Ben benieuwd hoe zo'n Saab rijdt. Vind het hele mooie auto'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik ben net een kwartiertje geleden gebeld, drie auto's (Prius, Saab 9-3 en Nissan X-Trail), dus er is nog hoop
Dat zijn nog eens ritten! Dan voel je je aan het eind van de rit getrouwd met die autoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef HaWk07 het volgende:
Toch nog gebeld : Alkmaar - Arnhem en Nijmegen - Almere Touran en Opel Corsa :p
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Panthera. het volgende:
Ik ook. Het schijnt wel een lpg te zijn, dus ik hoop dat ze er genoeg gas in hebben gedaan...
Moet trouwens naar Almere en dan met het OV naar Amsterdam om weer een auto naar Almere te brengen. Gebeurt dat vaker?
[..]
Dat zijn nog eens ritten! Dan voel je je aan het eind van de rit getrouwd met die auto
Is dat zoveel dan? Een rit die ik krijg zijn vaak gemiddeld 200km. Vandaag ook weer. Twee ritjes zit ik al snel op 300-400km.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Panthera. het volgende:
Ik ook. Het schijnt wel een lpg te zijn, dus ik hoop dat ze er genoeg gas in hebben gedaan...
Moet trouwens naar Almere en dan met het OV naar Amsterdam om weer een auto naar Almere te brengen. Gebeurt dat vaker?
[..]
Dat zijn nog eens ritten! Dan voel je je aan het eind van de rit getrouwd met die auto
Mazzelaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Is dat zoveel dan? Een rit die ik krijg zijn vaak gemiddeld 200km. Vandaag ook weer. Twee ritjes zit ik al snel op 300-400km.
Ik denk ik nog maar 1 onder de 100quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef CvHof het volgende:
[..]
MazzelaarMijn ritten zitter er na een uurtje rijden meestal wel op. Maarja, regio Utrecht en Amsterdam dus dan krijg je dat.. Ik heb nog maar 2 ritten boven de 100km gehad (van de 40 ofzo die ik heb gehad, waaronder een aantal vestigingswerkritten)
Ik heb morgen maximaal 3 kwartier, Veenendaal - Nieuwegein, Nieuwegein - Almere en Amsterdam - Almere.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Is dat zoveel dan? Een rit die ik krijg zijn vaak gemiddeld 200km. Vandaag ook weer. Twee ritjes zit ik al snel op 300-400km.
Hangt er idd erg vanaf van waaruit je werkt. Ik nu ook vanuit Utrecht en had vandaag toevallig een ritje van 120 km. Maar normaal ook onder de 100. Toen ik nog vanuit Sittard werkte was het vaak 175+ km per rit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef CvHof het volgende:
[..]
MazzelaarMijn ritten zitter er na een uurtje rijden meestal wel op. Maarja, regio Utrecht en Amsterdam dus dan krijg je dat.. Ik heb nog maar 2 ritten boven de 100km gehad (van de 40 ofzo die ik heb gehad, waaronder een aantal vestigingswerkritten)
I feel your pain.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef guru033 het volgende:
Er is wel een verschil tussen lange afstanden wandelen in de winter en in de zomer.
Gisteren op m'n ov-chipkaart gaan zitten. Gescheurd en niet meer te gebruiken!
Geen EW voor mij deze week dus(en dat in de vakantie)
Het comfort onderschatten van een Citroën?? M.u.v. de C1 natuurlijk :p, maar das ook geen echte Citroën. Ik heb laatst de C5 Tourer 1.6 HDI gereden, prima auto!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb vandaag ook weer een paar uurtjes kunnen bijschrijven. Had een Citroën C5 en een Aygo. Wereld van verschil natuurlijk maar had het comfort van de C5 (wel 2010 model) op voorhand onderschat, rijdt zeker prettig !!
Ik moest een keer een Dacia Logan MCV op LPG aftanken. (Hoe goedkoop wil je rijden btw.. Zo Nederlands).. Maar tanken lukte echt niet. Ondanks ik het juiste draai ding had etc. Ben op een gegeven moment maar doorgereden. Voelde best kut want ik had het gevoel dat iedereen dacht dat ik er zonder te betalen vandoor ging..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Haha mooi verhaal. Ik heb gelukkig nog nooit LPG hoeven tanken. *doet afkloppen*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik moest een keer een Dacia Logan MCV op LPG aftanken. (Hoe goedkoop wil je rijden btw.. Zo Nederlands).. Maar tanken lukte echt niet. Ondanks ik het juiste draai ding had etc. Ben op een gegeven moment maar doorgereden. Voelde best kut want ik had het gevoel dat iedereen dacht dat ik er zonder te betalen vandoor ging.._!
Toen ik daar dus zo stond te kloten was het lunchtijd en echt super druk bij dat tankstation. Ik durfde ook niet echt naar binnen te lopen en te vragen of een medewerker mee wilde gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef enpe het volgende:
Heb 1x gas moeten tanken terwijl ik dat toen ook nog nooit had hoeven doen, was nog niet eens half bezig of er kwam een man aan die vroeg of het lukte. Hij had ook een auto op gas dus dat was vervolgens zo gepiept.
Wat 'n klootzak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook een auto op LPG tijdje terug, alleen die reed dus alleen op LPG. Tank was leeg, en ik stond te hanessen. Toen ik een meneer die ook LPG tankte vroeg om hulp en uitleg, werd die man boos dat ik een LPG reed terwijl ik niet wist hoe te tanken. Hij heeft mij uiteindelijk geholpen, maar daar was ook alles mee gezegd. Het leek hem echt teveel moeite te kosten..
Haha wat kut. Toch niet verkeerd getankt hé?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef Panthera. het volgende:
Ik sta in ieder geval met pech langs de wegGeen idee of het aan lpg ligt, die auto is de hele tijd al aan het flippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Het comfort onderschatten van een Citroën?? M.u.v. de C1 natuurlijk :p, maar das ook geen echte Citroën. Ik heb laatst de C5 Tourer 1.6 HDI gereden, prima auto!
Ik vond je 3-serie juist zo mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Auto met de rij-eigenschappen van een olietanker. Elke hobbel deint dat ding na alsof je in de atlantische oceaan aan het rijden bent, en dat noemt men comfort. Ik vond het niks aan.
Nee, geef mij maar een fatsoenlijk geveerde (sportieve) auto
P.S. Maharbal heeft een nieuwe auto gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |