Ze staat heel hulpeloos met dat tentmateriaal te kloten in die tuin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit geen streams te kijken, maar zoekt ze de haringen ofzo?
z'n link werkt niet, ik probeerde 'm te fixen, maar dat werkte ook niet. vandaar de edit.quote:
Ah ok, vandaarquote:
Ah, okquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
z'n link werkt niet, ik probeerde 'm te fixen, maar dat werkte ook niet. vandaar de edit.
Niet "aan de beurt". Die moet doen wat hem/haar gezegd wordt, en dat kan zijn: "Haal die en die bewoner op".quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er af en toe geen bal van. Degene die de telefoon opneemt is toch aan de beurt?
Ik zag hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
CrazyDutchPunk in beeld in de zaal.
Wat een verrassingquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
"Draag jij thuis 's nachts ook een zonnebril?"
"Alleen als de zon schijnt".
Terecht in de tent, dat wicht
Psies mijn idee !quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Bang voor de welbekende Portugese Geile NinjaMier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef faptist het volgende:
waarom gaat cynthia een grondzeiltje neerleggen?
Toch duidelijk skills met het opzetten van een tent.
Niet hoogbegaafd dus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Vind het op zich wel meevallen, maar Bridget is/was leukerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
De presentatie is echt t.e.n.e.n.k.r.o.m.m.e.n.d.
Die moet niet op tv, die moet thuis maar mooi wezen voor haar manquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Renate doet het echt heel erg leuk...
Laten we zeggen dat die nobelprijs nog een beetje ver weg is ...quote:
Ja okay, daar heb je dan weer gelijk in...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind het op zich wel meevallen, maar Bridget is/was leuker
Of voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Die moet niet op tv, die moet thuis maar mooi wezen voor haar man
Ze doet het niet alleen erg leuk, ze is ook erg leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Renate doet het echt heel erg leuk...
Maar Bart zegt dan (als presentator notabene) doodleuk:quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
Jurien hield zelfs net zijn missie nog keurig vol.
Hopen dat het niet nadelig is bij het stemmen.
Hij.
Mag.
Niet.
Weg.
waar ongeveer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Gellarboy het volgende:
Net achter Renate...quote:
Met haar kop in de toiletpot wel ja. (En dan moet je wel goed doortrekken)quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
Ja dikke randdebiel..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef faptist het volgende:
[..]
Maar Bart zegt dan (als presentator notabene) doodleuk:
Bij acteren ligt je talent niet.. of iets in die strekking.
quote:
Ik vind Renate lekker stuntelig recht voor z'n raap grofgebekt schattig eigenlijk. Die bart doet me niet veel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
Nee joh... samen met Ruud de Wild toenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met haar kop in de toiletpot wel ja. (En dan moet je wel goed doortrekken)
Hulde! Driewerf Hulde voor DE Rolf!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Zixon het volgende:
Kunnen ze dit presentatie duo niet vervangen door deze held?
[ afbeelding ]
Oh ik mis Rolf op tv!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stem voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
no fucking way.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind het op zich wel meevallen, maar Bridget is/was leuker
Bridget en Ruud waren leuk samenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... samen met Ruud de Wild toen
bedankt gertquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Gert het volgende:
Meeste blijf stemmen:
Gerard 36%
Philip 35%
Jurien 29%
Ik ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben benieuwd of de foto's van Guido de doofpot in gaan.
Beide kansloze typesquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bridget en Ruud waren leuk samen.
ruud de wildquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... samen met Ruud de Wild toen
Kunnen we Rolf er niet instemmen? Of Bart live in een dicht gelaste kliko de zee in laten donderen? DAAR ga ik nou van sms-en!quote:
Hoi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Noek het volgende:
Ik kom er een beetje in zo. Wel handig zo'n uitzending.
Eensch, geef haar nog even de tijd en ze maakt er iets heel leuks van....quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Day het volgende:
Van mij mag Renate alleen de liveshow presenteren.
Hell no dat ze Gerard wegsturen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik altijd het gevaar van dit soort stemmingen, degene die bovenaan staat wordt veilig geacht en vliegt er dan uit....
Ja geef die vent dat als missie of zo..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we Rolf er niet instemmen? Of Bart live in een docht gelaste kliko de zee in laten donderen? DAAR ga ik nou van sms-en!
gerard is goede gastquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb zooooo hekel aan die gast
Renate is gewoon leuk
Dan was ik echt per direct gestopt met de live shows kijken. Ik kan dat monotone kutgeluid van z'n stem niet UITstaan. Zielloos.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef faptist het volgende:
[..]
Oh ik mis Rolf op tv!
Valerio lijkt me ook wel leuk voor dit soort programma's.
Nee joh... Die Esther was echt niks..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef dieenebart het volgende:
Beau en Esther (Duller) van BB2.
Ben jij niet Bart die toen Kelly bonkte?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef dieenebart het volgende:
Beau en Esther (Duller) van BB2.
Philip zit dan ook veel in de uitzending...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Gert! Philip plotseling op 35 % en Gerard op 36 %.
Geen onzin lullen Bommelmans.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hulde! Driewerf Hulde voor DE Rolf!
En dadelijk bij de laatste tussenstand staan ze alledrié bijna gelijk, wedden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Gert! Philip plotseling op 35 % en Gerard op 36 %.
Hoi Noek. En, vind je het wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Noek het volgende:
Ik kom er een beetje in zo. Wel handig zo'n uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |