractuele service levels op (met evt. penalties).
We zullen in de praktijk ook moeten swingen en handoffen indien een incident overdue dreigen
![]()
shake it baby
TMI!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handoffen? Dat doe ik iedere avond voor het slapen gaan. Nou ja, bijna iedere avond.
You did well alreadyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik denk niet dat er veel meer uit mijn handen komt vandaag.
Smakelijkquote:
Nou ehm, lieve Fles, ik ben geen jongetje he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, je doet het zelf net zo hard
mja mijn hoofd loopt over, mijn laptop valt bijna van ellende uit elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
You did well already.
Lekker andere dingetjes doen dus nu
*knuf*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja mijn hoofd loopt over, mijn laptop valt bijna van ellende uit elkaar
Nah ik denk het niet... mijn kop zit gewoon volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuf*
Als ik iets voor je kan betekenen, moet je het zeggen he...
Oh dan mag het ineens wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ehm, lieve Fles, ik ben geen jongetje he?Dus da's toch anders
![]()
quote:
Nee, maar dat werkt toch andersquote:
Ja, jij welquote:
Oh, dat kan ,ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt toch anders* Marijkezwolle refereert aan de handoff opmerking
Jeujquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welIk heb er ook nog een "boze" klant bij
Mijn dag wordt steeds beter
Moejje es doen, is leuk joh!quote:
Slaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welIk heb er ook nog een "boze" klant bij
Mijn dag wordt steeds beter
Boze klant was alleen boos tegen collegaquote:
Whehehehehehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boze klant was alleen boos tegen collegaTegen mij poeslief
![]()
Handig, een klant die afhankelijk is van mij
Dat geloof ik niet, want weekend begint ergens morgenmiddag pasquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want weekend begint ergens zondagmiddag pas...
27 uur en 55 minuten voor jou dan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want weekend begint ergens morgenmiddag pas...
Dat ligt er maar aan, hoe lang werk duurt. Kan om 14.00 klaar zijn, kan ook 18.00 worden....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
27 uur en 55 minuten voor jou dan!
Hmm. Ik zal er eens op letten vannett weekeindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje es doen, is leuk joh!
het is hem maar geraden ook...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boze klant was alleen boos tegen collegaTegen mij poeslief
![]()
Handig, een klant die afhankelijk is van mij
Want anders:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is hem maar geraden ook...
* MPG knuffelt je warmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kachel op 21 gezet... niet warm te brandenKippekuppesoeppie erbij
ja hier op kantoor ben ik al een uur de laatste geloof ikquote:
Jaquote:
De rest allemaal gevlucht voor de iPads?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier op kantoor ben ik al een uur de laatste geloof iken mijn taxi komt om half drie pas
Nee, ik ben even lekker bezig met werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Heeft iedereen ineens een leven ofzo gedownload?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan ineens bijna tegelijk posten.
oh nog ff volhouwuh dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier op kantoor ben ik al een uur de laatste geloof iken mijn taxi komt om half drie pas
Werk? Lekker? In één zin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben even lekker bezig met werk.
TMIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker slaat op bezig zijn, niet op het werk.
ik denk hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
De rest allemaal gevlucht voor de iPads?
Laat me raden, er moet functionaliteit gerealiseerd worden die fundamenteel onm,ogelijk is met hardware die alleen gemaakt is om mooi te wezen en pootjes te gevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk het![]()
onding![]()
die aap die dat ding besteld heeft, heeft aan zijn moeder op een kladje uitgelegd wat de bedoeling ongeveer is, en dat kladje ingescand en naar IT gemaild "Kijk dit moet het worden, regel dat."![]()
Hij kan zich beter eens druk maken om zijn regeringsformatie
iPad, dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
hardware die alleen gemaakt is om mooi te wezen en pootjes te geven...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iPad, dat zeg ik![]()
Wat voor functionaliteit er gerealiseerd moet worden? Moet ik zijn moeder even bellen, misschien kan die wel die kraaiepoten lezen
Tally-ho!quote:
Huis opruimen en schoon maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Heeft iedereen ineens een leven ofzo gedownload?
Ik heb werk gehad wat ik echt tof vond. Dan ga je echt fluitend naar je werk hoor.quote:
quote:Het Nederlands Forensisch Instituut is een onderzoek naar de rolstoel begonnen, meldt De Telegraaf, evenals de brandweer. De zonen van de Amsterdamse overwegen de fabrikant van de rolstoel aan te klagen, schrijft de krant. Rolstoelen van dezelfde producent zouden in Terneuzen en Huizen ook al spontaan vlam hebben gevat.
Jaja, ik zag je welquote:
I'll just send the dogquote:
Het lijkt wel een nieuwe ragequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
Mart!
Rolstoelbrand werd bejaarde vrouw fataal :
[..]
Die hond meurt vast net zo hard uit zijn muilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Stu dan maar wel eerst zijn tanden poetst voordat hij met de hond aan de slag gaat.
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Stu dan maar wel eerst zijn tanden poetst voordat hij met de hond aan de slag gaat.
* MissMSX schuift een kop koffie van de CC voor DaMart's neusquote:
Oooohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat helemaal niet lekker vind.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX schuift een kop koffie van de CC voor DaMart's neus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat helemaal niet lekker vind.
KOFFIETIJDquote:
Kopje thee dan maar voor meneerquote:
Omdat Mart toch geen koffie lust, drink ik het wel opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX schuift een kop koffie van de CC voor DaMart's neus
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat heel erg lekker vind.
Wat stomquote:
Ik knip met mijn vingers en het wordt gebracht hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat Mart toch geen koffie lust, drink ik het wel op![]()
...
Lief van je dat je ons koffie brengt![]()
Ssssstttttquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
nog niet vol![]()
ik zoeken naar het nieuwe toipc
Wokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
nog niet vol![]()
Mariquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna weekend, nog een uur te gaan![]()
Machientje?quote:
Waar ben jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:59 schreef MissMSX het volgende:
Bugger!
Er zat net een smakelijke man naast me, maar die is ingeruild voor een engerd tegenover me
Coffee Company in Den Haagquote:
wokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
nog niet vol![]()
Barretjequote:
1 2 | %generate random integer number r in the closed interval [a,b]% r = round(a+(b-a).*rand(1)) |
stuartquote:
Is fijn werken hierquote:
lieverd.. ik krijg zo'n slagerij display.. en ipv nummer voor nummer wil ik op dat display verschillende nummers door elkaar laten verschijnen.. en dat display moet ik al meezeulen.. dan wil ik niet ooook nog een laptop mee moeten zeulenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Barretje![]()
![]()
Machientjes....
Wat was dat vanmorgen nou met die randomnumbergenerator? Want in prioncipe volstaat een laptop met matlab oid he...
[ code verwijderd ]
werken ?? Jij??quote:
giertjequote:
Dan is het:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lieverd.. ik krijg zo'n slagerij display.. en ipv nummer voor nummer wil ik op dat display verschillende nummers door elkaar laten verschijnen.. en dat display moet ik al meezeulen.. dan wil ik niet ooook nog een laptop mee moeten zeulen
juist.. dat bakken .. DAT kan ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het:
1) Hopen dat dat display extern aan te sturen is
2) Hopen dat de gewenste stuursignalen ergens gedocumenteerd staan
3) Een koud kunstje om een schakelingetje te bakken dat random nummers genereert en naar dat ding stuurt
quote:
Dat bakken is niet zo'n probleem, als ik weet wat ik uit moet sturenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juist.. dat bakken .. DAT kan ik niet
Kijk eens omlaag.quote:
te laat, opeens gaat het hardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssssttttt![]()
Geen slapende spamkonijnen wakker maken...
bewijsquote:
en foto' postenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk de nieuwe palen gaan zetten op de parking
paaldansen op de parking?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
mja das waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou volgens mij hebben jullie die wel gezien hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
paaldansen op de parking?
is dat niet een beetje koud nu
quote:
Palen op de parking? Bij jou mag het toch ook gewoon binnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
Waar zit jij?quote:
zijn palen om te voorkomen dat de parking gebruikt wordt door niet klantenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Palen op de parking? Bij jou mag het toch ook gewoon binnen?
In jouw geval heb ik daar een hele vreemde MI bijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
Muziekje erbij, mensen om me heen. Kan beter werken dat thuis in de stilte waar de afwas nog aanlokkelijker lijkt dan werkenquote:
jij waarschijnlijk niet alleenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw geval heb ik daar een hele vreemde MI bij
Ik ben de enige die het durft toe te geven dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij waarschijnlijk niet alleen
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij waarschijnlijk niet alleen
eigenlijk welquote:
kennelijk welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het durft toe te geven dan?
Over 2 uur eindelijk naar huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken alweer een weekend naar NL
niet op de parkingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn toch genoeg palen bij jou in het weekend
naar een van mijn aller beste vriendinnen heb haar 2 weken terug bij toeval gezien in utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet je in die lelykestad?
GF, op de parkeerplaats!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
Wie wat wordt er gepaald dit weekend?
zie post boven jequote:
uhuh heb er ook wel zin inquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh heb er ook wel zin in
ook eens effe weg hier uit huis
* Barretje80 nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn weekend Wokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
![]()
prettig weekend![]()
[ afbeelding ]
Bij GF op de parking. Waarom is me een raadsel, want binnen lijkt me comfortabeler. Alhoewel.. Op een parkeerplaats is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
![]()
prettig weekend![]()
[ afbeelding ]
Gezellig alvast veel plezierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
naar een van mijn aller beste vriendinnen heb haar 2 weken terug bij toeval gezien in utrecht
en nu ga ik naar der toe heb haar al dik 1 jaar niet meer gezien
jeujquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
WAAROM ??
WAAROM??
waarom komt m'n baas altijd op vrijdag middag met klusjes die ECHT vandaag af moeten
Woah Stuquote:
Daar kan ik nog wel een oplossing voor bedenkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[me=Barretje80] niet
[/me]ligt nog steeds teveel in de lappenmand
van GF z'n Barretjequote:
Ja, weekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah Stu![]()
Lekker vroeg vandaag
als barman daar nou eens mee akkoord zou gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel een oplossing voor bedenken...
stuquote:
jij ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig alvast veel plezier
Fijn weekend wok:*
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als barman daar nou eens mee akkoord zou gaan
maar een bijman zit er niet in
jij ook fijn weekend liefjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj![]()
fijn weekend wokkeltje![]()
heb je mijn nummer niet meer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[me=Barretje80] niet
[/me]ligt nog steeds teveel in de lappenmand
Je bent m'n type nietquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
"Hoi. Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
WAAROM ??
WAAROM??
waarom komt m'n baas altijd op vrijdag middag met klusjes die ECHT vandaag af moeten
zelf opgelost Nijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
Er waren even wat technische problemen, maar ik ben er weer
PGRquote:
Kindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik wil een robot die zonder er naar om te hoeven kijken mijn huis schoon maakt.
Alleen zeep en water bijvullen en af en toe opladen.
Dat zou handig zijn
Mja, TNT heeft nog niet gebeld...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
PGR![]()
Jeej jij ook bijna weekend
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, TNT heeft nog niet gebeld...
zo werkt dat hier helaas nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hoi. Nee
dit en dat en dat en dat en dat moesten gisteren al af en daarvan heb ik gezegd dat het misschien vandaag nog zou lukken. Doei. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |