Okéquote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Sorry. Je hebt overigens in de quote in post #154 een zin laten staan die je in de oorspronkelijke post van Maatregel hebt weggeëdit.
Ik zou zo graag in de waan blijven dat je een grapje maakt maar ik ken zelf ook zo iemand.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, mijn vader las het nieuws net en hij is het er mee eens.
"Als die rot Marokkanen opgeflikkerd zijn met hun Islam, zitten wij nog met die beesten van ze."
Triest
No shit sherlock.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
L_V maakte een sarcastische opmerking, refererend aan het feit dat de PVV dubbele paspoorten wil verbieden voor islamitische bewindslieden, maar wel toestaat dat een staatssecretaris een Zweeds paspoort heeft. L_V zelf wil dubbele paspoorten helemaal niet verbieden.
Moeilijk hč, sarcasme onderscheiden van iemands echte mening. Zeker als het sarcasme er duimendik bovenop ligt.
Ze dragen een kilt. Een rok. Ze worden duidelijk onderdrukt door hun vrouwen en er moet een einde komen aan alle vormen van onderdrukking. Door hen te deporteren helpen we met het terugdringen van die onderdrukking. In eerste instantie werd gedacht aan een rok-belasting, maar daar kwam teveel protest over vanuit de Veluwe-dorpen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Viajero het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Schotten nu ook niet meer welkom zijn. Ik dacht dat het officieel om Moslims ging, en tussen de regels door tegen iedereen met een kleurtje.
Het is juist andersom. Ze steken een vinger op richting de vrouwen door hun rokken te dragen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze dragen een kilt. Een rok. Ze worden duidelijk onderdrukt door hun vrouwen en er moet een einde komen aan alle vormen van onderdrukking. Door hen te deporteren helpen we met het terugdringen van die onderdrukking. In eerste instantie werd gedacht aan een rok-belasting, maar daar kwam teveel protest over vanuit de Veluwe-dorpen.
Herten en fazanten komen oorspronkelijk uit India en China, dus die moeten ook terug!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dan kunnen we beter de complete Veluwe omspitten. Hele bossen in het gebied staan vol met uitheemse bomen die bewust zijn geplant.
En aardappels en tomaten komen uit Amerika (Z). Zonnebloemen ook (N).quote:
En zie je nu wel dat rassenvermenging goed is?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En aardappels en tomaten komen uit Amerika (Z). Zonnebloemen ook (N).
Worteltjes uit Afghanistan. Granen uit het Midden-Oosten.
En alle mensen uit Afrika.
Zo, dat gaat rustig worden hier.
En ik dank degene die de kruising heeft gestimuleerd ...wortelsquote:Oorsprong: ligt in Azië, maar werd in de 13de eeuw ingevoerd via Europa. De originele peen die wij kennen is een kruising van de wilde soorten.
He mannen met rokkken zonder onderbroeken dat kan toch niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Viajero het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Schotten nu ook niet meer welkom zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Eigen koe eerst! Wir sollen es ausraDIEREN! Enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |