Ze staat heel hulpeloos met dat tentmateriaal te kloten in die tuin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit geen streams te kijken, maar zoekt ze de haringen ofzo?
z'n link werkt niet, ik probeerde 'm te fixen, maar dat werkte ook niet. vandaar de edit.quote:
Ah ok, vandaarquote:
Ah, okquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
z'n link werkt niet, ik probeerde 'm te fixen, maar dat werkte ook niet. vandaar de edit.
Niet "aan de beurt". Die moet doen wat hem/haar gezegd wordt, en dat kan zijn: "Haal die en die bewoner op".quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er af en toe geen bal van. Degene die de telefoon opneemt is toch aan de beurt?
Ik zag hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
CrazyDutchPunk in beeld in de zaal.
Wat een verrassingquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
"Draag jij thuis 's nachts ook een zonnebril?"
"Alleen als de zon schijnt".
Terecht in de tent, dat wicht
Psies mijn idee !quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Bang voor de welbekende Portugese Geile NinjaMier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef faptist het volgende:
waarom gaat cynthia een grondzeiltje neerleggen?
Toch duidelijk skills met het opzetten van een tent.
Niet hoogbegaafd dus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Vind het op zich wel meevallen, maar Bridget is/was leukerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
De presentatie is echt t.e.n.e.n.k.r.o.m.m.e.n.d.
Die moet niet op tv, die moet thuis maar mooi wezen voor haar manquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Renate doet het echt heel erg leuk...
Laten we zeggen dat die nobelprijs nog een beetje ver weg is ...quote:
Ja okay, daar heb je dan weer gelijk in...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind het op zich wel meevallen, maar Bridget is/was leuker
Of voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Die moet niet op tv, die moet thuis maar mooi wezen voor haar man
Ze doet het niet alleen erg leuk, ze is ook erg leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Renate doet het echt heel erg leuk...
Maar Bart zegt dan (als presentator notabene) doodleuk:quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
Jurien hield zelfs net zijn missie nog keurig vol.
Hopen dat het niet nadelig is bij het stemmen.
Hij.
Mag.
Niet.
Weg.
waar ongeveer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
Net achter Renate...quote:
Met haar kop in de toiletpot wel ja. (En dan moet je wel goed doortrekken)quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
De presentatie is echt t.e.n.e.n.k.r.o.m.m.e.n.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |