ja hier op kantoor ben ik al een uur de laatste geloof ikquote:
Jaquote:
De rest allemaal gevlucht voor de iPads?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier op kantoor ben ik al een uur de laatste geloof iken mijn taxi komt om half drie pas
Nee, ik ben even lekker bezig met werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Heeft iedereen ineens een leven ofzo gedownload?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan ineens bijna tegelijk posten.
oh nog ff volhouwuh dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier op kantoor ben ik al een uur de laatste geloof iken mijn taxi komt om half drie pas
Werk? Lekker? In één zin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben even lekker bezig met werk.
TMIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker slaat op bezig zijn, niet op het werk.
ik denk hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
De rest allemaal gevlucht voor de iPads?
Laat me raden, er moet functionaliteit gerealiseerd worden die fundamenteel onm,ogelijk is met hardware die alleen gemaakt is om mooi te wezen en pootjes te gevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk het![]()
onding![]()
die aap die dat ding besteld heeft, heeft aan zijn moeder op een kladje uitgelegd wat de bedoeling ongeveer is, en dat kladje ingescand en naar IT gemaild "Kijk dit moet het worden, regel dat."![]()
Hij kan zich beter eens druk maken om zijn regeringsformatie
iPad, dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
hardware die alleen gemaakt is om mooi te wezen en pootjes te geven...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iPad, dat zeg ik![]()
Wat voor functionaliteit er gerealiseerd moet worden? Moet ik zijn moeder even bellen, misschien kan die wel die kraaiepoten lezen
Tally-ho!quote:
Huis opruimen en schoon maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja!
Heeft iedereen ineens een leven ofzo gedownload?
Ik heb werk gehad wat ik echt tof vond. Dan ga je echt fluitend naar je werk hoor.quote:
quote:Het Nederlands Forensisch Instituut is een onderzoek naar de rolstoel begonnen, meldt De Telegraaf, evenals de brandweer. De zonen van de Amsterdamse overwegen de fabrikant van de rolstoel aan te klagen, schrijft de krant. Rolstoelen van dezelfde producent zouden in Terneuzen en Huizen ook al spontaan vlam hebben gevat.
Jaja, ik zag je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |