SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is ontzettend aanhankelijkAchter de pc net ging zo ook opeens met d'r voorpoten op m'n been staan en naar me mauwen
![]()
Dat blijkt maar wel liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is ontzettend aanhankelijkAchter de pc net ging zo ook opeens met d'r voorpoten op m'n been staan en naar me mauwen
![]()
Ik dacht dat de wasmachine een soort van door gang was naar een parallele wereldquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het zwarte gat achter de bank verdwenen zijn. Da's dezelfde vortex als waarin sokken altijd verdwijnen
Ja, maar dat kotsen ze vanzelf weer uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Wat een eikels... Maar eten ze ook carnavalsmuziek?
Toeval?quote:
Staat in contact met de bankquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt maar wel lief
[..]
Ik dacht dat de wasmachine een soort van door gang was naar een parallele wereld
Volgens mij eten ze allesquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een eikels... Maar eten ze ook carnavalsmuziek?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het zwarte gat achter de bank verdwenen zijn. Da's dezelfde vortex als waarin sokken altijd verdwijnen
Neeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is een vortex?
Een opgevoerde solex?
http://lmgtfy.com/?q=vortexquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is een vortex?
Een opgevoerde solex?
ze eten de meest bizarre dingenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze allesIk ben mijn favo Marilyn Manson cd er ook door verloren
Lang leve torrents
Tegelijk aan komen wandelen in dit topicquote:
ik moet d'r eerst een keer ontmoet hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn alle mannelijke KSC'ers?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze eten de meest bizarre dingen
En nu ook elke dinsdag avond bij discoveryquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trev
[..]
Draaikolk , vooral spannend in SF films
Maar daarmee heb ik mijn cds nog niet terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kotsen ze vanzelf weer uit
Hai Friemelquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trev
[..]
Draaikolk , vooral spannend in SF films
Misschien is het dat ook wel. Het universoum is nog steeds een groot mysteriequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha maar het had ook gewoon een andere doorgang kunnen zijn, zoiets als een andere deur
Ik was er al een tijd hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegelijk aan komen wandelen in dit topic
Typefoutendagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel. Het universoum is nog steeds een groot mysterie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
ik moet d'r eerst een keer ontmoet hebben
Dan is het goed, want ik geloof niet in toevalquote:
Wat een eikelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze allesIk ben mijn favo Marilyn Manson cd er ook door verloren
Lang leve torrents
Hoeft ook niet, want carnavalsmuziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar daarmee heb ik mijn cds nog niet terug.
Ik ook niet, het is voorbestemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het goed, want ik geloof niet in toeval
Dat is het zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel. Het universoum is nog steeds een groot mysterie
Het is dat je het zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heeft Herman Finkers een leuk stuk overquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik met de afstandsbediening vaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Spullen kwijt zijn die 2 cm voor je liggen![]()
hier welquote:
Geen problemen mee, ik kijk nooit tvquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik met de afstandsbediening vaan
Maar met welk doel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is voorbestemd
Nuutquote:
Ik heb hem wel vaak aanstaan, gewoon als geluid en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ik kijk nooit tv![]()
missquote:
Het stikt hier wel van de bekenden, maar jou ken ik nog niet nee. Halloquote:
Hoeft welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want carnavalsmuziek
hier staat ie meestal op zinloze programma's van vrouwliefquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaak aanstaan, gewoon als geluid en zo
echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutZe postte zo nu en dan al eens mee
Zelfs getekende volmachten op werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze eten de meest bizarre dingen
Ik blijf m'n best doen, amar ik beloof geen verbetering voor de toekomstquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutZe postte zo nu en dan al eens mee
Hoihoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het stikt hier wel van de bekenden, maar jou ken ik nog niet nee. Hallo
Dat is hier wel vaak, maar dan kijkt mijn vader of moeder dus is het niet interessant wat er op isquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaak aanstaan, gewoon als geluid en zo
Ik zit in een rommelhok waar ook een tvtje staat anders moest ik maar kijken wat mijn ma wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier staat ie meestal op zinloze programma's van vrouwlief
Longtimenoseequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik blijf m'n best doen, amar ik beloof geen verbetering voor de toekomst
sollyquote:
Hoi Missiequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het stikt hier wel van de bekenden, maar jou ken ik nog niet nee. Hallo
Haha, de afgelopen maanden een paar keer op deze trein proberen te springen, maar ik flikkerde er steeds afquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
tenminste een half jaar geleden of zo nog niet
Moet je tegenwoordig al ergens vandaan komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoihoi
Waar kom je vandaan (binnen Fok bedoel ik)
How's business?quote:
Van je mama.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, de afgelopen maanden een paar keer op deze trein proberen te springen, maar ik flikkerde er steeds af
[..]
Moet je tegenwoordig al ergens vandaan komen?
Ik hoop niet dat je pijn hebt gedaan tijdens het vallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, de afgelopen maanden een paar keer op deze trein proberen te springen, maar ik flikkerde er steeds af
Hier ookquote:
Je bent bekend met het concept 'profiel'?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Missie, ik kende jouw ook nog niet, dachte ff aan een geinkloon
Die loopt niet rond op FOK!quote:
Dat is lief van jequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je pijn hebt gedaan tijdens het vallen?
ah een regiogenoot zie ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent bekend met het concept 'profiel'?
En zo klonig gedraag ik me toch niet?
*knuffel*quote:
Dankjequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent bekend met het concept 'profiel'?
En zo klonig gedraag ik me toch niet?
Mag ik vragen wiesoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier thuis, ik zit boven... meestal zit ik beneden
brrrrr is hier boven ook altijd kouderquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Warme lucht stijgt opquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik soms ook welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die loopt niet rond op FOK!
[..]
Dat is lief van je
Ik wil ook onder de dekensquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
* Marijkezwolle kruipt nog wat verder onder de dekens
Hier ook en fijn want dan slaap ik beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
brrrrr is hier boven ook altijd kouder
Ik wens niet geassocieerd te worden met jouw soortquote:
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ging daar ook niet om
![]()
Kwam geheel door iemand anders
quote:
Dan moet je lekker op bed gaan liggenquote:
Ruimte zat hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kruip zo ook maar eens onder de dekens idd
Ik geef je het voordeel van de twijfel. Mijn uiteindelijke oordeel volgt nogquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
waarom doe jij niet netjes antwoord geven als ikke netjes iets aan jou vraag
Nee, want dan kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je lekker op bed gaan liggen
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef friemelaar het volgende:
Hey Rocky, waar ging je natuurkunde nu precies over .
Ik dacht tijdens het MPG-en dat ik zag dat je met een boeiend onderwerp bezig was
Oew, spannendquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfel. Mijn uiteindelijke oordeel volgt nog
Uuh wanneer? Vandaag?quote:
Door een andere kloon die vandaag ineens (ongemerkt zelfs) opdook.quote:
Goed je best blijven doen dus hequote:
Doe jij maar eens je bestquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed je best blijven doen dus he
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Door een andere kloon die vandaag ineens (ongemerkt zelfs) opdook.
Nare kloon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Just being mequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed je best blijven doen dus he
Met wat?quote:
not boomingquote:
Time will tellquote:
Kan je de crisis de schuld geven of iets anders?quote:
KTP?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aaaaaahhquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bezig met stuff voor onzin radio
GMTAquote:
als ik alles voor elkaar hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaahh....
Wanneer ga je draaien?
Oh die ene waar mart en ik van in de war raakten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
haast niet te onderscheiden van een user
nope een anderequote:
Laat je het ons dan wel weten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik alles voor elkaar heb
die heb ik dus gemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh die ene waar mart en ik van in de war raakten?
BWahahahahahquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh die ene waar mart en ik van in de war raakten?
Ja, was lang stil...quote:
ja hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
nope een andere
[..]
Laat je het ons dan wel weten?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik alles voor elkaar heb
Oh hehehehequote:
Psiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh heheheheJa die was verwarrend
Ik ben altijd liefquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Friemel, reageer jij nu niet of lees ik er weer overheen?
Veel plezierquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Psies![]()
Maar nu ga ik ff castle verder kijken (sbs6)
Je leest eroverheen. Hij wil je natuurkunde onderwerp weten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
KTP heeft ook zo'n klonerige nick gekozen
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn
Wil het een beetje lukken?
Je leest er weer overheen MUTSquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Oh da's iets met stroom enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Je leest eroverheen. Hij wil je natuurkunde onderwerp weten!
geen idee, het is een gevoelquote:
Sssssssst straks komt die weerquote:
Ja sorry het gaat hier ook zo snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je leest er weer overheen MUTS
Ik vroeg wat je bij natuurkunde had voor les (die waar je de uitkomsten van hebt overgeschreven)
yooooooooooooogaaa was het toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssst straks komt die weer
Keequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, het is een gevoel
hij is geen kloon, dat weet ik wel
Ooooooooooooooooooooooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yooooooooooooogaaa was het toch?
yepquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh da's iets met stroom enzo
Ik voel een zekere spanning rond je, friem. Laat het vallen, weg met die kwade gedachten, denk aan de mooie dingen in het leven, adem diep in en tel tot tien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je leest er weer overheen MUTS
Ik vroeg wat je bij natuurkunde had voor les (die waar je de uitkomsten van hebt overgeschreven)
Nou........................quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hai beroemde meneerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik voel een zekere spanning rond je, friem. Laat het vallen, weg met die kwade gedachten, denk aan de mooie dingen in het leven, adem diep in en tel tot tien.
quote:
Het is best lastig typen als je op je kop staat trouwens.quote:
Wiens gevoelquote:
Kom maar met bewijs van het tegendeelquote:
* MPG probeert onder je rokje te glurenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Het is best lastig typen als je op je kop staat trouwens.
Volgende keer probeer ik het in kleermakerszit
Mij lukt het niet zodra ik op mijn handen staquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Ik hoef het alleen maar te quotenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom maar met bewijs van het tegendeel
oh hai ben je nieuw hier?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde hequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG probeert onder je rokje te gluren![]()
...
Ruilen voor mijn cd?quote:
Oi! Dat doe je niet bij damesquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG probeert onder je rokje te gluren![]()
...
Ik geef het tenminste toe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde he
Doe danquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef het alleen maar te quoten
Werkt nogal bagger met kwadraten en wortelsquote:
Sorry Liebchenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oi! Dat doe je niet bij dames
Je hebt een rok aan in bed?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
die ga je onder mijn rokje ook niet vinden
Waar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan eigenwijsje
Een wel, die andere nog steeds nietquote:
Zoek zoek zoek harderquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Een wel, die andere nog steeds niet.
Dan moet je een beter prog er voor zoeken want een computer kan maar 1 ding en dat is rekenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt nogal bagger met kwadraten en wortels
Hey Stuquote:
Niiiiiieeetquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
die ga je onder mijn rokje ook niet vinden
Hoi Trevquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je een beter prog er voor zoeken want een computer kan maar 1 ding en dat is rekenenen dat kan die heel goed
[..]
Hey Stu
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zoek ik liever mijn gewone rekenmachine hèquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je een beter prog er voor zoeken want een computer kan maar 1 ding en dat is rekenenen dat kan die heel goed
Eveningquote:
Sweet dreams Ladyquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
douchen en slapentot morgen liefjes
Lekker slapen meisjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Geniet er vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
ehm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaja ik heb het ook wel eens fout
Veel zoek plezierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zoek ik liever mijn gewone rekenmachine hè![]()
Douche ze, en slaap lekker mopquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
oooookeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
Nee hoor ik zet hier al een tijdje de boel op zijn kopquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Nee hoor ik zet hier al een tijdje de boel op zijn kop
Ik ga niet helemaal teruglezen, dus ik geloof je nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ergens een aantal posts terug.
Billekoek voor jou
Welterusten lieflijke damequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Toekjequote:
Nog 7 uurtjes werken morgenquote:
ik een volle dag, maar vrijdag is altijd wel relaxedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog 7 uurtjes werken morgen
8 hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke 8.5quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal teruglezen, dus ik geloof je niet
Gentlequote:
ik ben al aan het aftellen, ik denk al in minutenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel minuten dan nog?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al aan het aftellen, ik denk al in minuten
Woohooquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeej klassencorvee gaat niet door
Ja jij welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al aan het aftellen, ik denk al in minuten
Helaas, geen Strongbow voor jouquote:
ik zit al te f5-en op uitzending gemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek.
Je hebt heel wat gemist in WIDM hoor!
tnxquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij wel![]()
Ik benijd je zo!
Maar gun het je natuurlijk wel heel erg
![]()
Trevquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
Een paar biertjes gehad?
Graagquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Als ze daar lente hebben neem ik een beetje voor je mee terug
Lekker slapenquote:
Dan ben je nog lang niet volquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Trev
Eentje, moest nog collega weg brengen en naar huis rijden daarna.
Zit nu aan een tweede
Trusten Pgrquote:
Ik zit al aan nummer 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helaas, geen Strongbow voor jou
Wanneer heb je date?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna vakantie
[sub]En m'n date![]()
[/sub
wij ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GraagEn ik verwacht uiteraard een kaartje
![]()
Hmmmz, hier volgende week ook half term. Week vrij dus van schoolquote:
• checkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GraagEn ik verwacht uiteraard een kaartje
![]()
Zo kan je het ook brengen, qua eten zit ik wel vol.quote:
Dat is dus wel goed mogelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo kan je het ook brengen, qua eten zit ik wel vol.
Ruilen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb alweeeeeeeeeeeeeeeer weekend...wat moet ik er mee
quote:
Morgen middag, bij haar thuisquote:
iets leuks gaan doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil em welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
ruilen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
kom anders hier ff vervenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Woehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Morgen middag, bij haar thuis
Uitwaaien op het strand met Thijs!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
PM maar ff voor de zekerheidquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Moet ik je m'n adres nog pmen? Of staat die nog ergens van de meet?
![]()
quote:
Tuurlijk, jullie zijn toch m'n dagboekjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeLaat je weten hoe het was?
Nou ja wil wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist morgen wou gaan werken
Okidokiquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PM maar ff voor de zekerheid
Gelukkig is het strand niet zo ver weg van Zwollequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitwaaien op het strand met Thijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |