Ik heb liever een EHS dan de JSFquote:
Verbinding van natuurgebieden is essentieel, omdat je anders te veel kleine niet levensvatbare (op lange termijn) populaties krijgt. Versplintering is echt één van de omvangrijkste milieu problemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat alle milieu regelingen onzin zijn, maar ik vind wel dat er aardig op gekort kan worden. De exacte afwegingen zijn moeilijk in een post samen te vatten, aangezien het een situationeel vraagstuk is voor mij.
Er zit daar best een flink kiezerspotentieel inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is best schokkend en veelzeggend. Wanneer de linkervleugel zich afsplits denk ik dat ze flink wat zetels gaan halen. Wijffels zou een prima aanvoerder zijn inderdaad. progressief, sociaal en met boerenverstand.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb liever een EHS dan de JSF
Dat is best schokkend en veelzeggend. Wanneer de linkervleugel zich afsplits denk ik dat ze flink wat zetels gaan halen. Wijffels zou een prima aanvoerder zijn inderdaad. progressief, sociaal en met boerenverstand.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Hillen verwoordde dat recentelijk erg treffend. Hij noemde de sociaal-christelijke broeders binnen het CDA nep-christenen (of iets in die geest)
Geef mij maar Wijffels.
Ik las laatst volgens mij nog een onderzoek dat die gebieden op dit moment juist weer een bedreiging vormen omdat beesten migreren waar ze dat niet zouden moeten, met habitat gevolgen, overpopulatie en overlast voor de boeren als gevolg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Verbinding van natuurgebieden is essentieel, omdat je anders te veel kleine niet levensvatbare (op lange termijn) populaties krijgt. Versplintering is echt één van de omvangrijkste milieu problemen.
Jij hebt mijn stem nog nooit gehoord.quote:
Snap eerlijk gezegd ook niet wat Wijffels bij het CDA doet met zn duurzaamheid-dromen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Tem het volgende:
lapo
[..]
Dat is best schokkend en veelzeggend. Wanneer de linkervleugel zich afsplits denk ik dat ze flink wat zetels gaan halen. Wijffels zou een prima aanvoerder zijn inderdaad. progressief, sociaal en met boerenverstand.
Ik stem sinds 2006 VVD, en ook nu ga ik VVD stemmen. Maar van harte? Nee, niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
Al dat gespeculeer, stem gewoon VVD, zeker nu!
Jij komt op mij over als een grote beer met een zware stem.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
Maar ja morgen kijken we een film die IK wil zien.
[..]
Jij hebt mijn stem nog nooit gehoord.Die bevat wat meer bas.
Nou een grote beer ben ik niet, mijn stem heeft wel het volume van een beer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt op mij over als een grote beer met een zware stem.
Door klimaat verandering zijn veel soorten gedwongen naar het noorden te trekken om toch in een gematigd klimaat te blijven. Ook onze soorten trekken naar het Noorden. Klimaat verandering brengt gewoon problemen met zich mee ook ecologische problemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik las laatst volgens mij nog een onderzoek dat die gebieden op dit moment juist weer een bedreiging vormen omdat beesten migreren waar ze dat niet zouden moeten, met habitat gevolgen, overpopulatie en overlast voor de boeren als gevolg.
Nou, het ging ook gewoon over herten en dassen e.d. en die zitten hier al sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Door klimaat verandering zijn veel soorten gedwongen naar het noorden te trekken om toch in een gematigd klimaat te blijven. Ook onze soorten trekken naar het Noorden. Klimaat verandering brengt gewoon problemen met zich mee ook ecologische problemen.
Als de soorten helemaal naar het noorden kunnen verplaatsen sterven ze uit, dus een alternatief is er niet.
Ik vind ze nog wel sterk, en Rutte ook een goede premier, maar ieder z'n mening uiteraard.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik stem sinds 2006 VVD, en ook nu ga ik VVD stemmen. Maar van harte? Nee, niet meer.
Ik hou van mensen die kritisch durven zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik stem sinds 2006 VVD, en ook nu ga ik VVD stemmen. Maar van harte? Nee, niet meer.
Gelieve een voorbeeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Zijn hier ook mensen die van progressive trance/house houden?
Hij hoopt denk ik het CDA een beetje te kunnen bijsturen. Achter het gordijntje stem het stiekem iets anders vermoed ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd ook niet wat Wijffels bij het CDA doet met zn duurzaamheid-dromen.
House.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Vind ik wel een sympathieke ventquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd ook niet wat Wijffels bij het CDA doet met zn duurzaamheid-dromen.
Daat is best plaats voor denk ik. Heel veel van mijn generatiegenoten stemden op het CDA. Dit zijn jonge ouders die zekerheid en gezin voorop zetten maar ook oog hebben voor de toekomst en open staan voor dit soort initiatieven. Bij de laatste verkiezingen hebben ze geloof ik allemaal op een andere partij gestemd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier in huis in ieder geval niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Ik hou van muziek waar anderen meestal niet van houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Natuurlijk ben je niet de enige. Ik geniet van die sippe CDA-gezichten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
Ben ik overigens de enige die het stiekem wel leuk vind om het CDA, zeker na Balk 4 in de lappenmand te zien zitten? Het komt zeteltechnisch niet goed uit nu, zeker met het kabinet, maar los daarvan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hou van muziek waar anderen meestal niet van houden.
Voorbeelden? Ik heb dat nl. ook. Alhoewel ik denk dat stiekem men de 80''s wel kan waarderen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hou van muziek waar anderen meestal niet van houden.
Ik niet, het is de enige partij die ik als coalitiepartner gedoog met de VVD.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je niet de enige. Ik geniet van die sippe CDA-gezichten.
Ze stemden CDA toen de partij rentmeesterschap nog hoog in het vaandel had staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Daat is best plaats voor denk ik. Heel veel van mijn generatiegenoten stemden op het CDA. Dit zijn jonge ouders die zekerheid en gezin voorop zetten maar ook oog hebben voor de toekomst en open staan voor dit soort initiatieven. Bij de laatste verkiezingen hebben ze geloof ik allemaal op een andere partij gestemd.
Het mag geen verrassing zijn dat ik het CDA graag naar 0 zie gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
Ben ik overigens de enige die het stiekem wel leuk vind om het CDA, zeker na Balk 4 in de lappenmand te zien zitten? Het komt zeteltechnisch niet goed uit nu, zeker met het kabinet, maar los daarvan
Arie!quote:
Ach, heb muziek altijd zo hard dat ik ze nooit hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
Even iets anders;
Bij die nieuwe ambulances heb ik pijn aan mijn oren als ze met de sirene langs komen rijden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Het doet echt pijn bij mij.
Tja. Vroeger was ik fan. Een echte CDAer .quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het mag geen verrassing zijn dat ik het CDA graag naar 0 zie gaan.
Ik bedoel te voet of met de fiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, heb muziek altijd zo hard dat ik ze nooit hoor.
Die komen hier haast nooit voorbij, ongeveer 2 keer per jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
Even iets anders;
Bij die nieuwe ambulances heb ik pijn aan mijn oren als ze met de sirene langs komen rijden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Het doet echt pijn bij mij.
Ik denk het ja. Al denk ik dat het voornamelijk kiezen voor zekerheid was. Tijd lang natuurlijk een prima middenpartij geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze stemden CDA toen de partij rentmeesterschap nog hoog in het vaandel had staan?
Het is de bedoeling dat je hem hoort.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
Even iets anders;
Ah, nog niet meegemaakt buiten de auto, ben pas net weer in Nederland.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik bedoel te voet of met de fiets.
Even doorheen gezapt, ja vind het wel leuke muziek.quote:
Pijngrens betekent gehoorschade. Ik heb geen zin om door zo'n ding automatisch mee te kunnen rijden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je hem hoort.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
Even iets anders;
pijn aan mijn oren als ze langs komen rijden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Het doet echt pijn bij mij.
quote:
Wel te rustenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef mlg het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik slaap al nachten niet met dat gekucht de hele nacht door.
Mij iets te zweverig. Geef mij maar wat rauwere electroquote:
Welterusten, en beterschap.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef mlg het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ik slaap al nachten niet met dat gekucht de hele nacht door.
Beterschapquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef mlg het volgende:
Later mlgquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef mlg het volgende:
Oké ik ben op het feest bij ons omaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
Electro kan nog steeds niet op tegen:
"Een koe in de wei is ook natuur."quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
Alle Schotse Hooglanders het land uit.Hoe wil hij anders de velden open houden? Gaat hij dagelijk zelf het gras maaien?
Wel een nette vent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
Alle Schotse Hooglanders het land uit.Hoe wil hij anders de velden open houden? Gaat hij dagelijk zelf het gras maaien?
21'ste eeuw dan maar:quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Oké ik ben op het feest bij ons oma
Jij kijkt nu ook Powned?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Een koe in de wei is ook natuur."
Ik zal je verblijden met het volgende leuke weetje: de Veluwe staat vol met uitheemse natuur. Dat zal de PVV wel een doorn in het oog zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
Ik kijk altijdquote:
Maar het is ook bijna 11 uur he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij iets te zweverig. Geef mij maar wat rauwere electro
De tulpen komen van de barbaarse Turken, dat lijkt me de eerste zet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Zeeland het volgende:
Zou de PVV ook alle naaldbomen willen deporteren?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Zeeland het volgende:
Ik zal het morgen aan mn collega vragen; die heeft de nr 5 van Gelderland vandaag geinterviewd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Zeeland het volgende:
Gratis Schultenbrau op kantoor morgen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal het morgen aan mn collega vragen; die heeft de nr 5 van Gelderland vandaag geinterviewd.
Ja, die stevigere klinken mij al een stuk lekkerder in het gehoor. Dergelijke herrie heb ik wel voorbij horen komen op Mysterylandquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar het is ook bijna 11 uur he.
Ik houd van vreemde muziek.
Maar ook wat stevigere onder zijn andere alias:
Schultenbrauquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis Schultenbrau op kantoor morgen!
Uiteraard wens ik je het allerbestequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef mlg het volgende:
Dank allen voor mijn beterschap. Gelukkig niet zoals Koos die wenste dat ik boven de pot sta te kotsen.
Goede verhalen over gehoord, nooit geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef mlg het volgende:
Binnenkort weer AsotGratis kaartjes ook nog.
Ik kan alleen maar hopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis Schultenbrau op kantoor morgen!
Vorige week toen ik bijna 41 graden koorts had, toen wenste je me nog toe dat ik boven de pot stond te kotsen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard wens ik je het allerbeste
Ik heb nog fijne pijnstillende ontstekingsremmersquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Vorige week toen ik bijna 41 graden koorts had, toen wenste je me nog toe dat ik boven de pot stond te kotsen.Je wens was in ieder geval vaak uitgekomen.
Het mooiste vond ik in Antwerpen. Ik maakte met een kameraad muziek en hadden ook wel wat contacten waarmee we naar asot gingen met leon bolier, sied van Riel en W&W (Re-ward en zoon van Willem van Hanegem, heet ook Willem). Was erg geslaagd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede verhalen over gehoord, nooit geweest.
Mn gebeden zijn verhoord. Goed te horen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Vorige week toen ik bijna 41 graden koorts had, toen wenste je me nog toe dat ik boven de pot stond te kotsen.Je wens was in ieder geval vaak uitgekomen.
Mocht die met de pers praten danquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal het morgen aan mn collega vragen; die heeft de nr 5 van Gelderland vandaag geinterviewd.
Ik had Spaanse iboprofen. Ik weet niet wat erin zit, maar het werkt wel 10x beter dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog fijne pijnstillende ontstekingsremmers![]()
quote:
Oh vertel?quote:
Zelf muziek maken? Lukte dat een beetje? Heb dat ook een tijdje geprobeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik in Antwerpen. Ik maakte met een kameraad muziek en hadden ook wel wat contacten waarmee we naar asot gingen met leon bolier, sied van Riel en W&W (Re-ward en zoon van Willem van Hanegem). Was erg geslaagd.
Blijkbaar. Vond het ook vreemd, maar het is toch echt waarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mocht die met de pers praten dan?! Hier mag alleen de nummer 1 zijn mond open doen (maar vast weer niet over de Zuid-Afrika connectie
)
Ik kon het technisch niet zo goed, maar was wel in het duo wel degene met de inspiratie. Ik heb een virus TI synth en gebruik ableton, daarvoor cubase.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelf muziek maken? Lukte dat een beetje? Heb dat ook een tijdje geprobeerd
600mg ipv 400mgquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik had Spaanse iboprofen. Ik weet niet wat erin zit, maar het werkt wel 10x beter dan de Nederlandse.
Dit zijn van die gekke pillen met een of andere niet leesbare tekst erop.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik had Spaanse iboprofen. Ik weet niet wat erin zit, maar het werkt wel 10x beter dan de Nederlandse.
Toch een discutabel clubje waar hij bij werkte.quote:
quote:De lijsttrekker in Drenthe is Ronald Beimers (1969) uit Roden. In 1995 was hij medewerker pers & voorlichting op de afdeling commerciële en PR-activiteiten van de pro-Apartheidsorganisatie NZAW. Beimers hielp mee beursen te organiseren om Zuid-Afrikaanse producten te promoten. Omdat de Apartheid in Zuid-Afrika in de jaren daarvoor was afgeschaft, richtte de NZAW zich ook meer op culturele banden met blanke Zuid-Afrikanen en op de taalverwantschap met het Afrikaans. Toch was de betrokkenheid met de politieke ontwikkelingen in Zuid-Afrika daarmee niet verdwenen. In 1997 organiseerde de NZAW nog een bijeenkomst met de Apartheidsgeneraal Viljoen die met zijn politieke partij Vrijheidsfront aan de weg timmerde. In de jaren negentig werd er vanuit Zuid-Afrika een onderzoek ingesteld om de geldstromen van het Apartheidsregime naar de NZAW en soortgelijke belangenclubs te onderzoeken. Het NZAW was in 1963 immers opgericht met steun van het Apartheidsregime en werd vooral in de jaren zeventig en tachtig gezien als belangenbehartiger van Apartheid. In 2010 sprak Marcel Bas van de NZAW nog op een bijeenkomst over Zuid-Afrika van het extreemrechtse Voorpost. Ronald Beimers heeft tegenwoordig ook een vestiging in Zuid-Afrika met zijn bedrijfje 2b-Fast. In een interview zegt hij dat hij rond 2002 bij de LPF betrokken was.
Als ze met die naalden terreur willen uitoefenen, dan moeten ze idd weg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Zeeland het volgende:
Nee, het was echt 400mgquote:
Ik zat altijd een beetje te kloten met Fruityloops. Amateur-shit dus. Maar vooral trance?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik kon het technisch niet zo goed, maar was wel in het duo wel degene met de inspiratie. Ik heb een virus TI synth en gebruik ableton, daarvoor cubase.
Ah, nouja dat valt an sich nog wel mee, persvoorlichter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch een discutabel clubje waar hij bij werkte.
[..]
Ik heb de 600mg uit spanje. Ben je lekker in coma voor de nachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, het was echt 400mgDie smarties van de etos werken niet zo heel goed bij griep, maar die Spaanse waren perfect.
Kon beroerder inderdaad maar het is niet iets waar hij uitgebreid over zal gaan vertellen voor de verkiezingen vermoed ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, nouja dat valt an sich nog wel mee, persvoorlichter.
Dat gebruikte mijn kameraad. Was altijd zo'n gedoe om mijn programma en zijn programma te rewiren, maarja. Het is geen amateur programma. Heel veel bekende producers gebruiken FL. Marcus schossow gebruikt EnergyXT, nog veel meer 'amateur'quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat altijd een beetje te kloten met Fruityloops. Amateur-shit dus. Maar vooral trance?
Hier duizend gratis smileys en emoticons, free!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg allemaal Soldaat van Oranje ads
Haha, ik vond het altijd erg amateuristisch. Maar dat had waarschijnlijk meer van doen met de kwaliteit van mijn plaatjes. Probeerde in die tijd industrial te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat gebruikte mijn kameraad. Was altijd zo'n gedoe om mijn programma en zijn programma te rewiren, maarja. Het is geen amateur programma. Heel veel bekende producers gebruiken FL. Marcus schossow gebruikt EnergyXT, nog veel meer 'amateur'
Laidback luck gebruikt het om niet te vergeten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, ik vond het altijd erg amateuristisch. Maar dat had waarschijnlijk meer van doen met de kwaliteit van mijn plaatjes. Probeerde in die tijd industrial te maken.
Ach beetje het Zeitgeist idee denk ik dan maar, wanneer ik nu persvoorlichter voor Israel zou worden en ik kom terug als politicus dan denk ik ook niet dat ik volkomen wordt afgeschreven. Tenminste, buiten een select groepje om niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kon beroerder inderdaad maar het is niet iets waar hij uitgebreid over zal gaan vertellen voor de verkiezingen vermoed ik
Luke ook ja, dat meen je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Laidback luck gebruikt het om niet te vergeten.
Het programma zelf ziet er nogal 'fruity' uit, maar je kan er elke vst's (virtual instrument/effects) of synthesizer voor gebruiken, zoals je die ook voor Ableton of Cubase kunt gebruiken.
Ik om de een of andere manier alleen dating sitesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier duizend gratis smileys en emoticons, free!
Trusten!quote:
True, maar waarom deze verzuchting??quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Zolcon het volgende:
Wat is Wilders toch een walgelijk figuur
quotes??quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Zolcon het volgende:
Die uitspraken over de rechters gisteren blijven in mijn achterhoofd zitten.
Wat hij zei is een directe aantasting van de rechtstaat.
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Zolcon het volgende:
Die uitspraken over de rechters gisteren blijven in mijn achterhoofd zitten.
Wat hij zei is een directe aantasting van de rechtstaat.
http://www.parool.nl/paro(...)t-rechters-aan.dhtmlquote:AMSTERDAM - Met verbijstering wordt gereageerd op uitspraken van Geert Wilders dat rechters niet langer voor het leven moeten worden benoemd. Na 'vijf of zes jaar' moet volgens de PVV-leider worden bekeken of rechters te veel voorwaardelijke en taakstraffen hebben opgelegd.
Als rechters niet zwaar genoeg gestraft hebben, moeten ze maar in dienst gaan van 'de sociale dienst of het Riagg', zei Wilders gisteravond in het tv-programma Uitgesproken WNL. Hiervoor moet de Grondwet worden gewijzigd. Zo nodig komt de PVV met een initiatiefwet.
''Volstrekt, maar dan ook volstrekt onverantwoordelijke uitspraken van een parlementariër die heeft gezworen de Grondwet te eerbiedigen,'' zegt strafpleiter Gerard Spong. ''Het is een flagrante aantasting van de grondwettelijk eerbied voor de onafhankelijke rechterlijke macht.''
Hadden we het gisteren al overquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)t-rechters-aan.dhtml
En toch zijn er mensen die hem gelijk geven, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)t-rechters-aan.dhtml
Onafhankelijke rechtspraak heeft voor Wilders geen waarde. Rechtspraak is volgens onze dictator alleen goed als het in zijn straatje past. Om van te kotsen!
Zijn fascistische ideologie past niet in een moderne samenleving zoals de Nederlandse.quote:Een rechtsstaat is een staat waarvan de macht gereguleerd en beperkt wordt door het recht. De rechtsstaatgedachte is ontwikkeld tegen de praktijk van absolute vorsten (zoals Lodewijk XIV). De rechtsstaatgedachte wil willekeur voorkomen en rechtszekerheid en rechtsgelijkheid bevorderen.
In een rechtsstaat worden burgers tegen de macht van de staat beschermd door wetten. Onafhankelijke rechters kunnen bij een conflict oordelen en worden geacht de wetten te volgen. Een rechter kan bij overtredingen sancties opleggen die wettelijk geregeld zijn. Als de rechters in een staat niet onafhankelijk zijn, mag die staat geen rechtsstaat genoemd worden.
Hahahaha grappenmakerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Zolcon het volgende:
Ik dacht dat ik na een dagje er wel over heen zou zijn. Ik kan het gewoon niet bevatten dat er nog mensen op die partij stemmen. En fascistisch is een woord dat nu wel gebruikt mag worden.
Het is een schande dat er vanuit de coalitiepartijen geen felle reacties tegen de uitspraken van Wilders komen.
Politiek gezien nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik kan me heel erg druk maken over Wilders, maar Boer zoekt vrouw is nog erger.
Wat studeerde jij ook alweer Zolcon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Zolcon het volgende:
Een beetje, maar ik ben echt boos.
[..]
Zijn fascistische ideologie past niet in een moderne samenleving zoals de Nederlandse.
Tja dat is politiekquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Zolcon het volgende:
Het is een schande dat er vanuit de coalitiepartijen geen felle reacties tegen de uitspraken van Wilders komen.
Waar? Waar Waar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Wie is dat blonde kutje wat zich ontpopt in een zuigmachine wanneer ze een penis ziet.
Links naast Chabot.quote:
Koop eenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan er niet ff iemand posten waar ik flink boos op los kan gaan??? Ben woest en wil me f afreageren
Dat is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Haha! Voorzitter Verbeet schiet in de lach bij stemmingen. "Motie over driftreducerende spuittechnieken"
Zeg, jij winkelde toch nooit, gnieperd!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, jij winkelde toch nooit, gnieperd!
Jawel gereedschappenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij koopt wel gereedschap.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een mooie inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Haha! Voorzitter Verbeet schiet in de lach bij stemmingen. "Motie over driftreducerende spuittechnieken"
4 seconden te laat.quote:
Google heeft vasgesteld dat google.nl malware distribueert. Orgineel.quote:www.google.nl bevat inhoud van *****.ru, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
quote:
Verdomd, das waar ook.quote:
Nee, saaiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
Discussie over de staat van het CDA is altijd leuk.
Alleen die Chabotquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
Discussie over de staat van het CDA is altijd leuk.
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen ik tussen de 20 en 25 was ging ik op donderdagavond op stap
Ik kan een aantal pm'etjes lekken als je dat wilt. Dat maakt je gegarandeerd boos.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie, hoe kan ik hier boos zijn???
Jezelf beperken tot 1 specifieke avond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen ik tussen de 20 en 25 was ging ik op donderdagavond op stap
Graagquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan een aantal pm'etjes lekken als je dat wilt. Dat maakt je gegarandeerd boos.
Dat hoeft hier ook niet. We hebben een compleet KLB subforum waar dat prima past.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie, hoe kan ik hier boos zijn???
nee nee, do.vrij.za.zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezelf beperken tot 1 specifieke avond?
Guttegut.
Voel je een beetje moreel verheven???quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezelf beperken tot 1 specifieke avond?
Guttegut.
Uhm, als je morgen nuchter bent kan je dat vast niet waarderen.quote:
Zeur niet Dukequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hoeft hier ook niet. We hebben een compleet KLB subforum waar dat prima past.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uhm, als je morgen nuchter bent kan je dat vast niet waarderen.
Je zou zelf kunnen overwegen te stoppen met zeuren.quote:
Ik ben nuchter en ik wil het graag wel weten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uhm, als je morgen nuchter bent kan je dat vast niet waarderen.
Paul de Leeuw zou teleurgesteld zijn.quote:
Voel me het niet alleen, ben het ook, jwtz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voel je een beetje moreel verheven???
1 Dank Voorschrift!
2. Ja, nog steeds Tom!!
Twee letters: EGquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Je zou zelf kunnen overwegen te stoppen met zeuren.
Er moest ook nog gewerkt worden, vrijdagochtend en maandagochtend waren de zwaarste ochtenden tot 09.00.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
Paul de Leeuw zou teleurgesteld zijn.
MaDiWoDoVrZaZo zeg ik je!
Ik bedoel pm'etjes over jou lekken om je boos te maken. OK, we beginnen met een onschuldige. Geef me een minuutje of twee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben nuchter en ik wil het graag wel weten.![]()
Waarderen is iets anders
Dat weet ik hoor..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik bedoel pm'etjes over jou lekken om je boos te maken. OK, we beginnen met een onschuldige. Geef me een minuutje of twee.
Ochtendwerker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Er moest ook nog gewerkt worden, vrijdagochtend en maandagochtend waren de zwaarste ochtenden tot 09.00.
quote:
Ik koos ervoor tussen m'n 20-25 te studeren en beperk me tot zaterdag met soms een vrij/do.quote:
Doe maar gewoon niet. PM's zijn prive en houd dat maar mooi zo.quote:
Oké, deze maakt je misschien wel kwaad. Pm van een niet nader te noemen fokker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nu 1 die ik nog niet ken???
Ik dacht eigenlijk dat je iets anders bedoelde![]()
quote:Mag niet van duke
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef du_ke het volgende:
Ik ga pitten, gedragen jullie je een beetje?
Lastig te raden hoor..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oké, deze maakt je misschien wel kwaad. Pm van een niet nader te noemen fokker.
[..]
Je bent echt niet boos te krijgen vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lastig te raden hoor..
En nee, die kende ik ook al
Neuh, niet met dit soort zaken nee..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent echt niet boos te krijgen vandaag.
Hoezo kende je die al?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lastig te raden hoor..
En nee, die kende ik ook al
Die heb ik zelf ook gehad (iets andere bewoordingen natuurlijk)quote:
OK, Truste.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook gehad (iets andere bwoordingen natuurlijk)
Hey onruststokerquote:
Zo'n vaart zal het toch wel niet lopen?quote:
Herken je daar iemand in?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Cerbie het volgende:
wtf is de grap met dit plaatje
[ afbeelding ]
Ik ben niet meer zo up-to-date met userfoto's. Het is iig niet die ene van de draaimolen en ook niet socios.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
Omgekeerde wereld hier.
Tom lekt en Whiskers is niet boos te krijgen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey onruststoker![]()
Lekker gedanst gister?
Ik vrees dat ze alleen niet boos is op mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
Omgekeerde wereld hier.
Tom lekt en Whiskers is niet boos te krijgen?
Wat let je??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Cerbie het volgende:
Ik wil de Weense Wals ook nog eens leren.
Die ken ik al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Cerbie het volgende:
Ik wil de Weense Wals ook nog eens leren.
Maar ik wil je helemaal niet boos krijgen.quote:
Niemand krijgt een ban en ik heb een berichtje gelekt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik wil je helemaal niet boos krijgen.
Zo ben je ook wel eens leuk. Wie krijgt er nu een ban en welke PM is gelekt?
Ik BEN leuk GS... En jij ook somsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik wil je helemaal niet boos krijgen.
Zo ben je ook wel eens leuk. Wie krijgt er nu een ban en welke PM is gelekt?
2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niemand krijgt een ban en ik heb een berichtje gelekt.
Oja, maar ééntje was van jou en je vroeg daarom.quote:
Hey, nou moet je niet NOG verder uit de school klappen TOM!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oja, maar ééntje was van jou en je vroeg daarom.
Het staat onder zijn berichten hoor.. (weet ff niet hoe dat heetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef GSbrder het volgende:
We moeten Zeeland denk ik niet meer te vaak Tom noemen, dan gaat z'n dekmantel alsnog naar de knoppen en komt de toekomstig PvdA-lijsttrekker erachter dat z'n spindokter in zijn tienerjaren een internetheld was met ongetwijfeld dubieuze uitspraken.
Ah, ik zie het. Nou, dan moeten we z'n achternaam niet noemen en komt het wel goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het staat onder zijn berichten hoor.. (weet ff niet hoe dat heet.. Sig???)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Nou, dan moeten we z'n achternaam niet noemen en komt het wel goed.
Enjoyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:34 schreef remlof het volgende:
Nog effe een laatste beugel in een kroeg in Grunn.
By far niet zo erg als de PVV- lijsttrekker in Drenthequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef GSbrder het volgende:
We moeten Zeeland denk ik niet meer te vaak Tom noemen, dan gaat z'n dekmantel alsnog naar de knoppen en komt de toekomstig PvdA-lijsttrekker erachter dat z'n spindokter in zijn tienerjaren een internetheld was met ongetwijfeld dubieuze uitspraken.
Hij laat het afweten de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
WEER geen Fabeltjeskrant van Betje?? Of heb ik iets gemist???
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij laat het afweten de laatste tijd
Ik vrees een overdosis propofol.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry hoor.. Maar(en ik heb niet eens gekeken)
Kabouter Wesleyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
Een mooie laatste toegift.
Vlaams, maar niet minder van toepassing op Ollandse forums:
Ik ben wel een beetje wazig ja, maar dat duurt maar een weekje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij laat het afweten de laatste tijd
Ik vrees een overdosis propofol.
Ik ben jaloers. Welke kroeg was het?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:34 schreef remlof het volgende:
Nog effe een laatste beugel in een kroeg in Grunn.
bier is altijd lekker. Goedemorgen, die is zijn ruiten aan het ingooien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Welke kroeg was het?
Mogguh trouwens
En Rutte, wat de neuk ben je aan het doen
Rutte is premier van alle Nederlanders aan het zijn. Nouja, behalve als 49% van de vertegenwoordigers van Nederland hem vragen zijn werk te komen doen, dan even niet. Die helft is net even minder gelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Welke kroeg was het?
Mogguh trouwens
En Rutte, wat de neuk ben je aan het doen
Hou maar opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Rutte is premier van alle Nederlanders aan het zijn. Nouja, behalve als 49% van de vertegenwoordigers van Nederland hem vragen zijn werk te komen doen, dan even niet. Die helft is net even minder gelijk.
Van Bijsterveldt moet een keer goed geneukt en afgelikt worden door haar partner dat zure wijf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef Tem het volgende:
Rutte heeft gelijk. Van Bijsterveldt moet het gewoon regelen, ik zou ook niet gaan. Rutte heeft geen toegevoegde waarde in het debat omdat hij stelt dat hij volledig achter Van Bijsterveldt te staan en het overnemen geeft aan dat hij zijn minister niet serieus neemt.
Allemaal verkiezing geneuzel...
Als ze zwanger zou zijn zouden ze nog steeds op zoek zijn naar de dader! Biggetje Bijsterveldtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Van Bijsterveldt moet een keer goed geneukt en afgelikt worden door haar partner dat zure wijf.
Dat mens is droger dan de humor van Ron Brandsteder.
Rutte moet niet zo kinderachtig doen. Hij maakte een keer gehakt van Balkenende omdat hij dit deed, en nu doet hij precies hetzelfde. Het maakt niet uit of het verkiezingsgeneuzel is, als 74 oppositieleden willen dat je komt heb je te komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef Tem het volgende:
Rutte heeft gelijk. Van Bijsterveldt moet het gewoon regelen, ik zou ook niet gaan. Rutte heeft geen toegevoegde waarde in het debat omdat hij stelt dat hij volledig achter Van Bijsterveldt staat en het overnemen geeft aan dat hij zijn minister niet serieus neemt.
Allemaal verkiezing geneuzel...
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Rutte moet niet zo kinderachtig doen. Hij maakte een keer gehakt van Balkenende omdat hij dit deed, en nu doet hij precies hetzelfde. Het maakt niet uit of het verkiezingsgeneuzel is, als 74 oppositieleden willen dat je komt heb je te komen.
BS. Goede actie van Rutte, zowaar een pluspuntje in deze ellende. Om overal maar gelijk de grote baas bij te halen is zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Rutte moet niet zo kinderachtig doen. Hij maakte een keer gehakt van Balkenende omdat hij dit deed, en nu doet hij precies hetzelfde. Het maakt niet uit of het verkiezingsgeneuzel is, als 74 oppositieleden willen dat je komt heb je te komen.
Ik vind het door jou aangehaalde voorbeeld nogal onzinnig. Rutte is de chef van het kabinet, het is daarom niet meer dan logisch dat verantwoording af komt leggen als de oppositie daarom vraagt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef Tem het volgende:
[..]
BS. Goede actie van Rutte, zowaar een pluspuntje in deze ellende. Om overal maar gelijk de grote baas bij te halen is zo kinderachtig.
Maar goed, als 49% van jouw afdeling wil dat jij het werk van je collega erbij gaat doen dan doe jij dat ook maar voortaan en dan is het 9 tot 5 gedoe van je ook direct afgelopen.
precies. Wordt ook debat van niks als Rutte wel zou komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef eriksd het volgende:
Ik snapte het nut ook niet zo hoor. Je hebt toch vakministers? Die zitten in de materie. Klaar.
Als 49% van mijn afdeling wil dat de directeur op een vergadering komt, dan komt hij ook, ook al heeft hij er geen zin in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef Tem het volgende:
[..]
BS. Goede actie van Rutte, zowaar een pluspuntje in deze ellende. Om overal maar gelijk de grote baas bij te halen is zo kinderachtig.
Maar goed, als 49% van jouw afdeling wil dat jij het werk van je collega erbij gaat doen dan doe jij dat ook maar voortaan en dan is het 9 tot 5 gedoe van je ook direct afgelopen.
Daar hebben we de Minister voor. Anders doen we die ook maar weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het door jou aangehaalde voorbeeld nogal onzinnig. Rutte is de chef van het kabinet, het is daarom niet meer dan logisch dat verantwoording af komt leggen als de oppositie daarom vraagt.
het gaat ook om het principe dat Rutte de oppositie zo hard schoffeert. Hij heeft ze heel hard nodig als de PVV weer eens kuren krijgt en dan gaat hij zich zo uit de hoogte gedragen. En vervolgens gaan de mensen die dit goed praten wel huilen als de PvdA het kabinet dwars gaat zitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef Tem het volgende:
[..]
precies. Wordt ook debat van niks als Rutte wel zou komen.
Als jij een probleem met je manager hebt dat je niet krijgt opgelost dan zoek je het niet hogerop maar blijf je gewoon ruzie maken met je manager?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar hebben we de Minister voor. Anders doen we die ook maar weg.
Die delegeert niet voor niets hé. Big picture stuff.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als jij een probleem met je manager hebt dat je niet krijgt opgelost dan zoek je het niet hogerop maar blijf je gewoon ruzie maken met je manager?
Onder normale omstandigheden wel ja. Nu is er echter een conflict.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die delegeert niet voor niets hé. Big picture stuff.
Wel als de baas aangeeft volledig achter de manager te staan. Dan trek ik mijn eigen conclusies wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als jij een probleem met je manager hebt dat je niet krijgt opgelost dan zoek je het niet hogerop maar blijf je gewoon ruzie maken met je manager?
Koos, je snapt toch wel dat als Rutte hiervoor al naar de kamer was gekomen, het elke week raak was, voor elke bezuiniging? Je moet een grens trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het eeuwige goedpraten is weer in volle gang.
Ze hadden inderdaad gewoon een motie van wantrouwen tegen het hele kabinet moeten indienen, dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel als de baas aangeeft volledig achter de manager te staan. Dan trek ik mijn eigen conclusies wel.
Dus? Daar is hij premier voor. Hij wilde premier zijn van dit minderheidskabinet, dan moet hij niet zeuren als hij elke week zijn beleid moet komen verdedigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos, je snapt toch wel dat als Rutte hiervoor al naar de kamer was gekomen, het elke week raak was, voor elke bezuiniging? Je moet een grens trekken.
Als zijn minister de oppositie niet weet te overtuigen, dan moet Rutte optreden als mediator.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos, je snapt toch wel dat als Rutte hiervoor al naar de kamer was gekomen, het elke week raak was, voor elke bezuiniging? Je moet een grens trekken.
De juiste weg bewandelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad gewoon een motie van wantrouwen tegen het hele kabinet moeten indienen, dat ben ik wel met je eens.
Ze volgt toch het regeerakkoord? die meerderheid hiervoor is er toch al....of heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als zijn minister de oppositie niet weet te overtuigen, dan moet Rutte optreden als mediator.
Ja, daar heb je gelijk in, ik vind het ook een drama. Maar mij gaat het om de procedurequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
De onderwijsplannen zijn ook gewoon debiel. En ik vind die Van Bijsterveldt toch wel zo'n misselijkmakend christelijk varken.
En jij bent een regenteske naïeve rode hond?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
De onderwijsplannen zijn ook gewoon debiel. En ik vind die Van Bijsterveldt toch wel zo'n misselijkmakend christelijk varken.
Nee hoor, ik juig toe dat zoveel mogelijk partijen dit kabinet gaan dwarszitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het gaat ook om het principe dat Rutte de oppositie zo hard schoffeert. Hij heeft ze heel hard nodig als de PVV weer eens kuren krijgt en dan gaat hij zich zo uit de hoogte gedragen. En vervolgens gaan de mensen die dit goed praten wel huilen als de PvdA het kabinet dwars gaat zitten.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
En jij bent een regenteske naïeve rode hond?
Mooi, ik ben trouwens een ethiek-loze, met de wind mee waaiende elitair.quote:
quote:
Hoe heeft ze dat gedaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef betyar het volgende:
Moederke zal dadelijk wel boos zijn, de oudste hier heeft de banken omgetoverd tot een "kasteel"
Dat was wel de slechtste sp clip ooit.quote:
Hippe socialisten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was wel de slechtste sp clip ooit.
Ik vind het helemaal schrijnend dat kinderen met een handicap letterlijk het kind van de rekening worden. De zwaksten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
de kussens en zorgvuldig gesorteerd en opgestapeld om het vervolgens te bombarderen met het eigen lichaam.quote:
Deed ik vroeger ook altijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:36 schreef betyar het volgende:
[..]
de kussens en zorgvuldig gesorteerd en opgestapeld om het vervolgens te bombarderen met het eigen lichaam.
Zeer heftig dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:36 schreef betyar het volgende:
[..]
de kussens en zorgvuldig gesorteerd en opgestapeld om het vervolgens te bombarderen met het eigen lichaam.
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou....
Niet veel.Prima SP retoriek. Wel zo duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |