naar een van mijn aller beste vriendinnen heb haar 2 weken terug bij toeval gezien in utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet je in die lelykestad?
GF, op de parkeerplaats!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
Wie wat wordt er gepaald dit weekend?
zie post boven jequote:
uhuh heb er ook wel zin inquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh heb er ook wel zin in
ook eens effe weg hier uit huis
* Barretje80 nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn weekend Wokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
![]()
prettig weekend![]()
[ afbeelding ]
Bij GF op de parking. Waarom is me een raadsel, want binnen lijkt me comfortabeler. Alhoewel.. Op een parkeerplaats is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
![]()
prettig weekend![]()
[ afbeelding ]
Gezellig alvast veel plezierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
naar een van mijn aller beste vriendinnen heb haar 2 weken terug bij toeval gezien in utrecht
en nu ga ik naar der toe heb haar al dik 1 jaar niet meer gezien
jeujquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
WAAROM ??
WAAROM??
waarom komt m'n baas altijd op vrijdag middag met klusjes die ECHT vandaag af moeten
Woah Stuquote:
Daar kan ik nog wel een oplossing voor bedenkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[me=Barretje80] niet
[/me]ligt nog steeds teveel in de lappenmand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |