abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93058804
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Sorry. Je hebt overigens in de quote in post #154 een zin laten staan die je in de oorspronkelijke post van Maatregel hebt weggeëdit.
Oké ^O^ haal ik die ook even weg.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93059232
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, mijn vader las het nieuws net en hij is het er mee eens. :')
"Als die rot Marokkanen opgeflikkerd zijn met hun Islam, zitten wij nog met die beesten van ze."

Triest :')
Ik zou zo graag in de waan blijven dat je een grapje maakt maar ik ken zelf ook zo iemand. :X
pi_93061629
Die PVV maakt zichzelf wel heel belachelijk zo _O- _O- _O- _O- _O- _O-
*verwijderd door Admin*
  zondag 20 februari 2011 @ 16:37:29 #164
111528 Viajero
Who dares wins
pi_93062595
Ik wist trouwens niet dat Schotten nu ook niet meer welkom zijn. Ik dacht dat het officieel om Moslims ging, en tussen de regels door tegen iedereen met een kleurtje.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 20 februari 2011 @ 17:21:38 #165
334928 Maatregel
Links is k*t
pi_93064520
quote:
15s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

L_V maakte een sarcastische opmerking, refererend aan het feit dat de PVV dubbele paspoorten wil verbieden voor islamitische bewindslieden, maar wel toestaat dat een staatssecretaris een Zweeds paspoort heeft. L_V zelf wil dubbele paspoorten helemaal niet verbieden.

Moeilijk hč, sarcasme onderscheiden van iemands echte mening. Zeker als het sarcasme er duimendik bovenop ligt. :|W
No shit sherlock.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  zondag 20 februari 2011 @ 17:27:49 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93064785
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Viajero het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Schotten nu ook niet meer welkom zijn. Ik dacht dat het officieel om Moslims ging, en tussen de regels door tegen iedereen met een kleurtje.
Ze dragen een kilt. Een rok. Ze worden duidelijk onderdrukt door hun vrouwen en er moet een einde komen aan alle vormen van onderdrukking. Door hen te deporteren helpen we met het terugdringen van die onderdrukking. In eerste instantie werd gedacht aan een rok-belasting, maar daar kwam teveel protest over vanuit de Veluwe-dorpen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 20 februari 2011 @ 17:29:52 #167
334928 Maatregel
Links is k*t
pi_93064879
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ze dragen een kilt. Een rok. Ze worden duidelijk onderdrukt door hun vrouwen en er moet een einde komen aan alle vormen van onderdrukking. Door hen te deporteren helpen we met het terugdringen van die onderdrukking. In eerste instantie werd gedacht aan een rok-belasting, maar daar kwam teveel protest over vanuit de Veluwe-dorpen.
Het is juist andersom. Ze steken een vinger op richting de vrouwen door hun rokken te dragen.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_93087022
Jaja, iedereen valt hier een beetje over elkaar heen over die Schotse Hooglanders, maar ondertussen koloniseren de Japanse mossel en de Amerikaanse rivierkreeft wel ongezien onze wateren zonder dat iemand er iets aan doet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93087374
Wanneer doet onze krijgsmacht en justitie dan de Duitse en Mechelse herder in de ban? de Hollandse herder is een goede vervanger, tijd voor kamervragen!
pi_93087726
De Hollandse herder? Denk je dat we die wel accepteren in de rest van Nederland?

Dan nog liever een Friese stabij of een Drentse patrijshond.
Of een MRIj-rund.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 21 februari 2011 @ 00:55:12 #171
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_93087934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dan kunnen we beter de complete Veluwe omspitten. Hele bossen in het gebied staan vol met uitheemse bomen die bewust zijn geplant.
Herten en fazanten komen oorspronkelijk uit India en China, dus die moeten ook terug!
Life is what you make it.
pi_93088088
En weg met die zwerfkeien. :(
pi_93088233
quote:
8s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
En weg met die zwerfkeien. :(
En aardappels en tomaten komen uit Amerika (Z). Zonnebloemen ook (N).
Worteltjes uit Afghanistan. Granen uit het Midden-Oosten.
En alle mensen uit Afrika.

Zo, dat gaat rustig worden hier.
  maandag 21 februari 2011 @ 06:26:05 #174
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93090339
En het ergste van alles: Onze nationale bloem, de tulp. Komt van oorsprong uit <gasp> Turkije. Islamisering!!!!!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93093910
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En aardappels en tomaten komen uit Amerika (Z). Zonnebloemen ook (N).
Worteltjes uit Afghanistan. Granen uit het Midden-Oosten.
En alle mensen uit Afrika.

Zo, dat gaat rustig worden hier.
En zie je nu wel dat rassenvermenging goed is?
quote:
Oorsprong: ligt in Azië, maar werd in de 13de eeuw ingevoerd via Europa. De originele peen die wij kennen is een kruising van de wilde soorten.
En ik dank degene die de kruising heeft gestimuleerd ...wortels :9
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93093996
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Viajero het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Schotten nu ook niet meer welkom zijn.
He mannen met rokkken zonder onderbroeken dat kan toch niet.

Is van hetzelfde laken en pak als de hoofddoekjes waar ze tegen zijn. :+
pi_93094251
haha wat een schitterend idee van de pvv...

ik vraag me af of ze dan ook (wanneer japan de mammoet heeft gekloond Mammoet kan binnen vier jaar worden gekloond ) de mammoet weer gaan uitzetten in Nederland en de Noordzee :P is immers eigen natuur, die hebben hier jaren rondgelopen. en de wolf mag dan ook weer terug naar nederland
pi_93095648
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:

Eigen koe eerst! Wir sollen es ausraDIEREN! Enzo :{
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 februari 2011 @ 12:03:46 #179
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_93095949
Het blijkt in ieder geval dat er nog een wereld valt te winnen voor de PVV. De dierenwereld is duidelijk nog een onontgonnen gebied, om over de plantenwereld maar niet te spreken.
Wat te doen met klimaatvluchtelingen? Dieren en planten die zomaar een landje opschuiven in verband met de klimatologische veranderingen. Want geloof me, het zijn echte opportunisten die er niet voor terugdeinzen illegaal de grens over te gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:13:06 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93096215
je zou kunnen beginnen om inheemse Nederlansche dieren stemrecht te geven, want hun mening geldt natuurlijk ook als het om die parasiterende buitenlanders gaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')