FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
HET mag er van mij wel uit over 2 wekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
maik weet echt niet wat hij moet zeggen he
Ik moest lachen.quote:
Ik ben voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, en deze week mag cynthia wel weg
ik ben ook voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Mag Laura eerst?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Hebben ze daar Karim niet vandaan?quote:
Neeheeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Die gaan echt nog niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Cynthia..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Van mij mag Sharon eruitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Almere geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed even serieus
Waar komt Sharon vandaan? Geen zin om haar topic door te spitten
Waarom Lauraquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Tja dan kies ik toch voor Joanna hahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
hebben ze die niet dan, in Almere, paardenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
En ze rijdt elke dag (?) naar Limburg voor haar paarden.
Des te eerder Laura er uit is, des te eerder jij haar kan smsenquote:
Op haar motorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
Wel Almere?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
Dat welquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Des te eerder Laura er uit is, des te eerder jij haar kan smsen.
Doe Joanna maar weg. Die kijkt bijna altijd of het zo gaat onweren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Jorritsma niet paard genoeg?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze die niet dan, in Almere, paarden
Ik krijg jeuk van die zure kop van dr.quote:
Ow... ze klinkt een beetje alsof ze uit rotjeknor komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
Genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze die niet dan, in Almere, paarden
Kijk, daar komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van die zure kop van dr.
En omdat ze aan Alex zit.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Jorritsma niet paard genoeg?
Iedere dag 4 uur? Dat mens is getiktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Uit de SST bio van Sharon:
Sharon is een sterke, jonge vrouw van 20 jaar. Ze rijdt in een blauwe Mustang en is een fanatieke beoefenaar van de paardensport, in het bijzonder van het onderdeel reining (een western tak van paardrijden). Ze bezit drie paarden. Iedere dag reist ze om vier uur sochtends van haar woonplaats Almere naar Limburg waar haar geliefde paarden staan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Iedere dag reist ze om vier uur sochtends van haar woonplaats Almere naar Limburg waar haar geliefde paarden staan.
Ssst!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw
Omdat ze haar zendertasje/hoesje niet wil dragen en daarom steeds dat apparaat uit haar tengels laat kletteren geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze collectief een hekel aan haar, ze is best ok volgens mij
tja normaal zou ik zeggen BlonT, maar dat klopt hier nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Waarom parkeert ze die paarden niet wat dichterbij dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op willen rijden
Waterhoofd..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedere dag 4 uur? Dat mens is getikt
Om 4 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedere dag 4 uur? Dat mens is getikt
Dat is inderdaad een geldige reden om aan hekel aan iemand te hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze haar zendertasje/hoesje niet wil dragen en daarom steeds dat apparaat uit haar tengels laat kletteren geloof ik.
Ze is Europees kampioen in een bepaalde tak van western rijden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
tja normaal zou ik zeggen BlonT, maar dat klopt hier niet
Ik denk omdat Limburg "hoog en droog" is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Waarom parkeert ze die paarden niet wat dichterbij dan?
Volgens mij is er niks echt aan Joannequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar he.... van Joanna... Is dat echt?
Cinthia erin laten die gaat bliksemen. De bitchquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe Joanna maar weg. Die kijkt bijna altijd of het zo gaat onweren.
Echt gekocht wel denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij heeft ze alle extensions er weer in gehangen. Tijdens de live show was haar haar veel korterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
2:19 minuten, dus 4,5 uur..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij dat het reizen is van Almere naar Limburg?
daar zitten ze als eerste met natte voeten johquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Ik denk omdat Limburg "hoog en droog" is.
Volgens mij heb je dan ook gelijk Koos Spee op je dak met een rits boetes vanwege ontieglijk gevaarlijk ongekeurd voertuig en ws raak je ook afgekeurd omdat je wel stekenblind moet zijn om daar op te willen rijden! Het is echt grote komo zak gevuld met radioactieve bagger en een bril erop!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op willen rijden
hahahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Des te eerder Laura er uit is, des te eerder jij haar kan smsen.
ja?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze alle extensions er weer in gehangen. Tijdens de live show was haar haar veel korter
Nou, moet je nagaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
2:19 minuten, dus 4,5 uur..het is meer! *mierenneuken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan ook gelijk Koos Spee op je dak met een rits boetes vanwege ontieglijk gevaarlijk ongekeurd voertuig en ws raak je ook afgekeurd omdat je wel stekenblind moet zijn om daar op te willen rijden! Het is echt grote komo zak gevuld met radioactieve bagger en een bril erop!
niets gevoeld toen je door het slotje heenpostte?quote:
Jij kan toch gewoon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ik dacht dat ze gingen slapen
ik zeg niet dat het niet mooi isquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja?
Ik vind het wel mooi eigenlijk
Alleen terugstromend water laat het bloed in haar aderen sneller stromen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar zitten ze als eerste met natte voeten joh
nee johquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Aafke heeft echt een mannenhoofd.
Ik durfde niet. Voor hetzelfde geld gaan er ineens users roepen dat ze als ouder ook gewoon trots zouden zijn als hun zoon met zo'n haarbandje binnen komt lopen.. Dan nog liever schandknaak!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al iets gepost over dat haarbandje van Alex?
Vast al wel hè.
Douw 'm die banjo van Karim in z'n klauwen, misschien speelt ie dan een lekker Dire Straits-moppie.
Dude?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
Aafke heeft iets weg van Fleur van Kus
Jij bent één van die sukkelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef farscapevr8 het volgende:
volgens mij denken ze al dat ze miljoenen volgers/fans hebben:)
Beetje zoiets :quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
Fleur.. die pijpte toch ook Jan Smit op het toilet of haal ik nu zaken door elkaar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
SERVIO!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Beetje zoiets :
[ afbeelding ]
Sommige ouders zijn gewoon heel openminded ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik durfde niet. Voor hetzelfde geld gaan er ineens users roepen dat ze als ouder ook gewoon trots zouden zijn als hun zoon met zo'n haarbandje binnen komt lopen.. Dan nog liever schandknaak!
Dat is die jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fleur.. die pijpte toch ook Jan Smit op het toilet of haal ik nu zaken door elkaar?
Gast, donder op, Fleur is zeker veel mooierquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |