Ben er even weg van kerstmuts, en de rest van Fok! Notte a tuttiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik durfde niet. Voor hetzelfde geld gaan er ineens users roepen dat ze als ouder ook gewoon trots zouden zijn als hun zoon met zo'n haarbandje binnen komt lopen.. Dan nog liever schandknaak!
Volgens mij is het een Haags accentquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow... ze klinkt een beetje alsof ze uit rotjeknor komt
Elke dag (?) zo'n tyfuseind naar LimburgOMG
daarom zitten er hier ramen in het toiletquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fleur.. die pijpte toch ook Jan Smit op het toilet of haal ik nu zaken door elkaar?
Daar heb ik nog mee gepolonaised!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
Aafke heeft iets weg van Fleur van Kus
Die hoor je gewoon niet te kennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
Aafke heeft iets weg van Fleur van Kus
Nee dat is Servio in haar rol als bingokoningin..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Beetje zoiets :
[ afbeelding ]
Wie niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fleur.. die pijpte toch ook Jan Smit op het toilet of haal ik nu zaken door elkaar?
Ben ik de enige die niet weet wat fleur van kus is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Gast, donder op, Fleur is zeker veel mooier!
Jawelles...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon niet te kennen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet weet wat fleur van kus is?
En ws de enige waar ze niets te vrezen van hoeft te hebben. Daarom dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Gert het volgende:
Sophia voelt zich wel echt veilig bij Servio hč.
Die komt trouwens ook wel over als een warm mens.
Guido kennende denkt ie waarschijnlijk dat het plastic handschoenen zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ben benieuwd wanneer die condooms worden gebruikt. ooit moeten ze op he?
Aafke is dan ook vroeger man geweest!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee, Fleur is leuk en Aafke is mij wat te mannelijk.
Doe mij die 2e van links maar!quote:
ligt die nou nog niet in d'r hutquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Cynthia is er ook bij komen zitten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aafke is dan ook vroeger man geweest!
Guido behoort ook tot veilige personen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
En ws de enige waar ze niets te vrezen van hoeft te hebben. Daarom dus.
Arme gast waaraan hij gaat vragen om doktertje te spelen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido kennende denkt ie waarschijnlijk dat het plastic handschoenen zijn.
Ik ook niet. We zijn waarschijnlijk de enigen.quote:
ze is al weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt die nou nog niet in d'r hut
Ze zijn qua kleur allemaal het zelfdequote:
Ik had ook kunnen zeggen 'sta op je kop en neem dan de 2de van links', maar hoe je het ook went of keert.. het komt op hetzelfde uitquote:
en ze gaat weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
komt ze weer hoor, met d'r hoge haargrens
Ja want jij bent vast perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
komt ze weer hoor, met d'r hoge haargrens
Volgens mij is het flink aangevuld met extensions/weave, ze gebruikte vd week een hondenborstel om het te borstelen.... zo zag het er tenminte uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar he.... van Joanna... Is dat echt?
Hebben die twee rechtse nu pruiken op of gewoon een slechte kapper.?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja want jij bent vast perfect
hoe dat ineens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is de blinde darm van het huis
Ja idd zielig, zij kan er niks aan doen dat ze de enige donkere is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
ze valt d'r buiten, cynthia. Heb je altijd wel in groepen, er is er altijd eentje die door de hele groep buitengesloten wordt, zielig eigenlijk wel
Denk het niet eigenlijk.. Ze heeft stukke minder jeuk aan d'r harses dan anderequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het flink aangevuld met extensions/weave, ze gebruikte vd week een hondenborstel om het te borstelen.... zo zag het er tenminte uit.
denk niet dat Jan Smit het met zijn eigen zusje heeft gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebben die twee rechtse nu pruiken op of gewoon een slechte kapper.?
En is die tweede van rechts niet de zus van Jantje Smit? Dinges Smit? of hoeheetut?
Die ken jij ook, deed mee aan zo'n talent show. Of twee zelfs geloof ik. Idiols en...nog een.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is wel volendam he!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk niet dat Jan Smit het met zijn eigen zusje heeft gedaan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een geldige reden om een hekel aan iemand te hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze haar zendertasje/hoesje niet wil dragen en daarom steeds dat apparaat uit haar tengels laat kletteren geloof ik.
Ja weet ik veul!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja. Wat RengDengDinges zegt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Het is wel volendam he!
Pas op wat je zegt..
Excuus negerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dan ook wel ehmm... een donkere tussen 14 blanken.
volgens mij komt het door haar reactie van gisteren, toen ze het geheim van sharon niet geraden hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij komt het niet door haar huidskleur hoor
omdat er alleen maar amoebes bij Endemol werken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
En waarom doen stream 1 en 2 het nou noooooog niet?
Omdat..... appelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
En waarom doen stream 1 en 2 het nou noooooog niet?
Die vergeten ze na een tijdje welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ze zijn zich te bewust van de kijkers thuis...
Dat hij homo of bi isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
wat dacht Joanna ook al weer dat het geheim van Gerard was (toen ze hem eerst had gevraagd over de friet/spinazie etc)? ben ik effe kwijt
Dat hij homo was..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
wat dacht Joanna ook al weer dat het geheim van Gerard was (toen ze hem eerst had gevraagd over de friet/spinazie etc)? ben ik effe kwijt
Doet me denken aan Kickassquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Gert het volgende:
Sophia zit lekker tussen de twee homo's in, geen ongewenste handjes..
Ja Bennyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets... en dat kan je best missen
ze heeft dan wel een hoge haargrens, maar dit vind ik toch wel zielig hoorquote:
Nee ze zei iets in de camera tegen der opaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Dus binnen zijn er toffe gesprekken en dan gaan ze maar naar Cynthia die een beetje zit te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |