Die zijn alweer leegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom op dan met die foto's, je batterijen zijn wel vol nu
Tof, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow Mart, ik heb al wel een idee voor het TTK topic
Oh okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de voltooide verherbouwing van de batsclub
19 cm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebruikt in een ander speeltje zeker.
Hai mopquote:
Ik was ook braaf aan het werk net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop
Ik heb gewoon een uur niet gefokt...
Wel braaf college gevolgd...
ben je tevreden over het nieuws?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop
Ik heb gewoon een uur niet gefokt...
Wel braaf college gevolgd...
Wia was het?quote:
Ik heb geen flauw ideequote:
Jazeker. Ik ben vandaag een heel tevreden man.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je tevreden over het nieuws?
heb niet het idee dat iemand bij mij op werk het vandaag serieus neemt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
MAar serieuze zaken nuWerken
oke ik denk niet dat er veel meer uit mijn handen komt vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben vandaag een heel tevreden man.![]()
Handoffen? Dat doe ik iedere avond voor het slapen gaan. Nou ja, bijna iedere avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
gf, potentiele klanten voor je hier![]()
mailtje:
Prioriteit zal hierbij liggen op incident solving. Hier rusten immers contractuele service levels op (met evt. penalties).
We zullen in de praktijk ook moeten swingen en handoffen indien een incident overdue dreigen
![]()
shake it baby
TMI!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handoffen? Dat doe ik iedere avond voor het slapen gaan. Nou ja, bijna iedere avond.
You did well alreadyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik denk niet dat er veel meer uit mijn handen komt vandaag.
Smakelijkquote:
Nou ehm, lieve Fles, ik ben geen jongetje he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, je doet het zelf net zo hard
mja mijn hoofd loopt over, mijn laptop valt bijna van ellende uit elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
You did well already.
Lekker andere dingetjes doen dus nu
*knuf*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja mijn hoofd loopt over, mijn laptop valt bijna van ellende uit elkaar
Nah ik denk het niet... mijn kop zit gewoon volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuf*
Als ik iets voor je kan betekenen, moet je het zeggen he...
Oh dan mag het ineens wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ehm, lieve Fles, ik ben geen jongetje he?Dus da's toch anders
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |