JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:57 schreef Kally het volgende:
Wat een lief topic
Goedemorgen, bijna weekend
hedihooooquote:
wegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 1 uur en 3 kwartier werken, dan ff snel langs school, wegen, en naar huis
spannendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 1 uur en 3 kwartier werken, dan ff snel langs school, wegen, en naar huis
Morgen Ikea, verder ontspannenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
ga je wat leuks doen? Of gewoon ff ontspannen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef iBenny het volgende:
okidoki, done.
Ik heb 2 dagen niet gespeeld
Zit het dicht bij elkaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in de bus... Snel naar school iets inleveren, over n uur afspraak met gewichtsconsulente.. Hoop dat k t rEd... Grrhmmmm
nee, nu op cs, schoiol, maar das 1 minuut ofzo.. Dan weer terug naar cs, en vanaf daar naar andere plek.. Bus rijdt nu.. En rijden tussen beide veel bussen, moet te doen zijn!quote:
Bank hangen doe ik al, en ik ga ff wat eten want ik heb trek ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dan ff lekker een tukkie of op de bank hangen
Verstandigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Bank hangen doe ik al, en ik ga ff wat eten want ik heb trek ook
Dan misschien een tukkie
Soms best wel jaquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
OMFG!! Ik ben uitgestapt, snel school binnen dat ding in dr postvak, binnen 30 seconden weer buiten, en toen kwam dezelfde bus als waar ik uitstapte weer om richting cs te gaan.. Speedy gonzalez!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
OMFG!! Ik ben uitgestapt, snel school binnen dat ding in dr postvak, binnen 30 seconden weer buiten, en toen kwam dezelfde bus als waar ik uitstapte weer om richting cs te gaan.. Speedy gonzalez!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu op cs, over 7 minuten volgende bus, ben ik op tijd daar!!!!
Stewiequote:
Ligsequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga echt even liggen, ik ben echt zwaar moe, lijkt wel of ik vannacht gefeest heb
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Er stond net een meisje met een broodje filet american naast me.. She's gotta die!
Schop der, uit mijn naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Er stond net een meisje met een broodje filet american naast me.. She's gotta die!
Ja, trap d'er in d'er buikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Schop der, uit mijn naam
Tot straks
Stugedoewiequote:
Kreeeezieiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeequote:
Hoe is het dikkertje dap ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kreeeezieiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee![]()
Wel okay. Het is weekend gelukkig. En met jouquote:
Bijna weekend, gaat wel goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay. Het is weekend gelukkig. En met jou
Klopt, ben wat minder online dan voorheenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bijna weekend, gaat wel goedlang niet gezien
Laterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben druk bezig... alles te gelijk aan het doen
Wassen, opvouwen, SST kijken, fokken, eten, drinken.... klussen
Tot later
4 nog maar.quote:
Heb er wel zin inquote:
Heb je al gewogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Aahh... Wat slecht nieuwe pand waar gewichtsconsulente zit, zit naast een friettent.. Lastig als je op de bus wacht!! Maar heb het overleefd! Zo een shake!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef JJH het volgende:
Pat, schoppen en het broodje filet aan mij geven!
Goedemiddag trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Held! Straks zijn er over 4 weken alleen nog maar mensen die ik in eerste instantie niet herken!
Werktk niet altijd even snel als je tussen tabs wisseltquote:
Gewoon kijken naar de || of ! vooraan in de titel van de tabsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werktk niet altijd even snel als je tussen tabs wisselt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar de || of ! vooraan in de titel van de tabs
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar de || of ! vooraan in de titel van de tabs
Met ! zijn er nieuwe berichten en met || staat auto-update op pauze omdat er zoveel seconden/minuut niks is veranderdquote:
Het verschil is mij ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat zeggen die tekens voor een tt dan?
Ahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met ! zijn er nieuwe berichten en met || staat auto-update op pauze omdat er zoveel seconden/minuut niks is veranderd
Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met ! zijn er nieuwe berichten en met || staat auto-update op pauze omdat er zoveel seconden/minuut niks is veranderd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik nog 10 kg afval ofzo voor de meet
Jij neemt het cambridgedieet echt niet serieus hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga dat weekend gewoon mee eten, maar normaal, en niet extreeem.. Ik bedoel, kally is er, ik moet wijn drinken :p
Zo leer je elke dag nog wel iets.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
! is trouwens alleen bij topics en niet bij MyAT en/of New Topics
Wowquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
8.9 kg voor de meet, vind ik een mooi doel.. Dan ben ik precies 20 kg kwijt!
Als je in London bent dus welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit met de meet in mijn afbouwweek
Dus ik mag ook niet alles eten
zeur eens niet zo joh, jezus..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij neemt het cambridgedieet echt niet serieus he
Maar wel drinken toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit met de meet in mijn afbouwweek
Dus ik mag ook niet alles eten
Ja maar ik kan niet echt te keer gaan met veel snoepen en eten...quote:
Komt die ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeur eens niet zo joh, jezus..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
En in mei ben ik helemaal klaar met mijn dieet
Maar wel aan lekker eten tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet echt te keer gaan met veel snoepen en eten...
Erger nog, ik merk nu al dat ik er geen behoefte meer aan heb. Aan chocolade enzo
jullie hoeven je echt niet aan mij en miranda aan te passen hoor wmb!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel drinken toch?
En anders doen we gewoon lekker met jullie mee, gekookte kip en rijst ftw!
Ik vind het gewoon zonde van het geldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeur eens niet zo joh, jezus..
Nee ik zit in me afbouwweken, dat zijn dus belangrijke wekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel drinken toch?
En anders doen we gewoon lekker met jullie mee, gekookte kip en rijst ftw!
Bestaat dat dan in Londenquote:
MAar rijst is toch best wel goed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde van het geld
Je geeft 50 euro per week uit, en dan gewoon drinken en etenDat is toch zonde
Ik heb alleen in mijn eetweekenden wat genomen, en dan meestal nog met weinig koolhydraten
Alleen met de mini-meet bij Siepie heb ik wat genomen wat niet mocht
[..]
Nee ik zit in me afbouwweken, dat zijn dus belangrijke wekenDus ik ga niet drinken
![]()
En rijst mag ik dan nog niet
Ja, bestaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bestaat dat dan in Londen
Ik ging 2 jaar geleden uit eten daar, kreeg er nog geen eens groente bij
Kip was wel lekker
Dit dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jullie hoeven je echt niet aan mij en miranda aan te passen hoor wmb!
In de tweede week mag ik aardappels toevoegen en in de derde week pasta en rijstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
MAar rijst is toch best wel goed?
Ik snap er niets van.
Kook ik een eitje voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
En wat we altijd wel mogen is kip!!! Of een eitje
Zie je wel, ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de tweede week mag ik aardappels toevoegen en in de derde week pasta en rijst
Ow dan mag Stuart dat laten zienquote:
zacht gekookt eitje???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Kook ik een eitje voor je.
[..]
Zie je wel, ik snap er niets van.
A, het is mijn geldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde van het geld
Je geeft 50 euro per week uit, en dan gewoon drinken en etenDat is toch zonde
Ik heb alleen in mijn eetweekenden wat genomen, en dan meestal nog met weinig koolhydraten
Alleen met de mini-meet bij Siepie heb ik wat genomen wat niet mocht
[..]
Nee ik zit in me afbouwweken, dat zijn dus belangrijke wekenDus ik ga niet drinken
![]()
En rijst mag ik dan nog niet
Mij wel, kleine drie minuutjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zacht gekookt eitje???
Mij lukt dat namelijk niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
A, het is mijn geld
B, je weet niet eens wat ik eet, en hoeveel.. Jij doet net of wat ik normaal at, ook eet, plus die shakes![]()
C, je bent mn moeder niet
D, volgens mij was jij degene die behoorlijk dronken was, niet ik!
Je moet ook wel naar de goede restaurants gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bestaat dat dan in Londen
Ik ging 2 jaar geleden uit eten daar, kreeg er nog geen eens groente bij
Kip was wel lekker
Ja en dan betaal je zeker 35 euro voor een maaltijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet ook wel naar de goede restaurants gaan natuurlijk
Waarom komen Gordon Ramsey, Jamie Oliver en Ainsley Harriot eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan mag Stuart dat laten zien![]()
Ik heb 1 keer in het hotel gegeten, 1 keer bij Aberdeen Steakhouse en 1 keer bij de mac
Nee hoor, voor 15 tot 20 euro kun je prima etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan betaal je zeker 35 euro voor een maaltijd
Je hebt het wel tegen Miranda hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom komen Gordon Ramsey, Jamie Oliver en Ainsley Harriot eigenlijk vandaan?
nou ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, voor 15 tot 20 euro kun je prima eten
Ik ben ook gek op vleesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen Miranda he
Ik lust heel weinigIk ben echt een vlees en kip meisje
wie is Ainsley Harriot?
Pas de probleme, maar ik zal even oefenen, want ik bak ze altijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook
En toch issie altijd halfzacht
En dat is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef Stuart het volgende:
Ik vind Wagamama al lekker eten trouwens
Okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Pas de probleme, maar ik zal even oefenen, want ik bak ze altijd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal vast lekker zijn, derde result op google.
Biefstukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en dan ook nog vlees zonder vetrandjes en doorgebakken
Rood vlees hou ik niet van
Noodles, stir-fry, rijst, kip. Dat soort eten. Lekkerquote:
Die afbeeldingen hadden ze vroeger ook in hun restaurantsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal vast lekker zijn, derde result op google.
Ownee dat is niks voor mij....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noodles, stir-fry, rijst, kip. Dat soort eten. Lekker
ik eet wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef JJH het volgende:
En nog even over dat wij ons aanpassen, ik vind het gewoon lullig als wij bij de snackbar eten halen en jullie zitten daar aan een shakeje te slurpen. Dat doen we (ik) dus niet.
Hmmmmmzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ownee dat is niks voor mij....
Maar ik ben wel iemand die alles proeft
Dat is echt zonde van de biefstukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik lekker, maar dan wel doorgebakken
Ik ben echt een muts met eten
quote:
Dat is jammer. Daar worden ze over het algemeen zo schoenzolerig van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik lekker, maar dan wel doorgebakken
Ik ben echt een muts met eten
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat is jammer. Daar worden ze over het algemeen zo schoenzolerig van.
Ik zit in me afbouw week, dus ik mag wel etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef JJH het volgende:
En nog even over dat wij ons aanpassen, ik vind het gewoon lullig als wij bij de snackbar eten halen en jullie zitten daar aan een shakeje te slurpen. Dat doen we (ik) dus niet.
Ik wil ook hete kipquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit in me afbouw week, dus ik mag wel eten
Alleen geen patat enzo. Maar daar geef ik ook niet om. En ik geloof dat Siepie hete kip wilde makenDus dat gaat er altijd in bij mij
![]()
Ik zit alleen 's ochtends en 's middags aan de shakes
Chicken chilli men bij Wagamamaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hou wel weer heel erg van pittig
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef JJH het volgende:
Hete kip.
Wel met rijst en een biertje, anders is het te heet.
stir-fried chicken or prawns, courgettes, red onions, peppers, mushrooms and mangetout in a spicy chilli men sauce, served on soba noodlesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.wagamama.com/food/item/chilli+men+chicken+%7C+ebi/3060
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stir-fried chicken or prawns, courgettes, red onions, peppers, mushrooms and mangetout in a spicy chilli men sauce, served on soba noodles
Doorgestreepte lust ik nietEn wat is mangetout
Mushrooms laat ik ook altijd achterwege.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stir-fried chicken or prawns, courgettes, red onions, peppers, mushrooms and mangetout in a spicy chilli men sauce, served on soba noodles
Doorgestreepte lust ik nietEn wat is mangetout
Bonen lust ik wel, maar meestal geprakt met aardappelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mushrooms laat ik ook altijd achterwege.
Groene bonen iets, dit dus:
[ afbeelding ]
Je lust geen noodles
Is lekker in een stir-fry. Niet koken of stomen want dan wordt het slappe zooiquote:
Ja, zeker moeilijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bonen lust ik wel, maar meestal geprakt met aardappelen
Ik lust geen noodles
Ik ben echt een moeilijke eter he
Die laatste 2 hoeven van mij ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik alles eet, en heel erg veel lekker vind. Alleen tuinbonen niet, en spruitjes.
Stir-fry is roerbakken toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is lekker in een stir-fry. Niet koken of stomen want dan wordt het slappe zooi
Spruitjes vind ik dan wel weer lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik alles eet, en heel erg veel lekker vind. Alleen tuinbonen niet, en spruitjes.
Gek kind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spruitjes vind ik dan wel weer lekker
Ja, olie in een wok, uitjes, kip of ander vlees, groente erbij, saus, noodles, meer saus en klaarquote:
Dat is de reden ook dat ik in korte tijd zoveel was aangekomen. Ik at niet gevarieerdquote:
Ik hou wel van sla. Als ik bij de Mc eet (doe ik zo goed als nooit) vind ik daar de salades wel lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de reden ook dat ik in korte tijd zoveel was aangekomen. Ik at niet gevarieerd
Nu moet ik veel dingen weer leren etenEn ik moet zeggen, ik luste nooit sla, maar dat lust ik nou ook. Ik ga de goede kant op
Ja ik weet hetquote:
Ik vind de wrap met kip, sla, uitjes en mosterd honing saus erg lekker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou wel van sla. Als ik bij de Mc eet (doe ik zo goed als nooit) vind ik daar de salades wel lekker
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, olie in een wok, uitjes, kip of ander vlees, groente erbij, saus, noodles, meer saus en klaar
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het
En weet je wat gek is
Ik vind alles lekker ruiken
Siepie had lekkere wraps gemaakt dat weekend, en dat rook zoooooo lekker. Alleen ik lust dat dan weer niet
quote:
Aha. Je zou beter meisje kunnen zeggen want je lijkt me een zeurpiet aan tafelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind de wrap met kip, sla, uitjes en mosterd honing saus erg lekker.
Dat had ik vroeger ook nooit gegeten. Maar dat lust ik nu wel
Maar ik ben meer van de aardappeltjes, groente en vlees. Een echte hollandse meid
Lekker makkelijk, snel en goed van smaakquote:
Ook daar kun je gevarieerd mee eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind de wrap met kip, sla, uitjes en mosterd honing saus erg lekker.
Dat had ik vroeger ook nooit gegeten. Maar dat lust ik nu wel
Maar ik ben meer van de aardappeltjes, groente en vlees. Een echte hollandse meid
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, snel en goed van smaak
Oooh, en gezond
Helemaal goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Want veel groente, doe het thuis ook regelmatig.
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Je zou beter meisje kunnen zeggen want je lijkt me een zeurpiet aan tafel![]()
Ik lust wel pasta ja, maar ook dat luste ik vroeger ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook daar kun je gevarieerd mee eten.
En noodles net lekker vinden? Lust je wel pasta?
Noem eens 5 soorten groenten op die je lekker vindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik ben wel meer gaan lusten.
Ik vond hamburgers vroeger altijd vies
Noodles is in de basis toch niet zo heel veel anders dan pasta? Allebei deegwaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lust wel pasta ja, maar ook dat luste ik vroeger ook niet
1. Andijviequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem eens 5 soorten groenten op die je lekker vind
bami lust ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Noodles is in de basis toch niet zo heel veel anders dan pasta? Allebei deegwaren.
Ik vind noodles wel lekker, of bami net zoiets.
Niet slechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1. Andijvie
2. Bloemkool
3. Spinazie ala creme
4. Boontjes
5. Snijbonen
6. doperwten
7. bruine bonen
Ow en dan alleen gekookt en geprakt door een aardappelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1. Andijvie
2. Bloemkool
3. Spinazie ala creme
4. Boontjes
5. Snijbonen
6. doperwten
7. bruine bonen
Je prakt al je etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en dan alleen gekookt en geprakt door een aardappel
Geen worteltjes dus? Paprika? Pak Choi? Broccoli?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed he
Zijn wel de enige 7
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je prakt al je eten
Tafelmanieren![]()
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen worteltjes dus? Paprika? Pak Choi? Broccoli?
Frikandel met appelmoes voor c_a dusquote:
Ik lust geen appelmoesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frikandel met appelmoes voor c_a dus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
Thuis. Ik kan nu huiswerk gaan maken of chagrijnig op de bank gaan liggen. Ik denk dat het dat tweede gaat worden.
Hoiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
Thuis. Ik kan nu huiswerk gaan maken of chagrijnig op de bank gaan liggen. Ik denk dat het dat tweede gaat worden.
Pak Choiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen worteltjes dus? Paprika? Pak Choi? Broccoli?
Of, nummer 3, je laat je opvrolijken door SuperStuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
Hete kipquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten JJH en ik gaan koken, wat jullie mogen en dan maak ik er voor ons eventueel nog wat extra;'s bij
Ik ga koken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten JJH en ik gaan koken, wat jullie mogen en dan maak ik er voor ons eventueel nog wat extra;'s bij
O meisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
Je lust geen appelmoesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lust geen appelmoes
Maar frikandel wel
Nee maar ik red me wel met het eten wat ik nu lust
Je assisteert mijquote:
Als het goed is zit ik in de tweede afbouwweek, dus dan mag ik gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Je assistreet mij
Hete kip kan ik sowieso maken, eventueel met gebakken aardappels en sla, das 1 avond
Okay. Verder helemaal niet moeilijk dusquote:
Noem nu eens 7 soorten fruit die je WEL lekker vindquote:
Nou eigenlijk... Je kunt me misschien wel opvrolijken!! Jij als Brit hebt Great Expectations zeker wel gelezen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of, nummer 3, je laat je opvrolijken door SuperStu![]()
Die maken hun eigen eten dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
En Miranda moet wel mee met boodschappen doen, anders stoppen we er allemaal dingen in die zei niet lekker vind.
Ik hoop wel dat er niet meer moeilijke eters zijn, want dan word het lastig om iedereen naar het zin te maken.
Nou, je kunt een basisgerecht maken voor c_a en daarna het 'echte' gerecht voor de mensen die iets makkelijker zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
En Miranda moet wel mee met boodschappen doen, anders stoppen we er allemaal dingen in die zei niet lekker vind.
Ik hoop wel dat er niet meer moeilijke eters zijn, want dan word het lastig om iedereen naar het zin te maken.
Echt als ik een appel eet, dan ga ik over me nekquote:
Ehm, nopequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... Je kunt me misschien wel opvrolijken!! Jij als Brit hebt Great Expectations zeker wel gelezen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je kunt een basisgerecht maken voor c_a en daarna het 'echte' gerecht voor de mensen die iets makkelijker zijn
Pssst, waarom kijk je de film niet en zoek je op internet het uitreksel nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... Je kunt me misschien wel opvrolijken!! Jij als Brit hebt Great Expectations zeker wel gelezen?
[..]
Noem nu eens 7 soorten fruit die je WEL lekker vind
Druiven, meloen, kersenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als ik een appel eet, dan ga ik over me nek
Ik ben meer van de peren, bananen, mango, aardbeien, etc.... maar appels
[..]
Nou, je kunt een basisgerecht maken voor c_a en daarna het 'echte' gerecht voor de mensen die iets makkelijker zijn
Aardbeienijs, citroenkwark, vruchtenhagel, appelstroop, sinaasappelsap, appelwangetjes, perziksnoepjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem nu eens 7 soorten fruit die je WEL lekker vind
Ahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Druiven, meloen, kersen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aardbeienijs, citroenkwark, vruchtenhagel, appelstroop, sinaasappelsap, appelwangetjes, perziksnoepjes.
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aardbeienijs, citroenkwark, vruchtenhagel, appelstroop, sinaasappelsap, appelwangetjes, perziksnoepjes.
Whehehehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Eens! Maar na dat wij klaar zijn, ze moeten niet in de weg gaan lopen!
Hebbe, hebbe, hebbequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van Dickens wel David Copperfield gelezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is dat niet erg heet?quote:
Omdat de lerares al meteen heeft gezegd dat ze echt niet achterlijk is en de film ook heeft gezien, en voor ze de toets maakt altijd uittreksels leest. En dus dingen gaat vragen die in de film anders zijn of niet in de samenvattingen staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Pssst, waarom kijk je de film niet en zoek je op internet het uitreksel niet
Ow bah, een slimme leraresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat de lerares al meteen heeft gezegd dat ze echt niet achterlijk is en de film ook heeft gezien, en voor ze de toets maakt altijd uittreksels leest. En dus dingen gaat vragen die in de film anders zijn of niet in de samenvattingen staan.
Maar GE lezen is nog wel overheen te komen, maar voor de rest word ik echt even hartstikke gek.
Typisch lerarengeintjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat de lerares al meteen heeft gezegd dat ze echt niet achterlijk is en de film ook heeft gezien, en voor ze de toets maakt altijd uittreksels leest. En dus dingen gaat vragen die in de film anders zijn of niet in de samenvattingen staan.
Maar GE lezen is nog wel overheen te komen, maar voor de rest word ik echt even hartstikke gek.
Je kan toch ook knoflook kip eten en dat frutje wat jij eet is zo klaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat ik al zei
Jullie moeten geen rekening met mij houden met het eten
Hete kip van Siepie eet ik wel. En voor de rest neem ik mijn eigen eten mee(repen van cambridge
)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, wel nat, ,maar daar hou ik van!
Jij zou het goed doen in de ruimtequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat ik al zei
Jullie moeten geen rekening met mij houden met het eten
Hete kip van Siepie eet ik wel mee. En voor de rest neem ik mijn eigen eten mee(repen van cambridge
)
Weet ik tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, wel nat, ,maar daar hou ik van!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in de ruimte
Ja maar 2 keer kip in een weekend is niet lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan toch ook knoflook kip eten en dat frutje wat jij eet is zo klaar
Ze is echt zo'n koekkoek, zo iemand die alles ziet en weet en doorheeft. *rilling*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow bah, een slimme lerares
Doe jij maar even rustig aan
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in de ruimte
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
beste vriendinnetje is trouwens gezat, ze ree te hard
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar 2 keer kip in een weekend is niet lekker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is echt zo'n koekkoek, zo iemand die alles ziet en weet en doorheeft. *rilling*
En ik ga vanmiddag lekker niks meer doen, en dan morgen heel hard werken. Maar eerst XFA vanavond.
Ik zie niet in waarom niet, het lijkt totaal niet op elkaar wat smaak aangaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar 2 keer kip in een weekend is niet lekker
Ik ooook! Er is echt niets lekkerder danquote:
Goed zo mop, soms moet je even ontspannenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is echt zo'n koekkoek, zo iemand die alles ziet en weet en doorheeft. *rilling*
En ik ga vanmiddag lekker niks meer doen, en dan morgen heel hard werken. Maar eerst XFA vanavond.
Ik ookquote:
Kan je anders niet poepen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee 2 dagen achter elkaar niet
Ik moet echt wel wisselen van eten
Nee hoor, dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Goan gullie nou wéér lope meeten meej zun alle?
Te droge kipfilet is wel altijd jammerlijk hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ooook! Er is echt niets lekkerder dankip
. En dan gewoon droog met kruiden, niks geen botjes of saus.
Ja dat weet ik wel, maar ik kan geen 2 dagen achter elkaar kip etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet, het lijkt totaal niet op elkaar wat smaak aangaat
Gelukkig is dat dankzij jouw brede assortiment geen enkel probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In maart toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kunt al zo verschrikkelijk varieren hoe je het klaarmaakt, en met de bijgerechten. Het is echt niet 2 dagen hetzelfde hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dankzij jouw brede assortiment geen enkel probleem
Ja jij kwam toch ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij bent het lekkerste kippentjen!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dankzij jouw brede assortiment geen enkel probleem
quote:
Feestquote:
Nee geen doperwtjes. Doe maar sla ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
Kip uit de oven.
Met zo'n lekker knapperig korstje en aardappelpuree en appelmoes en doperwtjes.
Joah, of hete kip van mij, of kipkluifjes of kip met ananas, of kip kip kip kip kipquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
Kip uit de oven.
Met zo'n lekker knapperig korstje en aardappelpuree en appelmoes en doperwtjes.
Sla vind ik ook lekkerder, in alle soorten en variaties, dat kan ik ook elke dag etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee geen doperwtjes. Doe maar sla ofzo.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. KIP!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Joah, of hete kip van mij, of kipkluifjes of kip met ananas, of kip kip kip kip kip
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. KIP!
Kipkluifjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Joah, of hete kip van mij, of kipkluifjes of kip met ananas, of kip kip kip kip kip
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. KIP!
Daar kun je ook zo belachelijk veel kanten mee op inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Sla vind ik ook lekkerder, in alle soorten en variaties, dat kan ik ook elke dag eten
Jij bent niet van de sla he? Doen we voor jou zo'n klein bonduelle blikje met wat jij lustquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kipkluifjes
Ow en ik kijk nu al uit naar je hete kip
Kippiequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
Ik eet het in de keuken, op het werk, in de auto, aan tafel en ja zelfs bij de buren of vrienden of in het restaurant. Kip is amazing![]()
Jaa, met sla kun je ook gewoon zo veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Sla vind ik ook lekkerder, in alle soorten en variaties, dat kan ik ook elke dag eten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
Ik eet het in de keuken, op het werk, in de auto, aan tafel en ja zelfs bij de buren of vrienden of in het restaurant. Kip is amazing![]()
Pannekoeken met fruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, met sla kun je ook gewoon zo veel.
Maar vanavond eten we pannekoeken!Hele dag rekening mee gehouden en dalijk ga ik los.
Ik lust soms slaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent niet van de sla he? Doen we voor jou zo'n klein bonduelle blikje met wat jij lust
[..]
Kippie
Mijn mama wil nooit pannekoeken bakken als ik er ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, met sla kun je ook gewoon zo veel.
Maar vanavond eten we pannekoeken!Hele dag rekening mee gehouden en dalijk ga ik los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |