Hmm dakloos geweest?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met haar geheim misschien?
Ze gaat daar zitten piercen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met haar geheim misschien?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
domme trut
JE ZIET TOCH DAT DAT EEN OPGOOITENT IS
Haar straf omdat ze zo dom gokte netquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Guido is het eerst bij de telefoon en moet Cynthia aan de telefoon halen die daarom in een tent moet slapen?
ik zit geen streams te kijken, maar zoekt ze de haringen ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
domme trut
JE ZIET TOCH DAT DAT EEN OPGOOITENT IS
Ik snap er af en toe geen bal van. Degene die de telefoon opneemt is toch aan de beurt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Guido is het eerst bij de telefoon en moet Cynthia aan de telefoon halen die daarom in een tent moet slapen?
Dat is ook wel zo idd.. zullen ze daar iets op verzonnen hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef RengDengDeng het volgende:
Voordeel is.. geen camera in de tent..
Even moment voor jezelf?..
Maar waarom dan via die rode telefoon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar straf omdat ze zo dom gokte net
Was in de buitenlandse versies ook vaak zo, dat er eentje hem opnam en dat die dan een ander aan de lijn moest gevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er af en toe geen bal van. Degene die de telefoon opneemt is toch aan de beurt?
Ik voel een Ting-momentje aankomen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef RengDengDeng het volgende:
Voordeel is.. geen camera in de tent..
Even moment voor jezelf?..
nee die presentatricequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit geen streams te kijken, maar zoekt ze de haringen ofzo?
Sensatie..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar waarom dan via die rode telefoon?
Hopelijk niet alleen op donderdagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
SST wordt in ieder geval al een stuk leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |