neequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn
Wil het een beetje lukken?
Je leest er weer overheen MUTSquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Friemel, reageer jij nu niet of lees ik er weer overheen?
Oh da's iets met stroom enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Je leest eroverheen. Hij wil je natuurkunde onderwerp weten!
geen idee, het is een gevoelquote:
Sssssssst straks komt die weerquote:
Ja sorry het gaat hier ook zo snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je leest er weer overheen MUTS
Ik vroeg wat je bij natuurkunde had voor les (die waar je de uitkomsten van hebt overgeschreven)
yooooooooooooogaaa was het toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssst straks komt die weer
Keequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, het is een gevoel
hij is geen kloon, dat weet ik wel
Ooooooooooooooooooooooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yooooooooooooogaaa was het toch?
yepquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh da's iets met stroom enzo
Ik voel een zekere spanning rond je, friem. Laat het vallen, weg met die kwade gedachten, denk aan de mooie dingen in het leven, adem diep in en tel tot tien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je leest er weer overheen MUTS
Ik vroeg wat je bij natuurkunde had voor les (die waar je de uitkomsten van hebt overgeschreven)
Nou........................quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, het is een gevoel
hij is geen kloon, dat weet ik wel
Hai beroemde meneerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik voel een zekere spanning rond je, friem. Laat het vallen, weg met die kwade gedachten, denk aan de mooie dingen in het leven, adem diep in en tel tot tien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |