FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
HET mag er van mij wel uit over 2 wekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
maik weet echt niet wat hij moet zeggen he
Ik moest lachen.quote:
Ik ben voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, en deze week mag cynthia wel weg
ik ben ook voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Mag Laura eerst?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Hebben ze daar Karim niet vandaan?quote:
Neeheeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Die gaan echt nog niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Cynthia..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Van mij mag Sharon eruitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Almere geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed even serieus
Waar komt Sharon vandaan? Geen zin om haar topic door te spitten
Waarom Lauraquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Tja dan kies ik toch voor Joanna hahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
hebben ze die niet dan, in Almere, paardenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
En ze rijdt elke dag (?) naar Limburg voor haar paarden.
Des te eerder Laura er uit is, des te eerder jij haar kan smsenquote:
Op haar motorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
Wel Almere?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
Dat welquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Des te eerder Laura er uit is, des te eerder jij haar kan smsen.
Doe Joanna maar weg. Die kijkt bijna altijd of het zo gaat onweren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag Laura eerst?
Oeh! Of Joanna!.
Jorritsma niet paard genoeg?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze die niet dan, in Almere, paarden
Ik krijg jeuk van die zure kop van dr.quote:
Ow... ze klinkt een beetje alsof ze uit rotjeknor komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Almere geloof ik.
Genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze die niet dan, in Almere, paarden
Kijk, daar komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van die zure kop van dr.
En omdat ze aan Alex zit.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Jorritsma niet paard genoeg?
Iedere dag 4 uur? Dat mens is getiktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Uit de SST bio van Sharon:
Sharon is een sterke, jonge vrouw van 20 jaar. Ze rijdt in een blauwe Mustang en is een fanatieke beoefenaar van de paardensport, in het bijzonder van het onderdeel reining (een western tak van paardrijden). Ze bezit drie paarden. Iedere dag reist ze om vier uur sochtends van haar woonplaats Almere naar Limburg waar haar geliefde paarden staan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Iedere dag reist ze om vier uur sochtends van haar woonplaats Almere naar Limburg waar haar geliefde paarden staan.
Ssst!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw
Omdat ze haar zendertasje/hoesje niet wil dragen en daarom steeds dat apparaat uit haar tengels laat kletteren geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze collectief een hekel aan haar, ze is best ok volgens mij
tja normaal zou ik zeggen BlonT, maar dat klopt hier nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Waarom parkeert ze die paarden niet wat dichterbij dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op willen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |