Het woord is er iig uit, top.quote:
Briljant!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Laura die zegt met Guido een klik te hebben en er dom bij gaat zitten hinniken.
En Guido die stomverbaasd kijkt, godallemachtig![]()
Fijn voor je, maar nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Maanvis het volgende:
kunnen jullie aub iets gedetailleerder COSsen? Ik ben namelijk PSV-supporter.
Haar 'geheim' hequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe kan ze nou Guido zeggen terwijl ze veeeeeel meer met Alex aanklooit?!
Wat! Wat!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
Je hoorde toch ook meteen commentaar van die andere meiden toen ze Guido zei?
Nee, want PSVquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het woord is er iig uit, top.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Laura die zegt met Guido een klik te hebben en er dom bij gaat zitten hinniken.
En Guido die stomverbaasd kijkt, godallemachtig![]()
Nou, voor mij dan, ik heb geen tvquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat wilde hij zeggen over Guido?
ik heb vandaag ook gejuicht voor ajax heur !quote:
Ja maar op deze manier had ze beter meteen er bij kunnen zeggen 'maar dat is nep'.quote:
Ik dacht dat Ajax-supporters juist altijd meer uitleg nodig hadden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Maanvis het volgende:
Ja dat met Alex vind ik echt dom van haar. Ik bedoel, ze zal Alex wel echt leuk vinden, maar de Guido missie is toch maar 2 weken? Kun je daarna uitleggen dat dat voor t spel was!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Gellarboy het volgende:
Hmm wat dat betreft niet slim van Laura...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef Gellarboy het volgende:
Leuke vrouw!quote:
Ik verstond juist dat ze zei dat hij NIET een klik had met alle vrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Danny het volgende:
haalde renate nou net philip en guido door elkaar (mbt zeggen dat je een klik hebt met alle vrouwen, dat was nml guido)
Hun geheim: Ze zijn telepatisch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ze rennen steeds al voordat wij dat telefoongeluid horen.
Ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
had leuker geweest als Joanna in die tent had moeten slapen
Iets met haar geheim misschien?quote:
wie weet wie ze er allemaal nog bij proppen in die tentquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
ivm Psycholoogquote:
Hmm dakloos geweest?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met haar geheim misschien?
Ze gaat daar zitten piercen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met haar geheim misschien?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
domme trut
JE ZIET TOCH DAT DAT EEN OPGOOITENT IS
Haar straf omdat ze zo dom gokte netquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Guido is het eerst bij de telefoon en moet Cynthia aan de telefoon halen die daarom in een tent moet slapen?
ik zit geen streams te kijken, maar zoekt ze de haringen ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
domme trut
JE ZIET TOCH DAT DAT EEN OPGOOITENT IS
Ik snap er af en toe geen bal van. Degene die de telefoon opneemt is toch aan de beurt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Guido is het eerst bij de telefoon en moet Cynthia aan de telefoon halen die daarom in een tent moet slapen?
Dat is ook wel zo idd.. zullen ze daar iets op verzonnen hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef RengDengDeng het volgende:
Voordeel is.. geen camera in de tent..
Even moment voor jezelf?..
Maar waarom dan via die rode telefoon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar straf omdat ze zo dom gokte net
Was in de buitenlandse versies ook vaak zo, dat er eentje hem opnam en dat die dan een ander aan de lijn moest gevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er af en toe geen bal van. Degene die de telefoon opneemt is toch aan de beurt?
Ik voel een Ting-momentje aankomen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef RengDengDeng het volgende:
Voordeel is.. geen camera in de tent..
Even moment voor jezelf?..
nee die presentatricequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit geen streams te kijken, maar zoekt ze de haringen ofzo?
Sensatie..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar waarom dan via die rode telefoon?
Hopelijk niet alleen op donderdagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
SST wordt in ieder geval al een stuk leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |