abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93093996
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Viajero het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Schotten nu ook niet meer welkom zijn.
He mannen met rokkken zonder onderbroeken dat kan toch niet.

Is van hetzelfde laken en pak als de hoofddoekjes waar ze tegen zijn. :+
pi_93094251
haha wat een schitterend idee van de pvv...

ik vraag me af of ze dan ook (wanneer japan de mammoet heeft gekloond Mammoet kan binnen vier jaar worden gekloond ) de mammoet weer gaan uitzetten in Nederland en de Noordzee :P is immers eigen natuur, die hebben hier jaren rondgelopen. en de wolf mag dan ook weer terug naar nederland
pi_93095648
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:

Eigen koe eerst! Wir sollen es ausraDIEREN! Enzo :{
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 februari 2011 @ 12:03:46 #179
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_93095949
Het blijkt in ieder geval dat er nog een wereld valt te winnen voor de PVV. De dierenwereld is duidelijk nog een onontgonnen gebied, om over de plantenwereld maar niet te spreken.
Wat te doen met klimaatvluchtelingen? Dieren en planten die zomaar een landje opschuiven in verband met de klimatologische veranderingen. Want geloof me, het zijn echte opportunisten die er niet voor terugdeinzen illegaal de grens over te gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:13:06 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93096215
je zou kunnen beginnen om inheemse Nederlansche dieren stemrecht te geven, want hun mening geldt natuurlijk ook als het om die parasiterende buitenlanders gaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93096388
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef livelink het volgende:
Het blijkt in ieder geval dat er nog een wereld valt te winnen voor de PVV. De dierenwereld is duidelijk nog een onontgonnen gebied, om over de plantenwereld maar niet te spreken.
Wat te doen met klimaatvluchtelingen? Dieren en planten die zomaar een landje opschuiven in verband met de klimatologische veranderingen. Want geloof me, het zijn echte opportunisten die er niet voor terugdeinzen illegaal de grens over te gaan.
Heb je het niet gehoord? De PVV heeft bewezen dat er geen sprake is van opwarming.

Feitelijk steken ze hun kop in het zand en ontkennen ze op linksche wijze het probleem van niet-inheemse flora :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_93132441
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 06:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En het ergste van alles: Onze nationale bloem, de tulp. Komt van oorsprong uit <gasp> Turkije. Islamisering!!!!!
Nog erger: Iran claimt de herkomst van de tulp ook al.
Eén troost: Turken en Iraniërs zijn tenminste geen Semieten. En Iraniërs zijn zelfs Ariërs.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93138178
Als witte is aansluiting vinden bij de andere kleuren in Amsterdam tegenwoordig niet meer te doen, Geert kom er maar in!

http://www.at5.nl/gespot/57697/vriendschap-in-het-vondelpark
pi_93140742
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
haha wat een schitterend idee van de pvv...

ik vraag me af of ze dan ook (wanneer japan de mammoet heeft gekloond Mammoet kan binnen vier jaar worden gekloond ) de mammoet weer gaan uitzetten in Nederland en de Noordzee :P is immers eigen natuur, die hebben hier jaren rondgelopen. en de wolf mag dan ook weer terug naar nederland
Wat een achterlijke redenatie :D

De wolf is relatief recent door jacht verdwenen. Als de wolf terug is, kunnen we de jacht inperken (enkel noodzakelijk afschot door staatsbosbeheer, hobby-jacht is dan overbodig).

Een wolf kan een betere selectie maken in welk wild 'afgemaakt' zal worden dan een jager. Immers, de jager wil het liefst een mooie vacht of een lekker stuk vlees, en geen taai, vaal oud ziek dier. De wolf zal wel voor die laatste kiezen, want makkelijker te vangen.

Daarnaast zal de wolf niet worden uitgezet, maar zijn eigen weg hierheen vinden.
pi_93141677
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De wolf is relatief recent door jacht verdwenen. Als de wolf terug is, kunnen we de jacht inperken (enkel noodzakelijk afschot door staatsbosbeheer, hobby-jacht is dan overbodig).

Een wolf kan een betere selectie maken in welk wild 'afgemaakt' zal worden dan een jager. Immers, de jager wil het liefst een mooie vacht of een lekker stuk vlees, en geen taai, vaal oud ziek dier. De wolf zal wel voor die laatste kiezen, want makkelijker te vangen.

Daarnaast zal de wolf niet worden uitgezet, maar zijn eigen weg hierheen vinden.
jonge je bent zelf een achterlijke redenatie, net alsof ik niet weet dat de wolf bezig is met een opmars naar nederland... ik lees ook kranten hoor.

Echte jagers (oke daar zijn er niet heel veel van) schieten dus wel gewoon het oude zieke dier.. denk je dat ze al knallend die bossen inwandelen zonder te observeren? misschien moet je een keer met ze meegaan, leer je nog wat van.

bovendien heb ik het niet over uitzetten van wolven, ik zeg de wolf mag terug. een aantal mensen (lees boeren, veehouders, politici) zijn het hier namelijk helemaal niet mee eens, want die beesten moet toch echt eerst een aantal kilometertjes afleggen om in bijv. de oostvaardersplassen te komen, laat staan alle wegen die ze moeten oversteken. dat zorgt ook voor een hoop overlast. bovendien zal het nog wel even duren voordat er genoeg wolven zijn om de jacht in te perken.

hier nog wat feitjes over de wolf:

Ze maken belangrijk onderdeel uit van een ecosysteem. Daar waar ze zich ophouden, komen geen prooidieren in de buurt, waardoor er weer bomen gaan groeien.

Wolven leven in roedels van ongeveer 10 dieren en eten 3-4 kg per dier per dag. Ze jagen op gemakkelijke prooien, dus bij voorkeur de jonge en zwakke dieren, die ze doden met de snelheid van een geweerschot. Jonge dieren wegen ongeveer 50 kilo, dus dat is er 1 per dag, maar volwassen dieren, daar doen ze wel een paar dagen mee en dan blijft er ook nog wel wat over.
Het schijnt dat de stress bij grazers, die wordt veroorzaakt door de aanwezigheid van roofdieren, zorgt voor een verminderde vruchtbaarheid.

Tot slot profiteren ook vogels van het feit dat er regelmatig etensresten van wolven liggen. Zo wordt met name de zeearend genoemd, een vogelsoort die zich net weer tot ieders grote vreugde in de Oostvaardersplassen heeft gesetteld.
pi_93141806
Dan moet je toch denk ik het verschil maken tussen de hobby/sport jacht en het afschot door staatsbosbeheer :)
pi_93142250
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

van dat de wolf zelf z'n weg hierheen zal vinden heb ik nog niets gehoord, misschien als ze ontsnappen uit de dierentuin, het zou waarschijnlijk te veel overlast geven omdat ook gewoon vee een prooi voor ze is en dat zouden de boeren weer niet leuk vinden
pi_93142342
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef pinine het volgende:

[..]

van dat de wolf zelf z'n weg hierheen zal vinden heb ik nog niets gehoord, misschien als ze ontsnappen uit de dierentuin, het zou waarschijnlijk te veel overlast geven omdat ook gewoon vee een prooi voor ze is en dat zouden de boeren weer niet leuk vinden
De wolf is de grens met Duitsland al genaderd en het zal niet al te lang meer duren voordat ze ook aan deze kant komen
pi_93142360
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef pinine het volgende:

[..]

Een Duitse roedel zit op nog geen 100 kilometer van de grens. Als wolven gaan migreren leggen ze rustig 40-50 km per dag af. In theorie is de wolf dus overmorgen in Nederland. Maar dat is al een jaar zo ;)
pi_93142439
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Een Duitse roedel zit op nog geen 100 kilometer van de grens. Als wolven gaan migreren leggen ze rustig 40-50 km per dag af. In theorie is de wolf dus overmorgen in Nederland. Maar dat is al een jaar zo ;)
op een gegeven moment zal die roedel te groot worden en opsplitsen :P
pi_93142522
Het is te hopen dat de corridors die de Veluwe, Oostvaardersplassen, heuvelrug, Duitse grens etc moet gaan verbinden tzt wel gerealiseerd is :P
pi_93142645
voor de wolf wel ja :)

het is tevens ook al bekend dat er genoeg middelen zijn om wolven van je erf te houden (vlaggetjes aan een hek schijnen ze niet zo goed tegen te kunnen). boeren kunnen zelfs een compensatieregeling treffen voor gedood vee door roofdieren
pi_93142788
Een stevig hek en/of schokdraad doet ook al wonderen. Alleen voor grazers in open gebieden is het lastig te beschermen, maar dat is over de grens meer een probleem dan hier :)
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 11:53:53 #194
230491 Zith
pls tip
pi_93144548
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:02 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
voor de wolf wel ja :)

het is tevens ook al bekend dat er genoeg middelen zijn om wolven van je erf te houden (vlaggetjes aan een hek schijnen ze niet zo goed tegen te kunnen). boeren kunnen zelfs een compensatieregeling treffen voor gedood vee door roofdieren
En boeren hebben sowieso al veel last van wilde zwijnen die hun grond omploegen, wolven zouden hiertegen kunnen helpen :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_93144601
Zijn er nog werkelijk mensen die op deze partij gaan stemmen? :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93146773
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:29:19 #197
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_93150526
quote:
Nooit eerder van gehoord, bedankt ^O^
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_93151333
En als we alle dieren gehad hebben, beginnen we aan de planten! Alle uitheemse soorten het land uit, opgesodemieterd. En we beginnen met de aardappel, misschien wel de oudste uitheemse plant, oorspronkelijk uit Zuid-Amerika. ^O^
pi_93154041
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef amiek het volgende:
En als we alle dieren gehad hebben, beginnen we aan de planten! Alle uitheemse soorten het land uit, opgesodemieterd. En we beginnen met de aardappel, misschien wel de oudste uitheemse plant, oorspronkelijk uit Zuid-Amerika. ^O^
Alle stamppotvreters het land uit :r
pi_93154736
kan me er wel in vinden
ik zou zeggen eruit met dat langharige schotse dier en vervangen door oude in verdrukking geraakte inheemse koerassen
bv '
witrug
zwart blaarkop
rood blaarkop
lakenvelders
brandrode rund
enz

mes snijd aan 2 kanten
de vreemde uitheemse diersoorten verwijderen
de zeldzame bedreigde inheemse diersoorten beschermd
dus terug naar oude NEDERLANDSE natuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo