JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:57 schreef Kally het volgende:
Wat een lief topic
Goedemorgen, bijna weekend
hedihooooquote:
wegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 1 uur en 3 kwartier werken, dan ff snel langs school, wegen, en naar huis
spannendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 1 uur en 3 kwartier werken, dan ff snel langs school, wegen, en naar huis
Morgen Ikea, verder ontspannenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
ga je wat leuks doen? Of gewoon ff ontspannen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef iBenny het volgende:
okidoki, done.
Ik heb 2 dagen niet gespeeld
Zit het dicht bij elkaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in de bus... Snel naar school iets inleveren, over n uur afspraak met gewichtsconsulente.. Hoop dat k t rEd... Grrhmmmm
nee, nu op cs, schoiol, maar das 1 minuut ofzo.. Dan weer terug naar cs, en vanaf daar naar andere plek.. Bus rijdt nu.. En rijden tussen beide veel bussen, moet te doen zijn!quote:
Bank hangen doe ik al, en ik ga ff wat eten want ik heb trek ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dan ff lekker een tukkie of op de bank hangen
Verstandigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Bank hangen doe ik al, en ik ga ff wat eten want ik heb trek ook
Dan misschien een tukkie
Soms best wel jaquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
OMFG!! Ik ben uitgestapt, snel school binnen dat ding in dr postvak, binnen 30 seconden weer buiten, en toen kwam dezelfde bus als waar ik uitstapte weer om richting cs te gaan.. Speedy gonzalez!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
OMFG!! Ik ben uitgestapt, snel school binnen dat ding in dr postvak, binnen 30 seconden weer buiten, en toen kwam dezelfde bus als waar ik uitstapte weer om richting cs te gaan.. Speedy gonzalez!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu op cs, over 7 minuten volgende bus, ben ik op tijd daar!!!!
Stewiequote:
Ligsequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga echt even liggen, ik ben echt zwaar moe, lijkt wel of ik vannacht gefeest heb
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Er stond net een meisje met een broodje filet american naast me.. She's gotta die!
Schop der, uit mijn naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Er stond net een meisje met een broodje filet american naast me.. She's gotta die!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |